Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00134827/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi weterynaryjne dla psów służbowych będących na stanie jednostek Policji woj. wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi weterynaryjne dla psów służbowych będących na stanie jednostek Policji woj. wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d69ad07-c521-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092992/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi weterynaryjne dla 14 jednostek Policji woj. wielkopolskiego w zakresie profilaktyki i leczenia psów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134827/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2380.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131240,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Czarnków4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Gniezno4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Grodzisk Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KMP Kalisz4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 31083,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KMP Konin4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 3453,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Kościan4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 10361,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KMP Leszno4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Ostrów Wlkp.4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 13814,82 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Ostrzeszów4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 10361,12 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Piła4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 13814,82 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Rawicz4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Słupca4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6907,40 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Wolsztyn4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 3453,70 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi dla KPP Złotów4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 3453,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny Monika Biernacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572101330
7.3.3) Ulica: Malczewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Trzcianka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-980
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET WETERYNARYJNY MONIKA BIERNACKA
jakie przetargi wygrała firma
GABINET WETERYNARYJNY MONIKA BIERNACKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona do tej części postępowania została odrzucona, ponieważ nie została opatrzona podpisem elektronicznym
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30978,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30978,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30978,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Przychodnia Małych Zwierząt Jacek Sośnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250914918
7.3.3) Ulica: Młynarska 97
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Przychodnia Małych Zwierząt Jacek Sośnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250914918
7.3.3) Ulica: Młynarska 97
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona do tej części postępowania została odrzucona, ponieważ nie została opatrzona podpisem elektronicznym
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona do tej części postępowania została odrzucona, ponieważ nie została opatrzona podpisem elektronicznym
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona do tej części postępowania została odrzucona, ponieważ nie została opatrzona podpisem elektronicznym
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna oferta złożona do tej części postępowania została odrzucona, ponieważ nie została opatrzona podpisem elektronicznym
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do tej części postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Praktyka Weterynaryjna Paweł Mendyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572115792
7.3.3) Ulica: Al. Piasta 11A
7.3.4) Miejscowość: Złotów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA MAŁYCH ZWIERZĄT JACEK SOŚNICKI
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA MAŁYCH ZWIERZĄT JACEK SOŚNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi z terenu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Błaszki i utrzymywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z zapewnieniem opieki weterynaryjnej w okresie od 1.05.2025 r. do 30.04. 2026 r.
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Strawczyn w 2025 roku
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Świąteczna i nocna opieka weterynaryjna na terenie miasta Ełku.
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.