eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceDoposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b8eb2213-043e-4b08-a900-fca09b70cd10

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48fe0eb2-bd86-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106785/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Mobilne miasteczka rowerowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu „Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej” nr POIS.03.01.00-00-0177/22 1 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/19/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk mobilnych miasteczek rowerowych – zgodnie z projektami.
2. Doposażenie 1 miasteczka stacjonarnego w sygnalizatory oraz rowerowy tor przeszkód
3. Wymagania:
- dostawa miasteczek zgodnie z wybranym projektem oraz wyposażeniem;
- dostawa sygnalizatorów świetlnych oraz rowerowego toru przeszkód dla miasteczka stacjonarnego.
3. Na daną dostawę udzielona będzie 60 miesięczna gwarancja.
Informacje szczegółowe:
• Wyposażenie stacjonarnego miasteczka rowerowego obejmować ma dostawę i montaż:
- Rowerowego toru przeszkód (co najmniej 18 elementów) – 1 komplet
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Sygnalizator 3 komorowy – 3 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 2 sztuki
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x23m – 1 komplet
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 64 sztuki
- Mini znaki drogowe – 35 sztuk
- Podstawa metalowa – 31 sztuk
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x20m – 1 komplet
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 49 sztuk
- Mini znaki drogowe – 31 sztuk
- Podstawa metalowa – 24 sztuki
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Sygnalizator 3 komorowy – 4 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 1 sztuka
- Gwarancja -co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x30m (2 komplety) – podana specyfikacja dotyczy jednego kompletu.
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 75 sztuk
- Mini znaki drogowe – 48 sztuk
- Podstawa metalowa – 43 sztuki
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 6 sztuk
- Sygnalizator 2 komorowy – 4 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 1 sztuka
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy

Szczegóły w załączniku nr 2_1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa hulajnóg elektrycznych w ilości 10 sztuk, które mają na celu wsparcie edukacji bezpieczeństwa w szkołach podstawowych oraz naukę zachowania na drogach publicznych.
2. Minimalne wymagania techniczne:
- akumulator –co najmniej 45 km na jednym ładowaniu,
- moc – co najmniej 450 W,
- parametry – waga do 20kg, tempomat, sygnał dźwiękowy, wyświetlacz, podwójny hamulec
- oświetlenie – zgodnie z wymogami bezpieczeństwa (tył i przód), odblaski
- koła – min 8,5 cala, opony pneumatyczne.
- prędkość – do 25 km/h
3. Na daną dostawę udzielona będzie co najmniej 24 miesięczna gwarancja.

Szczegóły w załączniku nr 2_2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246046,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK MARIOLA WYRWIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138

7.3.3) Ulica: S. BATOREGO 37b

7.3.4) Miejscowość: Andrychów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-120

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na ten zakres nie złożono oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.