Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296885/01 - Wynik z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dr sprzętu medycznego, naczyń z masy papierowej do utylizacji w maceratorze, worków do zwłok, pisaków laboratoryjnych, serwet okulistycznych, worków stomijnych i urostomijnych, resuscytatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwesytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-355
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8691100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@usk.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skhs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dr sprzętu medycznego, naczyń z masy papierowej do utylizacji w maceratorze, worków do zwłok, pisaków laboratoryjnych, serwet okulistycznych, worków stomijnych i urostomijnych, resuscytatorów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4fab43-d097-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037280/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.11 Drobny sprzęt medyczny/kombinezony sterylne,serwety okulistyczne, elektrody, worki stomijne, naczynia do maceratora, medirole, zele do USG,EEG, chusty trójkątne, pryzmaty okulistczne, worki zielone
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=cb90c58c-9952-44b8-b89b-8a7a509108da3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W POZNANIU. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/23/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 14
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
drobny sprzęt medyczny
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
drobny sprzęt medyczny- naczynia z masy papierowej do utylizacji w maceratorze
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny- worki do zwłok
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
drobny sprzęt medyczny-pojemniki do igieł
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
drobny sprzęt laboratoryjny-pisaki
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzet medyczny-pojemniki do moczu
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny -kieliszki do leków
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bielizna j.u-obłożenie okulistyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
drobny sprzęt medyczny- naczynia z masy papierowej do utylizacji w maceratorze
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr.sprzęt medyczny-worki stomijne
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny - mankiety do przetoczeń
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny-resuscytatory, trenażer oddechowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny- kołnierze ortopedyczne, resuscytatory jednorazowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dr sprzęt medyczny-worki urostomijne
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38423100-7 - Ciśnieniomierze
33141200-2 - Cewniki
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141615-4 - Pojemniki na mocz
38412000-6 - Termometry
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
30192153-8 - Pieczątki z napisami
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141610-9 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych
33194000-6 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - dotyczy Pakiet 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz. 1-3,pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o spełnieniu normy EN-13795:3 - dotyczy pakietu nr 8; złożenie dokumentów dla oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenie spełniania wymagań; np. ulotek informacyjnych, opisu i/lub instrukcji w języku polskim lub opisów zawierających szczegółowe dane (np. w postaci katalogów lub innych dokumentów). Opis zawierający szczegółowe dane/parametry przedmiotu zamówienia, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej (o ile dotyczy), w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 1 - 14; złożenie próbek oferowanego asortymentu w minimalnym opakowaniu handlowym, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 9 poz. 1, pakiet nr 13 poz. 2; złożenie deklaracji zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz 1-3, pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - dotyczy Pakiet 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz. 1-3,pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o spełnieniu normy EN-13795:3 - dotyczy pakietu nr 8; złożenie próbek oferowanego asortymentu w minimalnym opakowaniu handlowym, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 9 poz. 1, pakiet nr 13 poz. 2; złożenie dokumentów dla oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenie spełniania wymagań; np. ulotek informacyjnych, opisu i/lub instrukcji w języku polskim lub opisów zawierających szczegółowe dane (np. w postaci katalogów lub innych dokumentów). Opis zawierający szczegółowe dane/parametry przedmiotu zamówienia, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej (o ile dotyczy), w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 1 - 14; złożenie deklaracji zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz 1-3, pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14;5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - dotyczy Pakiet 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz. 1-3,pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o spełnieniu normy EN-13795:3 - dotyczy pakietu nr 8; złożenie dokumentów dla oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenie spełniania wymagań; np. ulotek informacyjnych, opisu i/lub instrukcji w języku polskim lub opisów zawierających szczegółowe dane (np. w postaci katalogów lub innych dokumentów). Opis zawierający szczegółowe dane/parametry przedmiotu zamówienia, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej (o ile dotyczy), w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 1 - 14; złożenie próbek oferowanego asortymentu w minimalnym opakowaniu handlowym, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 9 poz. 1, pakiet nr 13 poz. 2; złożenie deklaracji zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz 1-3, pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - dotyczy Pakiet 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz. 1-3,pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14; oświadczenie o spełnieniu normy EN-13795:3 - dotyczy pakietu nr 8; złożenie próbek oferowanego asortymentu w minimalnym opakowaniu handlowym, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 9 poz. 1, pakiet nr 13 poz. 2; złożenie dokumentów dla oferowanego przedmiotu zamówienia na potwierdzenie spełniania wymagań; np. ulotek informacyjnych, opisu i/lub instrukcji w języku polskim lub opisów zawierających szczegółowe dane (np. w postaci katalogów lub innych dokumentów). Opis zawierający szczegółowe dane/parametry przedmiotu zamówienia, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej (o ile dotyczy), w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego - dotyczy Pakietu nr 1 - 14; złożenie deklaracji zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 10 -30, poz. 32-41,poz. 45, pakiet nr 2, 6, 7, 8, 9 poz 1-3, pakiet nr 10, 11, 12, 13, 14;5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wzór oferty elektronicznej;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian ujęty jest we wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.