Og³oszenie z dnia 2024-02-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00217493/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00241176/01 - Wynik z dnia 2024-03-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbierania i transportu sta³ych odpadów komunalnych
z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Stawiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855334
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szosa Pleszewska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stawiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627528079
1.5.8.) Numer faksu: 627528097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stawiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://stawiszyn.pl/bip
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug odbierania i transportu sta³ych odpadów komunalnych
z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e036e9a1-d09a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00212618
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00103766/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.3.1 ¦wiadczenie us³ug odbierania i transportu sta³ych odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w rozdziale XIII, XIV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, i¿
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Stawiszyna.
2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym mo¿ecie siê Pañstwo
skontaktowaæ za pomoc± e-mail: iod@stawiszyn.pl
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w zwi±zku z: obwi±zuj±c± ustaw± Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.), rozporz±dzeniami wykonawczymi do tej¿e ustawy.
4. Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracaj±cym siê do nas w trybie dostêpu do informacji publicznej), gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych. W przypadku podpisania z Pañstwem umowy Pañstwa dane (nazwa firmy) zostan± umieszczone w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej oraz na stronie internetowej prowadzonego postêpowania/Zamawiaj±cego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. W niektórych sytuacjach administrator ma prawo przekazywaæ Pañstwa dane dalej (je¶li jest to konieczne) aby móc wykonywaæ us³ugi. Przekazywanie Pañstwa danych nast±pi podmiotom przetwarzaj±cym z którymi spó³ka zawar³a umowy w szczególno¶ci: - na ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla u¿ytkowanych przez nas systemów informatycznych, - na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami Pañstwa danych mo¿e byæ tak¿e firma (podmiot przetwarzaj±cy) z któr± spó³ka zawrze umowê na niszczenie dokumentów archiwalnych. Odbiorców wymienionych powy¿ej obowi±zuje klauzula poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Ponadto odbiorc± Pañstwa danych mog± byæ podmioty publiczne, które wykonuj± zadania na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz bank przez który spó³ka bêdzie Pañstwu przekazywaæ ¶rodki finansowe (w przypadku podpisania z Pañstwem umowy).
7. Pañstwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zosta³y zebrane, o jakim by³a mowa wcze¶niej, bêd± przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi.
8. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czasokres obowi±zywania trwania umowy.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
10. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. Maj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
12. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
13. Maj± Pañstwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
14. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
15. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG – z wy³±czeniem szczególnych przypadków okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PFiZP 271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których powstaj± odpady komunalne z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90511200-4 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 60%=60pkt.
Termin p³atno¶ci faktury 40%=40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury:
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
a. wpisu do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami, o którym mowa w art. 49ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz.1852),
b. wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), prowadzonego przez w³a¶ciwy organ, w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia oraz w art. 51 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1852),
c. aktualne, w³asne uprawnienia, zezwolenia na zbieranie, transport, o których mowa w czê¶ci II ust. 1 OPZ w przypadku, gdy Wykonawca zamierza prowadziæ zbieranie i przetwarzanie odpadów we w³asnym zakresie. W³asne uprawnienia i zezwolenia winny byæ wydane na podstawie przepisów powszechnie obowi±zuj±cych w szczególno¶ci ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2023 r. poz. 1852.) i ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U z 2023 r. poz. 1469)
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie przez wykonawcê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsza ni¿ 300.000,00 z³ (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych).
3) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci na minimaln± warto¶æ zamówienia 300.000,00 z³ brutto, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert);
b) Wykonawca dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami:
Wymagania minimalne ilo¶ci i rodzaje pojazdów: zapewniæ dla celów realizacji zamówienia przynajmniej nastêpuj±ce pojazdy spe³niaj±ce co najmniej normê emisji spalin EURO 6
Rodzaj pojazdów Liczba jednostek/sztuk
wymagana przez Zamawiaj±cego
Bezpylne z grzebieniowym i wid³owym mechanizmem za³adowczym, z funkcj± kompaktuj±c± 3 x
2
Przystosowane do obierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 2
Pojazd typu hakowiec lub bramowiec 1
c) Dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego baz± magazynowo – transportow± opisan± w OPZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
• Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
• Wykaz sprzêtu potrzebnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
• Zezwolenia, licencja, koncesja lub wpis do rejestru. Zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±cy spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
• Ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
• Wykaz us³ug. Wykaz us³ug wykonywanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
b) Formularz oferty.c) Kosztorys ofertowy.
d) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy.
e) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie.
f) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysonowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
g) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonuj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
h) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
VII. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie;
3. warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt VI, ust 2 pkt 1), jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
4. w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
5. w przypadku, o którym mowa w pkt. 3) i 4), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór dokumentu - za³±cznik nr 3.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszystkie istotne dla stron postanowienia, zgodnie z którymi realizowane bêdzie niniejsze zamówienie publiczne, s± zawarte w projekcie umowy, który stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ. Tak¿e tam znajduj± siê postanowienia dotycz±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy o zamówienie publiczne zgodnie z art. 455 Pzp.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest do zawarcia umowy na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z uwzglêdnieniem postanowieñ wynikaj±cych z tre¶ci niniejszej SWZ oraz danych zawartych w ofercie Wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-29 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stawiszyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-29 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i czê¶ciowe zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczysto¶ci ciek³ych z posesji bêd±cych w zarz±dzie O¶rodka Sportu i Rekreacji w K³obucku.
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CICIELI NIERUCHOMO¦CI ZAMIESZKA£YCH I W CZʦCI NIEZAMIESZKA£YCH Z TERENU GMINY ¦WINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Zêbowice oraz opró¿nianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Kodeñ
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CICIELI NIERUCHOMO¦CI ZAMIESZKA£YCH Z TERENU GMINY LIPCE REYMONTOWSKIE
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.