Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00223119/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
- 2023/BZP 00231599/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00241879/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00245690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00348814/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Praga-Północ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłopotowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-708
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443-80-(50 lub 48)
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppn.zampubl@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c27a3aca-ef17-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031916/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 (remont elewacji, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie izolacji fundamentów)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem.
2) Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
4) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
5) Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych
• Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
6) Kodowanie i czas odbioru danych
• Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale III pkt 1.4) SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale I pkt 8 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale I pkt 8 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VII-WZP.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul Wołomińskiej 12/18 w Warszawie wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku przedszkola nr 186 przy ul. Wołomińskiej 12/18 wraz z zagospodarowaniem terenu”.
W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w niniejszej specyfikacji, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w projektowanych postanowieach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, teletechniczne, wykończeniowe, roboty w zakresie zagospodarowania terenu
Charakterystyczne parametry:
Stan istniejący:
- Powierzchnia zabudowy – 440 m2
- Powierzchnia całkowita – 1150 m2
- Wysokość obiektu – 8,23 m
- Liczba kondygnacji – 2 nadziemne, poddasze nieużytkowe, 1 podziemna
Opis robót.
Zakres podstawowy
A. Część zewnętrzna budynku w szczególności :
1. Rozbiórka pokrycia dachowego z papy, rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, komina, gzymsów, rozebranie rynien oraz rur spustowych.
2. Wykucie nowego otworu pod klapę dymową.
3. Wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej
4. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych – metodą „lekką –mokrą z płyt styropianowych lub z wełny mineralnej, nowa okładzina ścian tynkiem cienkowarstwowym, wymiana kratek wentylacyjnych, Wykonanie nowego otworu drzwiowego i wstawienie drzwi w łazience od strony ogrodu.
5. Wymiana obróbek blacharskich – parapetów zewnętrznych,
6. Wykonanie wykopu wokół budynku w celu izolacji oraz docieplenia fundamentów i ścian fundamentowych, zsypanie wykopów, otworzenie nawierzchni chodnika
7. Roboty budowlane przy wystającej części podpiwniczenia - zabezpieczyć przeciwwilgociowo, ocieplić styropianem analogicznie jak ściany zewnętrzne w strefie przyziemia oraz obłożyć płytami kamiennymi, wapiennymi (tak jak cokół budynku przedszkola);
8. Wyburzenie schodów (wejście do przedszkola) oraz tarasów, likwidacja zsypów
9. Renowacja schodów – wejścia od przodu budynku – strona południowa oraz do kuchni strona północna
10. Wykonanie nowych schodów wraz pochylnią
11. Nowe balustrady schodów oraz pochylni ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo.
12. Zadaszenie stalowe nad wejściem do budynku (schody oraz pochylnia)
13. W miejscach rozebranych tarasów uzupełnić nawierzchnie - z kostki typu polbruk)
14. Ocieplenie stropodachu wełną granulowaną, pokrycie dachu dwie warstwy papy, nowe tynki na kominach oraz czapki kominowe. Elementy blaszane kominów wymienić na nowe, zamontować stalowe ocynkowane kratki kanałów kominowych
15. Nowe obróbki murów ogniowych, obróbek kominów, pasów nadrynnowych, pasów podrynnowych, gzymsów itp.
16. Montaż nowych rynien oraz rur spustowych
17. Montaż klapy dymowej
18. Zamontować instalacje fotowoltaiczną na dachu budynku.
19. Wymienić instalacją c.w.u., przewody zaizolować
20. Montaż nowej instalacji odgromowej.
21. Montaż nowych kanałów wentylacyjnych;
22. Zabezpieczenie instalacji gazowej – istniejącą instalację gazową należy obudować systemowym kanałem instalacyjnym z perforowanym, demontowanym profilem frontowym.
