Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167615/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU STOMATOLOGICZNEGO
WRAZ Z AKCESORIAMI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020126777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legnicka 40
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-674
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717711775
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargigz@dolmed.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolmed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dolmed.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU STOMATOLOGICZNEGOWRAZ Z AKCESORIAMI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9573f3ed-d45b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIG.290.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327453,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, zainstalowaniem i uruchomieniem specjalistycznego sprzętu stomatologicznego wraz z akcesoriami
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
WYMAGANY ROK PRODUKCJI NIE STARSZY NIŻ 2022
1. UNIT STOMATOLOGICZNY NR 1-1 SZT.
2. UNIT STOMATOLOGICZNY NR 2-1 SZT.
3. LAMPA POLIMERYZACYJNA – 2 SZT.
4. KRZESŁA DLA LEKARZY I ASYSTY - 2 ZESTAWY
5. KOMPRESOR Z OSUSZACZEM – 1 SZT.
6. POMPA SSĄCA – 1 SZT.
7. MIKROSKOP STOMATOLOGICZNY - 1 SZT.
DODATKOWE WYMAGANIA
1 Szkolenia: Szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji oraz sposobu wykorzystania urządzeń do realizacji badań: - do 10 osób, - czas trwania min 2h
2 Gwarancja: Cały przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru (bez wad). Pełna gwarancja na serwis i części 12 miesięcy. Od 13 do 60 miesiąca serwis, czyli koszty dojazdu i pracy odpłatne. W okresie od 13 do 60 miesiąca części zamienne określane jako niezużywające się będą nieodpłatne.
3 Serwis:
1. Dostępność serwisu: poniedziałek-piątek 8 godzin dziennie
2. Reakcja serwisu: na telefon, mail, 1 godzina
3. Czas przystąpienia serwisu od zgłoszenia do podjęcia naprawy nie dłuższy niż 24 godziny.
4. Czas naprawy nie dłuższy niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych pracy) od dnia dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach czas usunięcia awarii będzie mógł ulec wydłużeniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym dodatkowego terminu na naprawę sprzętu, z opcją udostępnienia
na wniosek Zamawiającego na czas naprawy sprzętu zastępczego lub podzespołu zastępczego o porównywalnych parametrach techniczno-użytkowych.
5. Przeglądy serwisowe: wg zaleceń producenta, jednak nie rzadziej niż raz na rok. Koszty przeglądów w trakcie trwania gwarancji wliczone w wartość zamówienia.
6. Okres dostępności części zamiennych lub usługi naprawy dla wszystkich składowych przedmiotu zamówienia od daty sprzedaży przez co najmniej 10 lat.
7. Niezbędne aktualizacje oprogramowania systemowego i użytkowego unitu, w szczególności wynikające ze zmiany obowiązujących przepisów prawnych.
4 Termin dostawy: do 2 tygodni od daty podpisania umowy
5 Napięcie sieciowe: 220-230V
6 Dodatkowe:
1. Instrukcja w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej.
2. Paszport techniczny urządzeń
3. Deklaracja zgodności CE
4. Wszystkie produkty medyczne ujęte w opisie przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
5. Wszystkie wyroby medyczne ujęte w opisie zamówienia muszą być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7
kwietnia 2022r.
6. Urządzenia nieużywane tj. fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, nie będące przedmiotem praw osób
trzecich
7. Wykonawca jest zobowiązany we współpracy z Zamawiającym do podłączenia urządzenia do wody, kanalizacji, energii.
Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), który stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu (załącznik nr 2 do SWZ).
Zamówienie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SWZ i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców.
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami i innymi składnikami sprzętowymi i programowymi niezbędnymi do jego uruchomienia i eksploatacji. Wykonawca jest
zobowiązany do dostawy oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia, jego zainstalowania, i uruchomienia oraz wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia.
Gwarancja i rękojmia:
1) Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy).
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
3) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARRODENT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372343899
7.3.3) Ulica: KRASIŃSKIEGO 31
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.