eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójCz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków. Cz. 2:  Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków.
Cz. 2:  Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4787001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarownie gminnym zasobem nieruchomości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków.
Cz. 2:  Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3dd3474-ba85-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017569/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zakup usług remontowych - remonty i usuwanie usterek w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz wokół budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.1.2024.JTB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175569,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych
w gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych
i na terenie wokół tych budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 106377,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych
w gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych i na terenie wokół tych budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 69192,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w treści komunikatu publicznego podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia ogółem (201.859,02 zł brutto), jednak bez wyszczególnienia kwot
z podziałem na Część 1 i Część 2.
Wskazana kwota w wysokości 201.859,02 zł brutto nie odzwierciedla w żaden sposób kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na 1 rbg brutto z 8% i z 23% podatkiem VAT dla każdej z Części zamówienia, a biorąc pod uwagę fakt, że Zamawiający wymagał podania ceny za 1 rbg brutto,
to powinien był podać kwotę przeznaczoną na każdą rbg z podziałem na rodzaj VAT-u oraz dla każdej z Części zamówienia, a nie wartość ogólną maksymalną przeznaczoną na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96,12 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w treści komunikatu publicznego podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia ogółem (201.859,02 zł brutto), jednak bez wyszczególnienia kwot
z podziałem na Część 1 i Część 2.
Wskazana kwota w wysokości 201.859,02 zł brutto nie odzwierciedla w żaden sposób kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na 1 rbg brutto z 8% i z 23% podatkiem VAT dla każdej z Części zamówienia, a biorąc pod uwagę fakt, że Zamawiający wymagał podania ceny za 1 rbg brutto,
to powinien był podać kwotę przeznaczoną na każdą rbg z podziałem na rodzaj VAT-u oraz dla każdej z Części zamówienia, a nie wartość ogólną maksymalną przeznaczoną na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.