eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rajska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-124

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@rajska.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajska.info

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-836df989-ee45-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048625/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony obiektu WBP w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-836df989-ee45-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień - platformy E-zamówienia, adres strony: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
- platformy E-zamówienia która dostępna jest pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl;
- poczty elektronicznej - adres e-mail: biblioteka@rajska.info
Szczegóły zawiera rozdział III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art 13 i z art 14 RODO zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP-271-1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 564635,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych województwa małopolskiego pod nr rejestru A-1418/M. Obiekt WBP w Krakowie jest ujęty w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) całodobową ochronę fizyczną budynku Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie położonego w Krakowie przy ul. Rajskiej 1 w granicach obszaru o powierzchni 0,8550 ha. Budynek czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 11 446 m2.
2) podejmowanie natychmiastowej interwencji w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia osób znajdujących się na terenie chronionego obiektu oraz ich mienia lub mienia Zamawiającego, a w szczególności w przypadkach:
a. kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju, zakłócania porządku;
b. wandalizmu i niszczenia mienia;
c. prób zawładnięcia mieniem znajdującym się na terenie obiektu.
3) zapewnienie grupy interwencyjnej SUFO w razie potrzeby, Wykonawca powinien dysponować Grupą Interwencyjną, która w myśl Ustawy o ochronie osób i mienia, spełnia wymogi Grupy Interwencyjnej SUFO.
2. Wymagana ochrona będzie wykonywana 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu jednocześnie przez dwóch pracowników ochrony (pracownik nie może pracować dłużej niż 12 godzin na dobę). Łączny wymiar ochrony - 48 osobogodziny na dobę w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.
3. Ochrona realizowana będzie wyłącznie przez kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, a także Planem Ochrony Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Krakowie, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego w WBP oraz regulaminami, zarządzeniami i instrukcjami wydanymi przez Zamawiającego.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków pracowników ochrony zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena (C) - waga kryterium wynosi 60%,
2) Kryterium czas przyjazdu grupy interwencyjnej (T) - waga kryterium wynosi 40%.

2. Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Kryterium cena (C). Cena brutto zaoferowana w złożonej Ofercie za realizację przedmiotu zamówienia. W kryterium tym można otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
C = Cmin/Cbad x 100 x 60%
gdzie:
C- liczba punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium cena,
Cmin — najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cbad - cena brutto oferty badanej.

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2) Kryterium czas przyjazdu grupy interwencyjnej (T). Czas przyjazdu grupy interwencyjnej podany w minutach od momentu zgłoszenia. W kryterium tym można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym czas przyjazdu grupy interwencyjnej w trakcie „dnia” tj. w godz. 07:01-21:00. Zadeklarowany czas przyjazdu musi mieścić się w przedziale czasowym od 7 do 10 minut liczonych od momentu zgłoszenia (czas dojazdu powinien być podany w pełnych minutach).

Podanie czasu przyjazdu grupy interwencyjnej krótszego niż 7 minut będzie skutkowało przyznaniem punktów w wysokości jak dla 7 minut.
Podanie czasu przyjazdu grupy interwencyjnej dłuższego niż 10 minut będzie skutkowało nie przyznaniem punktów w tym kryterium.


Oferty zostaną przeliczone wg wzoru:
T = Tmin/Tbad x 100 x 40%
gdzie:
T- liczba punktów przyznanych ofercie badanej w kryterium czas przyjazdu,
Tmin — najkrótszy zaoferowany czas przyjazdu spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Tbad - czas przyjazdu oferty badanej.

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Końcowa ocena oferty (N) ustalona zostanie jako łączna suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria oceny ofert, według wzoru:
N = C + T
gdzie:
N - oznacza łączną sumę punktów otrzymanych w kryterium cena (C) i kryterium czas przyjazdu grupy interwencyjnej (T).
C- liczba punktów przyznanych w kryterium cena
T- liczba punktów przyznanych w kryterium czas przyjazdu,

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert będzie przedstawiać taki sam bilans ceny (C) i kryterium czas dojazdu (T) Zamawiający spośród tych Ofert wybierze Ofertę która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostaną złożone Oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych (art. 248 ust. 3 ustawy); Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych Ofertach.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma łącznie największą liczbę punktów w obu kryteriach oceny ofert, co potwierdzi, że oferta przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.
6. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania będzie stosował zasady wynikające z art. 248, 251 ustawy pzp, w sytuacji kiedy będą tego wymagały okoliczności faktyczne.
7. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania będzie stosował zasady wynikające z art. 252 ustawy pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Oceny spełnienia warunków dokona się na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, natomiast weryfikacji na podstawie złożonych dokumentów, zostanie poddany Wykonawca, który złoży Ofertę najwyżej sklasyfikowaną zgodnie z treścią art. 274 ust. 1 ustawy pzp.


