Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pobieranie w imieniu Gminy Kazimierz Dolny opłat za wejście na teren Góry Trzech Krzyży, położonej na działce ewidencyjnej 1275 w Kazimierzu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pobieranie w imieniu Gminy Kazimierz Dolny opłat za wejście na teren Góry Trzech Krzyży, położonej na działce ewidencyjnej 1275 w Kazimierzu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-965cf658-e69e-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pobieranie w imieniu Gminy Kazimierz Dolny opła za wejście na teren Góry Trzech Krzyży, dz. nr ewid. 1275 w kazimierzu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c.d. informacja dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN.7031.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 280000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) obsłudze powierzonych kas fiskalnych;
2) przekazywaniu tygodniowego utargu ze wszystkich powierzonych kas fiskalnych w terminie do każdego wtorku następnego tygodnia na rachunek bankowy Gminy Kazimierz Dolny oraz w terminie do trzech dni roboczych po zakończeniu każdego miesiąca;
3) niezwłocznym przekazywaniu żądania wystawienia faktury VAT za korzystanie z miejsc parkingowych lub za opłatę za wejście na teren Góry Trzech Krzyży w Kazimierzu Dolnym do Referatu Finansowego Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym wraz z przekazaniem stosownych danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT;
4) utrzymywaniu w należytym stanie technicznym wyznaczonych ciągów pieszych na terenie Góry Trzech Krzyży w Kazimierzu Dolnym, w tym drewnianych barier, kamiennych schodów i nieutwardzonych części ciągów pieszych oraz umieszczonych na terenie Góry Trzech Krzyży w Kazimierzu Dolnym obiektach małej architektury (ławki, ławy, kosze na śmieci);
5) oznakowaniu terenu Góry Trzech Krzyży w ten sposób, że przy wejściach na teren Góry Trzech Krzyży (od strony Dzwonnicy i Zamku) umieszczone zostaną tablice informacyjne o wymiarach 1m x 1m, na których zostanie umieszczona nazwa Miejskiego Zakładu Komunalnego, numer telefonu, wysokość opłat, godziny wejścia na teren Góry Trzech Krzyży, regulamin udostępniania terenu Góry Trzech Krzyży, a także wskazane będzie, że właścicielem nieruchomości oraz stroną umowy jest Gmina Kazimierz Dolny
6) zamontowaniu urządzenia zliczającego ilość turystów odwiedzających teren Góry Trzech Krzyży.
Czas trwania umowy od 01.04.2024 do 31.03.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Kazimierzu Dolnym
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-001-20-56
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-02 do 2025-03-31INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.