B. Budynek przedszkola – część wewnętrzna:
1. Wykonanie oddymiania głównej klatki schodowej: wydzielenie pożarowe poprzez obudowę klatki, wykonanie nowych schodów wewnętrznych, wykonanie nowego wyjścia na zewnątrz budynku, wymiana okna wyższego na oddymiające i niższego na bezpieczne, wykonanie mechanicznego nawiewu powietrza - oddymianie;
2. Dokonać aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w zakresie:
- powierzchni, wysokości i liczby kondygnacji budynku; kategorii zagrożenia ludzi, przewidywanej liczbie osób na każdej kondygnacji i w poszczególnych pomieszczeniach, dróg pożarowych – części rysunkowej,
- warunków ochrony przeciwpożarowej dot. przebiegu drogi pożarowej i kategorii zagrożenia ludzi w części opisowej .
3. Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i kanalizacji (z wyłączeniem instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach kuchennych oraz kanalizacji technologicznej kuchni);
4. Wymiana wpustów podłogowych kanalizacji w pomieszczeniach kuchni na wpusty podłogowe z blokadą antyzapachową oraz montaż wywiewek na czterech pionach kanalizacji technologicznej w kuchni;
5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania z wyłączeniem istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach kuchni z zapleczem;
6. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z zastosowaniem odzysku ciepła ;
7. Modernizacja węzła cieplnego w zakresie technologii, automatyki, instalacji elektrycznych i robót budowlanych;
8. Wymiana wszystkich instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego);
9. Wykonanie nowych ścianek działowych
10. Rozebranie istniejących posadzek
11. Wyrównanie powierzchni w tym naprawa pęknięć w posadzkach
12. Ułożenie paneli winylowych w pomieszczeniach wymienionych w projekcie architektury.
13. Odbicie tynków wewnętrznych ścian, ościeżach oraz sufitów
14. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych.
15. Montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami
16. W pomieszczeniach sanitarnych skuć istniejące płytki, podłoże przygotować poprzez zagruntowanie, ułożenie izolacji, ułożyć płytki ceramiczne, fuga zbliżona do koloru płytek.
17. Montaż refleksoli (łamaczy światła) od wewnętrznej strony okien
18. Instalacje elektryczne wewnętrzne w tym wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnica główna budynku, rozdzielnice odbiorów technologicznych, pomiary energii elektrycznej, zasilanie odbiorów pożarowych.
19. Instalacje obejmują: instalacje gniazd ogólnych, siłowych i odbiorów technologicznych, instalacje gniazd komputerowych, instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji oświetlenia zewnętrznego, instalacja monitoringu wizyjnego, instalacja alarmowa, instalacja RTV-SAT, instalacja odgromowa, instalacja gniazd LAN, wymiana rozdzielnic głównych, montaż tablic multimedialnych, montaż punktów dostępowych WI-FI, instalacja głównego wyłącznika prądu, instalacja video- domofonowa, instalacja sygnalizatorów akustyczno – głosowych.
20. Wymiana oświetlenia wewnętrznego
21. Wyposażenie budynku w środki gaśnicze, oznakowanie.
22. Wyposażenie łazienek dla dzieci oraz w piwnicy (pomieszczenie nr 15 Rys A-01)
23. Wyposażenie w sali w piwnicy (pomieszczenie nr 4 Rys.A-01)
24. Wywiezienie gruzu, odpadów budowlanych z utylizacją
C. Zagospodarowanie terenu
1. Wymiana ogrodzenia, wymiana bram wjazdowych, furtek,
2. Połączenie systemem niskoprądowych
3. Wykonanie podłoża pod parking rowerowy
4. Wymiana oświetlenia zewnętrznego
5. Wymiana monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (wewnątrz hol główny, szatnia, wszystkie wejścia do budynku, bramy wjazdowe, plac zabaw, sale),
6. Wykonanie kanalizacji deszczowej odwadniającej dach i teren z retencją wód opadowych w zbiornikach do podlewania zieleni z włączeniem do istniejącego przyłącza kanalizacji ogólnospławnej.
