eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Budowa odwodnienia ul. Leśnej w Sarnowie w ramach zadania pn.: "Budowa ul. Leśnej w Sarnowie".



Ogłoszenie z dnia 2022-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odwodnienia ul. Leśnej w Sarnowie w ramach zadania pn.: „Budowa ul. Leśnej w Sarnowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322944921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odwodnienia ul. Leśnej w Sarnowie w ramach zadania pn.: „Budowa ul. Leśnej w Sarnowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f62fe6e9-c6b4-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ul. Leśnej w Sarnowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu odwodnienia odcinka ul. Leśnej w Sarnowie. Łączna długość kanalizacji wynosi około 395 mb.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) ciecie i rozebranie nawierzchni asfaltowej o szer. ok. 0,3 m i gr. ok. 0,08 m na długości ok 201 mb ,
2) rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej na długości ok 201 mb,
3) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej o gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
4) roboty ziemne związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, drenażu i muldy ściekowej,
5) budowę rury drenażowej DN100 – 35,0 mb,
6) budowę ścieku muldowego z korytek betonowych prefabrykowanych 50x50x12 – 201 mb,
7) budowę kolektora kanalizacji deszczowej DN315 z rur PVC-U – 302 mb,
8) budowę kolektora kanalizacji deszczowej DN400 z rur PP – 93 mb,
9) budowę wylotu kolektora DN400 do rowu otwartego,
10) przebudowa rowu – umocnienie koryta z płyt ażurowych 60x40x10 – 14 m 2,
11) budowę nasypu ochronnego kolektora kanalizacji – 143 m 2,
12) odtworzenie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na szerokości ok. 0,3m i gr. ok. 0,08 m ma odcinku ok. 201,2 mb,
13) odtworzenie rozebranej nawierzchni z kostki betonowej o gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
14) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
15) wykonanie, dostawę i montaż tablicy informacyjno-promocyjnej o wymiarach 0,9x1,2 m wraz z konstrukcją wsporczą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Tablicę informacyjno - promocyjną należy wykonać zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania tablic informacyjnych podanymi przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolie. Tablica ma być wykonana z trwałych materiałów odpornych na warunki atmosferyczne zapewniający jednocześnie czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyki tablicy. Nadruk jednostronny w pełnym kolorze, tło tablicy koloru białego. Treść i formę tekstu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. Konstrukcja wsporcza ma być wykonywana są ze stali i zabezpieczona antykorozyjnie przez ocynkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352023,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524897,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352023,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKPOL BIS Paweł Kruz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151749933

7.3.3) Ulica: ul. Myszkowska 41

7.3.4) Miejscowość: Mysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352023,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.