eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekWymiana części instalacji tlenowej w budynku COVID Szpital w Szczecinku sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana części instalacji tlenowej w budynku COVID Szpital w Szczecinku sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320524190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 38

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szpital.szczecinek.pl/index.php?kategoria=2&podkategoria=0

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.szpital.szczecinek.pl/cms/zamowienie.php?id=312

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana części instalacji tlenowej w budynku COVID Szpital w Szczecinku sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0694723-e8a7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja obejmuje rozbudowę istniejącej instalacji gazów medycznych.
Instalację tlenu wykonać w klasie wyrobu medycznego IIb.
W szczególności przewiduje się wykonanie:
1) Na poziomie parteru należy wymienić rurociąg tlenu od skrzynki zaworowo-kontrolnej w korytarzu 1.1 do pionów P1 oraz P2 na średnicę Ø22.
2) Wymienić rurociąg tlenu w pionach P1 oraz P2 na średnicę Ø22.
3) Na korytarzach 1. i 2. piętra wymienić średnice rurociągu tlenu wg wytycznych poniżej:
3a) Na poziomie 1. piętra wymienić rurociąg tlenu od pionu P1 do trójnika nr 1 na średnicę Ø22. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 4 wymienić na średnicę Ø15. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 5 wymienić na średnicę Ø15.
3b) Na poziomie 1. piętra wymienić rurociąg tlenu od pionu P2 do trójnika nr 1 na średnicę Ø22. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 2 wymienić na średnicę Ø15. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 4 wymienić na średnicę Ø15.
3c) Na poziomie 2. piętra wymienić rurociąg tlenu od pionu P1 do trójnika nr 1 na średnicę Ø22. Od trójnika nr 1 w stronę pom. 3.17 przez skrzynkę zaworowo-kontrolną do trójnika przy pom. nr 3.12 wymienić na średnicę Ø15.
3d) Na poziomie 2. piętra wymienić rurociąg tlenu od pionu P2 do trójnika nr 1 na średnicę Ø22. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 2 wymienić na średnicę Ø15. Od trójnika nr 1 do trójnika nr 5 wymienić na średnicę Ø15.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Awamed-Medizintechnik Arkadiusz Warzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812527724

7.3.3) Ulica: Zeusa 1

7.3.4) Miejscowość: Mierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 72-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.