Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00113078/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00135210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOBROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Dobroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-410
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@DOBROSZYCE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobroszyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6888fee1-b73d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6888fee1-b73d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039627/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu”.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przebudowę istniejącej świetlicy wiejskiej (zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, w tym:
a) Wykonanie nowego wejścia do budynku oraz nowych otworów okiennych od strony wschodniej i południowej;
b) Przebudowę istniejących pomieszczeń świetlicy z wykonaniem nowych pomieszczeń sanitarnych;
c) Wykonanie hydroizolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych;
d) Wykonanie izolacji cieplnej posadzek na gruncie, ścian oraz stropu;
e) Wymianę tynków wewnętrznych wraz z założeniem tynków renowacyjnych na ścianie południowej i wschodniej;
f) Naprawę pęknięć ścian poprzez zszycie;
g) Doprowadzenie wody do nowych urządzeń sanitarnych wraz z odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji sanitarnej;
h) Wymianę instalacji elektrycznej;
i) Wykonanie ogrzewania (z wykorzystaniem Multi-Splitów – pomp ciepła i ogrzewania elektrycznego);
j) Wykonanie opaski od strony południowej i wschodniej;
k) Likwidację istniejącego ogrodzenia wraz z wycinką drzew oraz budowę nowego ogrodzenia od strony wschodniej, o długości ok. 2.6 m oraz wysokości 1,5 m.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Decyzją nr I-393/2022 z dnia 22.09.2022 r., znak: AB.6740.230.2022.3.E.P-H, zatwierdzającą Projekt Zagospodarowania Terenu (PZT) i Projekt architektoniczno-budowlany (PAB) oraz udzielającej pozwolenia na budowę.
Działka nr 88, obręb Dobrzeń 021403_2.0005, będąca terenem inwestycji jest własnością Gminy Dobroszyce. Dla działki nr 423/5, obręb Dobrzeń 021403_2_0005, Zamawiający posiada zgodę Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane związane z realizacją przedmiotowej inwestycji.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w nw. dokumentach:
2.1. Dokumentacja projektowa pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu” autorstwa Zakład usług technicznych „ANBUD” inż. Andrzej Budziński z siedzibą przy ul. Kolejowej 3/1, 57-200 Ząbkowice Śląskie, opracowanej w 2022 r., na którą składa się:
a) Projekt zagospodarowania terenu wraz z Projektem architektoniczno-budowalnym – stanowiące załącznik nr 8 do SWZ,
b) Projekt techniczny (wykonawczy) – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ,
c) Projekt urządzenia przeciwpożarowego – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Opracowanie pn. „Oznakowanie i organizacja ruchu na czas prowadzenia robót przy przebudowie elewacji świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu prace w ciągu DP 1472D” – stanowiące załącznik nr 12 do SWZ,
f) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 13 do SWZ,
- stanowiące załączniki od nr 8 do nr 13 do SWZ;
2.2. Uszczegółowienie wymagań zakresu robót do wykonania oraz wykaz zmian i uzupełnień do dokumentacji projektowej – stanowiące załącznik nr 14 do SWZ;
2.3. Ekspertyza mykologiczno-budowlana budynku świetlicy wiejskiej w Dobrzeniu opracowana w 2021 r. przez „M i M” Usługi Oświatowe, Projektowanie i Ekspertyzy Budowlane z siedzibą przy ul. Inżynierskiej 6, 53-227 Wrocław – stanowiącą załącznik nr 15 do SWZ.
2.4. Opinia geotechniczna dla zbadania warunków gruntowych w Dobrzeniu – świetlica wiejska, opracowana w 2021 r. przez Zakład Usług Techniczno-Ekonomicznych ALMA BIS s.c. z siedzibą przy ul. Morelowskiego 3, 52-429 Wrocław – stanowiąca załącznik nr 16 do SWZ
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty nawzajem się uzupełniają.
3. W trakcie prowadzenia robót budowlanych należy zabezpieczyć istniejącą infrastrukturę techniczną zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozostałymi opracowaniami stanowiącymi załączniki do SWZ.
4. Zakres robót budowlanych zawarty został w załączonych do dokumentacji przedmiarach robót. Przedmiar robót nie jest podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny i uzupełniający opis przedmiotu zamówienia. Ilość i zakres prac wskazane w przedmiarze robót nie są wiążące dla Wykonawcy, co oznacza, że nie musi on korzystać z załączonego do SWZ przedmiaru robót.
5. W ramach obowiązków umownych Wykonawca zapewnia bieżącą obsługę geodezyjną w terenie w zakresie niezbędnym do realizacji zakresu umownego robót oraz pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót. Obsługa geodezyjna będzie odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.). Pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót wykona uprawniony Geodeta. Do operatu kolaudacyjnego, o którym mowa w pkt 7 SWZ, należy ponadto dołączyć:
a) protokół z Ośrodka Geodezyjno – Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy
poświadczający złożenie kompletnego i zweryfikowanego geodezyjnego operatu, niezbędnego do kartowania map powykonawczych w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym,
b) mapy powykonawcze muszą zawierać:
zapis: świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia poświadcza się, że niniejszy dokument został opracowany w wyniku prac geodezyjnych i kartograficznych, których rezultaty zawiera operat techniczny wpisany i przekazany do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
Nazwę Organu Służby Geodezyjno – Kartograficznej,
Identyfikator zgłoszenia prac,
Nr protokołu weryfikacji – bez uwag z załączeniem kopii,
Datę protokołu weryfikacji,
Nazwę Wykonawcy prac geodezyjnych.
Wykonawca jest zobowiązany w imieniu Zamawiającego dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń i powiadomień wynikających z uzgodnień, decyzji i zezwoleń, a w przypadku niedopełnienia tego obowiązku ponosi pełną odpowiedzialność z tego tytułu tj. zwróci Zamawiającemu wszelkie poniesione przez Zamawiającego koszty z tego wynikające, ustalone w nocie obciążeniowej.
Zamawiający na wniosek Wykonawcy udzieli mu stosownego upoważnienia.
Przed zgłoszeniem robót do odbioru, Wykonawca zobowiązany będzie własnym staraniem i na własny koszt zapewnić wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów i odbiorów stosownie do zakresu i rodzaju robót, w tym m.in.:
- pomiar oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego;
- próby sprawności instalacji p.poż.;
- pomiar szczelności instalacji wodociągowej;
- badania fizykochemiczne oraz bakteriologiczne instalacji wodociągowej;
- pomiary rezystencji uziomów;- powykonawcze pomiary geodezyjne;
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego.
UWAGA!
Zamawiający wyjaśnia, że obliczona przez Wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie ofertowej wszystkie posiadane i rozpoznane we własnym zakresie informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszej SWZ wraz ze wszystkimi załącznikami. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Ponadto Wykonawca uwzględni w ofercie również koszty wykonania nieujętych w dokumentacji projektowej prac i czynności koniecznych do prawidłowego wykonania i należytego funkcjonowania wszelkich elementów przedmiotu umowy.
6. W RAMACH WYNAGRODZENIA WYKONAWCA UWZGLĘDNI RÓWNIEŻ:
a) w przypadku korzystania z podwykonawców - koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
b) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
c) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz planami obiektu oraz terenu przyległego w dwóch egzemplarzach (w tym plany obiektu w formacie A2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795017,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUD Błażej Rubik, ul. Jana Kazimierza 14, 63-500 Ostrzeszów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140321511
7.3.4) Miejscowość: OSTRZESZÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.