Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00063357/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków.
Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4787001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarownie gminnym zasobem nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków.Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3dd3474-ba85-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017569/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakup usług remontowych - remonty i usuwanie usterek w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz wokół budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.1.2024.JTB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175569,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowychw gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz roboty remontowe ogólnobudowlane, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych
i na terenie wokół tych budynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 106377,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowychw gminnych budynkach mieszkalnych oraz w mieszkaniach gminnych usytuowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach wokół budynków mieszkalnych gminnych oraz usuwanie usterek ogólnobudowlanych, przyłączy i instalacji gazowych, wod.-kan., c.o., deszczowych w gminnych budynkach użytkowych i na terenie wokół tych budynków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 69192,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w treści komunikatu publicznego podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia ogółem (201.859,02 zł brutto), jednak bez wyszczególnienia kwot
z podziałem na Część 1 i Część 2.
Wskazana kwota w wysokości 201.859,02 zł brutto nie odzwierciedla w żaden sposób kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na 1 rbg brutto z 8% i z 23% podatkiem VAT dla każdej z Części zamówienia, a biorąc pod uwagę fakt, że Zamawiający wymagał podania ceny za 1 rbg brutto,
to powinien był podać kwotę przeznaczoną na każdą rbg z podziałem na rodzaj VAT-u oraz dla każdej z Części zamówienia, a nie wartość ogólną maksymalną przeznaczoną na realizację zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96,12 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w treści komunikatu publicznego podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia ogółem (201.859,02 zł brutto), jednak bez wyszczególnienia kwot
z podziałem na Część 1 i Część 2.
Wskazana kwota w wysokości 201.859,02 zł brutto nie odzwierciedla w żaden sposób kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na 1 rbg brutto z 8% i z 23% podatkiem VAT dla każdej z Części zamówienia, a biorąc pod uwagę fakt, że Zamawiający wymagał podania ceny za 1 rbg brutto,
to powinien był podać kwotę przeznaczoną na każdą rbg z podziałem na rodzaj VAT-u oraz dla każdej z Części zamówienia, a nie wartość ogólną maksymalną przeznaczoną na realizację zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96,12 PLN
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 18 w Jastrzębiu-Zdroju na rok 2025 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Dostawy rękawic chirurgicznych
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.