Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093595/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00093595/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22 (po zmianach)
- 2022/BZP 00095930/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00107918/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00175776/01 - Wynik z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 2 IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W RYKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060707951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8652 450
1.5.8.) Numer faksu: 81 8652 450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz2ryki@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz2ryki.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsz2ryki.szkolnastrona.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Realizacja szkoleń i zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfb26ca6-a8f8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048571/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu: "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach" działanie 12.4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wysoka jakość kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Rykach””2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093595/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSZ2.EFS. 01.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu księgowo-rachunkowego1. Szkolenie: Standardy księgowości komputerowej z wykorzystaniem programu Comarch ERP Optima
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 20 godzin zajęć;
2. Szkolenie: Obsługa kas fiskalnych z elementami fakturowania.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 114000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu informatycznego1. Szkolenie: Programowanie i obsługiwanie procesu druku 3D
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 32 osób (4 grup) w tym:
dla 30 osób (3 grup uczniów) w wymiarze: 80 godzin zajęć dla jednej grupy; oraz dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 60 godzin zajęć dla jednej grupy;
2. Szkolenie: Projektowanie grafiki komputerowej
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 42 osób (5 grup) w tym:
dla 40 osób (4 grup uczniów) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;
oraz
dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 321600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkoleń i egzaminów z zakresu ogólnobudowlanego1. Szkolenie: Montowanie stolarki budowlanej
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 42 osób (5 grup) w tym:
dla 40 osób (4 grup uczniów) w wymiarze: 60 godzin zajęć dla jednej grupy;
oraz
dla 2 osób (1 grupy nauczycieli) w wymiarze: 40 godzin zajęć dla jednej grupy;
2. Szkolenie: Kurs montażu rusztowań
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 20 osób (2 grupy uczniów);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 40 godzin zajęć (w tym 20 godzin teorii i 20 godzin zajęć praktycznych);
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 318000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów z zakresu obsługi urządzeń transportowych1. Kurs operatorów wózków widłowych z napędem spalinowym i elektrycznym.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 45 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 60 godzin zajęć, w tym: 40 godzin zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych i 5 godzin indywidualnych zajęć praktycznych z obsługi wózka (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;
2. Szkolenie: Kurs operatorów koparko-ładowarki.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 134 godziny zajęć, w tym: 52 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 82 godziny indywidualnych zajęć praktycznych dla każdego uczestnika (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 139500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów technicznych – spawalniczych i elektrycznych1. Kurs spawania metodą MAG / TIG
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 40 osób (4 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 200 godziny zajęć, w tym: 80 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 120 godziny zajęć praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach.
2. Kurs Uprawnienia elektryczne SEP do 1kV
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu dla jednej grupy: 20 godziny zajęć;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie kursów nauki jazdy kategorii B1. Kurs nauki jazdy kategorii B
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
− Wykonawca przeprowadzi kurs dla 30 osób (3 grup);
− Czas trwania kursu: 60 godziny zajęć dla 1 osoby, w tym: 30 godz. zajęć teoretycznych dla jednej grupy oraz 30 godziny zajęć praktycznych (jedna godzina zajęć teoretycznych to 45 minut, jedna godzina zajęć praktycznych to 60 minut); zajęcia teoretyczne mogą być realizowane w grupach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80411100-9 - Usługi w zakresie egzaminów na prawo jazdy
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNTEA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060373770
7.3.3) Ulica: Wojciechowska 9a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Gamifikacja zajęć w edukacji akademickiej" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI Z ELEMENTAMI KADROWO-PŁACOWYMI
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 3-dniowych warsztatów wyjazdowych pn. "Forum Inicjatyw Lokalnych - Przedsiębiorcza Polska Wschodnia" (FIL)
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia pt. "Ekonomia Społeczna na Talerzu. Specjalne potrzeby żywieniowe dzieci, młodzieży i seniorów."
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów na potrzeby realizacji projektu pn.: "Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.