eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice"Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ada436-b523-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ada436-b523-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu na centrum sportowo-rekreacyjne w Bieńkowicach”, obejmujące budowę budynku zaplecza sportowego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty opisujące zakres i sposób wykonania zadania stanowią zał. nr 8-9 do SWZ.
1) Lokalizacja: Bieńkowice, ul. Raciborska, działki nr: 99/1, 99/4.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
 roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i ogrodzenia,
 roboty ziemne w zakresie niwelacji terenu,
 budowę budynku zaplecza sportowego,
 wykonanie odcinków instalacji zewnętrznych (kanalizacji sanitarnej, deszczowej i oświetlenia zewnętrznego),
 wykonanie instalacji wewnętrznych w budynku (instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej, niskoprądowej, wentylacji, instalacji gazowej),
 wykonanie powierzchni utwardzonych,
 wykonanie przyłącza gazu.
3) Na budynek zaplecza sportowego składa się zaplecze szatniowe dla zawodników oraz zaplecze dla kibiców, w tym:
 szatnie i łaźnie dla zawodników dla 2 drużyn piłkarskich dostępne bezpośrednio z zewnątrz,
 zaplecze sanitarne dla kibiców – WC męski, damski i dla osób NN dostępne z zewnątrz,
 magazyn sprzętu sportowego,
 pomieszczenie dla sędziów, trenerów z zapleczem sanitarnym,
 kiosk/bufet z zapleczem dla okolicznościowej małej gastronomii,
 składzik porządkowy,
 wejście główne z holem wejściowym.
Powstanie budynek jednokondygnacyjny, parterowy niepodpiwniczony. W budynku będą instalacje: wodno-kanalizacyjna, wentylację grawitacyjną i mechaniczną, elektryczną, niskoprądową, instalację CO oraz gazową na gaz ziemny.
Powierzchnia użytkowa budynku to 174.63 m2. Całkowita powierzchnia zabudowy 218,10 m2. Budynek będzie posiadał ściany murowane z bloczków betonu komórkowego lub pustaków wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi. Stropodach będzie o konstrukcji żelbetowej. Posadowiony na ławach i ścianach fundamentowych.
4) W ramach zagospodarowania terenu będą wykonane drogi i place, urządzenia techniczne, bezodpływowy zbiornik wybieralny, przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacje zewnętrzne: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, oświetlenie terenu oraz zagospodarowanie zielenią parkową.
5) Wykonawca dokona wytyczenia geodezyjnego oraz wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
6) Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z §7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
7) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
8) Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
9) Wszystkie materiały budowlane oraz kolorystykę poszczególnych elementów przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym, a przed wbudowaniem materiałów przedłożyć ich wzory oraz karty techniczne użytych materiałów, atesty, certyfikaty i pozostałe dokumenty inspektorowi nadzoru, potwierdzając zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. Materiały te zostaną zabudowane po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
10) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
11) Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP poinformował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, iż na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 2.600.000,00 zł brutto.

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.