2. Warunki udziału w postępowaniu

1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Do postępowania dopuszczeni będą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).

4) Zdolności technicznej lub zawodowej.

a) Posiadają wiedzę i doświadczenie tj.:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca wykaże, że spełnia warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 usługi polegające na fizycznej ochronie w budynkach użyteczności publicznej, każda świadczona na podstawie odrębnej umowy przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy. Przy czym wartość jednej z usług nie może być mniejsza niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) w skali roku.
Przez usługi wykonane należy rozumieć:
- usługi rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
- usługi zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Uwaga: W przypadku, gdy usługa trwa nadal, dokument potwierdzający należyte wykonywanie umowy musi być wystawiony po zrealizowaniu co najmniej 12 miesięcy.

Przez budynek użyteczności publicznej rozumie się:
- budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, a także budynek biurowy i socjalny.
Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą przez Zamawiającego wartość.

b) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje:
- co najmniej 12 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz każda posiada udokumentowane przeszkolenie w zakresie obsługi monitoringu wizyjnego, w zakresie obsługi systemów pożarowych oraz w zakresie obsługi komputera;
- co najmniej 4 osobami które ukończyły Kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy i uzyskały tytułu ratownika, co zostało potwierdzone wydaniem zaświadczeniem o ukończeniu kursu, w stosunku do każdej z tych czterech osób,
- grupami interwencyjnymi, zdolnymi dotrzeć do siedziby Zamawiającego „w dzień” tj. w godz. 07:01-21:00 w czasie od 7 do 10 minut, oraz „w nocy” tj. w godz. 21:01-7:00 w czasie nie dłuższym niż 7 minut, od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji;
- w razie wprowadzenia II, III i IV stopnia alarmowego zgodnie z zarządzeniem nr 18 Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 marca 2016 r. w sprawie wykazu przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie w stanie niezwłocznie wzmocnić posterunek ochrony obiektu o ilość osób wskazaną przez Zamawiającego oraz wzmocnić posterunek ochrony obiektu o ilość osób z bronią palną wskazaną przez Zamawiającego, a także wykonać zabezpieczenie broni i amunicji z uwzględnieniem warunków określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26.08.2014 r. r. (Dz. U. z 2014 r. Nr 1224), zgodnie z umową ( zał. nr 7 do ogłoszenia).

Zamawiający dopuszcza dokumentowanie wymagania, o którym mowa powyżej poprzez złożone oświadczenie Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu tj.:
- oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SWZ);
- oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia;
b) wykaz wykonanych usług (załącznik do SWZ nr 13), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Przez usługi wykonane należy rozumieć:
1) usługi rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,
2) usługi zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Uwaga: W przypadku gdy usługa trwa nadal, dokument potwierdzający należyte wykonywanie umowy musi być wystawiony po zrealizowaniu umowy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto i być wydany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) wykaz osób spełniających warunek „Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia”:
- każda z osób jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- każda z osób posiada udokumentowane przeszkolenie w zakresie obsługi monitoringu wizyjnego, w zakresie obsługi systemów pożarowych oraz w zakresie obsługi komputera,
- 4 osoby z wyżej wymienionych,, posiadają
aktualne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika, wydane nie wcześniej niż 3 lata przed planowanym rozpoczęciem świadczenia usługi. Jeżeli 3-letni termin ważności zaświadczania upływa w okresie świadczenia usługi, Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnego zaświadczenia przed upływem 3 lat od daty wystawienia zaświadczenia o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
d) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.

e) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ustawy pzp tj. oświadczenia dot. braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 12 do SWZ
f) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę co najmniej 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum) warunki określone w postępowaniu muszą spełniać łącznie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w Ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
Pełnomocnictwo winno być przekazane przez Wykonawcę w formie elektronicznej. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym reguluje Rozporządzenie ws. komunikacji elektronicznej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, zostaną wezwani przez Zamawiającego do przedstawienia szczegółowej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Uwaga: W przypadku gdy o udzielenie zamówienia publicznego ubiega się wspólnie kilka podmiotów w formie konsorcjum, w ich Ofercie musi być wskazane, który z nich będzie uprawniony do wystawienia dla Zamawiającego faktur za zrealizowanie przedmiotu umowy. Faktura może być wystawiona tylko przez podmiot tworzący konsorcjum, z zastosowaniem stawki podatku VAT określonej w Ofercie.
Wykonawcy wspólnie składający ofertę, wraz z ofertą składają oświadczenie, z którego wynika, który zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera treść formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa rozdziale VII pkt 3 SWZ.
12. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 3 SWZ oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VIII SWZ w sposób i w trybie tam określonym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy zgodnie z paragrafem 16 załącznika nr 7 Projektowane Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowy sposób złożenia ofert opisany jest w rozdziale X SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.