Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00177268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00184290/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00354178/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00365727/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00365742/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00376049/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20
1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ea7d4dd-dc34-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036796/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Koszenie traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177268/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.9.2022.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr: 2912G, 2913G, 3101G, 3102G, 3104G, 3110G, 3128G, 3129G, 3130G oraz 3131G.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 31474,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr: 2936G, 3100G, 3111G, 3112G, 3123G, 3124G, 3125G oraz 3126G.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 35149,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr: 3117G, 3118G, 3121G, 3122G, 3127G, 3132G, 3133G, 3134G, 3139G oraz 3145G.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 33420,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr: 2900G, 2901G, 3103G, 3105G, 3107G, 3108G, 3109G, 3141G oraz 3144G.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 33244,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych nr: 3113G, 3114G, 3115G, 3116G, 3137G, 3140G, 3142G, 3143G, 3146G oraz 3147G.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
1) Dwukrotne w okresie trwania umowy:
a) mechaniczne koszenie traw i chwastów rosnących na poboczach dróg po obu stronach jezdni na szerokości minimum od 1,0 m do 1,5 m (zgodnie z wykazem dróg) po wewnętrznych stronach łuków w zakresie zwiększonym w celu zapewnienia widoczności dla kierujących pojazdami, wraz z powierzchniami skrzyżowań w trójkącie widoczności i wysepkami w obrębie skrzyżowań,
b) obowiązkowe ręczne dokoszenie poboczy dróg wokół rosnących drzew, urządzeń infrastruktury tj.: znaków drogowych, balustrad, słupów, przystanków autobusowych, wzdłuż chodników na szerokość min. 1,5 m od zewnętrznej krawędzi chodnika, oraz w terenie zabudowanym miejscowości na całej szerokości pasa drogowego od krawędzi jezdni do ogrodzeń posesji przyległych do pasa drogowego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 36961,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28763,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41837,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28763,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Macieszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-225-49-76
7.3.4) Miejscowość: Bukowo
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW MACIESZYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28763,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32121,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231592,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32121,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-000-96-23
7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32121,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46883,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232390,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46883,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WITAND" Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Horyd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-129-89-70
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WITAND" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ HORYD
jakie przetargi wygrała firma
"WITAND" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ HORYD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46883,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35904,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44189,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35904,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&M Expert Service Paweł Trepkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-209-77-03
7.3.4) Miejscowość: Blizawy
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P&M EXPERT SERVICE Paweł Trepkowski
jakie przetargi wygrała firma
P&M EXPERT SERVICE Paweł Trepkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35904,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49129,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243515,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49129,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WITAND" Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Horyd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-129-89-70
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WITAND" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ HORYD
jakie przetargi wygrała firma
"WITAND" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDRZEJ HORYD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49129,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-15INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.