Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00024877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton
na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 33 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@turek.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d59cf601-ae0f-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 tonna potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d59cf601-ae0f-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000078/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie zamówienia polegającego na dostawie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco w ilości 550 ton na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Turku w 2024 roku.
Mieszankę mineralno – asfaltową na gorąco Wykonawca przygotuje do dyspozycji Zamawiającego, a Zamawiający odbierze własnym transportem; załadunek należy do Wykonawcy.
Wykonawca uwzględni wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania umowy, w tym koszt załadunku na środek transportu podstawiony przez Zamawiającego.
Dostawa następować będzie po złożeniu zamówienia telefonicznego lub e-mailowego przez Zamawiającego, przy czym minimalna ilość jednego zamówienia wynosić będzie 4 tony.
Dostawy należy wykonywać w dniach pracy Zarządu Dróg Powiatowych, w godz. 7.00 – 15.00.
Ilość określona przez Zamawiającego jest wielkością maksymalną, jaką Zamawiający może nabyć w okresie trwania umowy. Ilość zamówionej przez Zamawiającego mieszanki uzależniona jest od jego rzeczywistych potrzeb. Zamawiający może zamówić ilość mniejszą, ale nie mniej niż 450 ton. Z tytułu zamówienia mniejszej ilości mniejszej przez Zamawiającego Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
Mieszanka mineralno – asfaltowa na gorąco winna odpowiadać wymogom określonym w normie PN- EN 13108:1: 2016-07, przy czym winna ona być postawiona do dyspozycji Zamawiającego w takiej postaci, aby spełniała warunki niezbędne do jej wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem w chwili wbudowania, z uwzględnieniem odległości od miejsca wbudowania i sposobu transportu.
Mieszanka na gorąco powinna spełniać wymagania określone w PN EN 13108:1: 2016-07 z zachowaniem wymaganych właściwości (ziarnistość mieszanki 0-11mm) i temperatury do wbudowania (130 – 1500 C).
W związku z ww. wymaganiami technicznymi Zamawiający zastrzega, że maksymalna odległość wytwórni masy do siedziby zamawiającego powinna wynosić do 50 km.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207009,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207009,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310180924
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 200
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207009,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku.
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.