Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na obiekcie remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu na obiekcie remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095ccc90-e5ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont dachu na obiekcie remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zdarzenie losowe- silny wiatr, spowodował zerwanie dachu na obiekcie w Sierakowie.
Powyższe zdarzenie wypełnia wszystkie przesłanki, niezbędne do zastosowania trybu:
1. Wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego – zdarzenie losowe (silny wiatr), którego nie można było przewidzieć ani uniknąć.
2. Konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia – realizacja robót naprawczych dachu powinna być wykonana najszybciej jak to możliwe ze względu na fakt, iż zabezpieczenia dachu (budynku) przed deszczami i zalewaniem, dokonywane przez Zamawiającego z najwyższą starannością, nie spełnia swojej roli (ze względu na wielkość zniszczeń), a budynek jest zalewany przy każdym opadzie deszczu.
3. Niemożność zachowania terminów określonych dla innych trybów zamówienia – oczekiwanie na rozstrzygnięcie postępowania konkurencyjnego doprowadzi do dalszego niszczenia mienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.OZ.271.4.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane z remontem dachu na obiekcie remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej w Sierakowie, opisane poniżej:
1) prace przygotowawcze i towarzyszące:
a) rozebranie pozostałego pokrycia dachowego ze styropapy oraz obróbek blacharskich,
b) wykonanie drobnych napraw pokrycia dachowego,
c) wykonanie deskowania okapu i belek wsporczych oraz konieczne prace na elewacji.
2) pokrycie i ocieplenie dachu:
a) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej,
b) krycie dachu nad częścią świetlicy styropapą EPS 100 o gr 25 cm,
c) wykonanie obróbek kominów i murów ogniowych z papy termozgrzewalnej,
d) pokrycie połaci dachu papą termozgrzewalną z mocowaniem łącznikami,
e) wykonanie wyrzutni dachowych (2 kpl. wyrzutni wentylacji mechanicznej z podłączeniem do istniejącej instalacji oraz odtworzenie 6 szt. wyrzutni wentylacji mechanicznej),
f) zastosowanie klinów odbojowych ze styropapy,
g) wykonanie orynnowania dachu z blachy ocynkowanej, powlekanej.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze, które stanowią załącznik nr 2 do INPP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183675,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Dekarsko Blacharskie DACH-DEKER Arkadiusz Harkowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8391396525
7.3.3) Ulica: M. Kopernika
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI DEKARSKO-BLACHARSKIE DACH-DEKER ARKADIUSZ HARKOWIAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI DEKARSKO-BLACHARSKIE DACH-DEKER ARKADIUSZ HARKOWIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183675,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont dachu i termomodernizacja budynku w m. Grabowiec, gm. Lelkowo
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Garkach o wymiarach pola gry min. 12 m x 24 m, Gmina i Miasto Odolanów, woj. wielkopolskie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.