Zakres Opcji
Część I (opcja 1)
1. Plac zabaw - wymiana zabawek.
2. Plac zabaw- nowa nawierzchnia poliuretanowa.
3. Ułożenie nawierzchni bezpiecznej w miejscu tarasu.
4. Mała architektura (domek na zabawki, donice – warzywniak)
5. Zieleń
Część II (opcja2)
Na oknach, od zewnątrz montaż refleksoli „łamaczy światła”.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia w meble oraz dostawy zestawów multimedialnych. W związku z tym do ceny oferty nie doliczać wyposażenia w meble w salach (na rysunkach oznaczone numerami (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7,9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18,) oraz zestawów multimedialnych (tablice interaktywne +projektor multimedialny- oznaczonych numerem 8).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 8 do SWZ.
d) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót (załącznik nr 7 do SWZ), stanowiący materiał informacyjny (pomocniczy) o zakresie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45312300-0 - Instalowanie anten
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach opisanych w SWZ, w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZZakres Opcji
Część I (opcja 1)
1. Plac zabaw - wymiana zabawek.
2. Plac zabaw- nowa nawierzchnia poliuretanowa.
3. Ułożenie nawierzchni bezpiecznej w miejscu tarasu.
4. Mała architektura (domek na zabawki, donice – warzywniak)
5. Zieleń
Część II (opcja2)
Na oknach, od zewnątrz montaż refleksoli „łamaczy światła”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę:
Zamówienia stanowiące odpowiednio prawo opcji:
Część I (opcja 1): 839.560, 05 złotych brutto
Część II (opcja 2): 327.971,36 złotych brutto
Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji lub skorzystać w części z prawa opcji, która została opisana w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie oraz nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego,
3) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu od Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w § 16 ust. 2 lit. b)projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ
4) Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji lub jej części nie może być dłuższy niż termin wykonania przedmiotu Umowy, który został określony w § 2 ust. 1 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ
5) Wszystkie postanowienia projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 2 do SWZ mają odpowiednie zastosowanie w odniesieniu do przedmiotu Umowy objętego prawem opcji, wyłączając przypadki w których w Umowie mowa jest o regulacjach dotyczących opcji (termin, wynagrodzenie).
6) Przedmiot umowy w zakresie prawa opcji obejmuje nw. zakres:
1) teren zewnętrzny – remont placów zabaw, nowe nawierzchnie, zabawki, domek na zabawki, donice – warzywniak oraz zieleń – część I,
2) wykonanie i montaż łamaczy światła – część II.
7) Szczegółowy zakres opcji określony jest w Dokumentacji. Zamawiający zastrzega, że przewidziana opcja została podzielona na 2 części. Zamawiający może skorzystać z dwóch części lub z jednej części.
8) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do ośmiu miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał1 (zakończył) w sposób należyty co najmniej 2 roboty budowlane a każda z nich:
o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 złotych brutto
oraz
polegająca na budowie, przebudowie, remoncie budynku2 z wykonaniem robót budowlanych wielobranżowych3
UWAGA!:
¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.
2 Przez budynek należy rozumieć budynek należący do jednej z kategorii: IX, XI-XIV (kategorie zdefiniowane w załączniku do ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 po. 2351 ze zm.).
3 Przez roboty wielobranżowe należy rozumieć min. roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne i wykończeniowe.
UWAGA2!:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / Wykonawców polegających na potencjale podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / jeden podmiot trzeci, wykazał się doświadczeniem w pełnym zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
Tym samym, Zamawiający nie dopuszcza tzw. „prostego sumowania potencjałów”, a wykazanie się przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / przez Wykonawcę i podmiot trzeci / przez dwa podmioty trzecie, realizacją tylko jednej roboty budowlanej oznaczać będzie brak wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą:
a) skierowaną na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) skierowaną na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) skierowaną na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji pod warunkiem posiadania przez osobę kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z wymienionych funkcji.
Uprawnienia budowlane winny być wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 3 do SWZ
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sposób i forma przekazania oświadczeń i dokumentów został określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku, w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie: 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale II pkt 14 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć:a) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 1 do SWZ, składa każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wskazuje, że przewidziane zmiany umowy zostały przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy -załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa wart. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz z art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp oraz z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.