Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125260/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b8eb2213-043e-4b08-a900-fca09b70cd101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48fe0eb2-bd86-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Mobilne miasteczka rowerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu „Doposażenie szkół i przejść dla pieszych w zakresie edukacji komunikacyjnej” nr POIS.03.01.00-00-0177/22 1 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 sztuk mobilnych miasteczek rowerowych – zgodnie z projektami.2. Doposażenie 1 miasteczka stacjonarnego w sygnalizatory oraz rowerowy tor przeszkód
3. Wymagania:
- dostawa miasteczek zgodnie z wybranym projektem oraz wyposażeniem;
- dostawa sygnalizatorów świetlnych oraz rowerowego toru przeszkód dla miasteczka stacjonarnego.
3. Na daną dostawę udzielona będzie 60 miesięczna gwarancja.
Informacje szczegółowe:
• Wyposażenie stacjonarnego miasteczka rowerowego obejmować ma dostawę i montaż:
- Rowerowego toru przeszkód (co najmniej 18 elementów) – 1 komplet
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Sygnalizator 3 komorowy – 3 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 2 sztuki
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x23m – 1 komplet
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 64 sztuki
- Mini znaki drogowe – 35 sztuk
- Podstawa metalowa – 31 sztuk
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x20m – 1 komplet
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 49 sztuk
- Mini znaki drogowe – 31 sztuk
- Podstawa metalowa – 24 sztuki
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 2 sztuki
- Sygnalizator 3 komorowy – 4 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 1 sztuka
- Gwarancja -co najmniej 60 miesięcy
• Dostawa Mobilnego miasteczka o wymiarach 16x30m (2 komplety) – podana specyfikacja dotyczy jednego kompletu.
- Mata gumowa – rondo 5m – 1 sztuka
- Mata gumowa (elementy miasteczka) – 75 sztuk
- Mini znaki drogowe – 48 sztuk
- Podstawa metalowa – 43 sztuki
- Sygnalizator 3/2 komorowy – 6 sztuk
- Sygnalizator 2 komorowy – 4 sztuki
- Sygnalizator kolejowy + rogatka – 1 sztuka
- Gwarancja – co najmniej 60 miesięcy
Szczegóły w załączniku nr 2_1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa hulajnóg elektrycznych w ilości 10 sztuk, które mają na celu wsparcie edukacji bezpieczeństwa w szkołach podstawowych oraz naukę zachowania na drogach publicznych.2. Minimalne wymagania techniczne:
- akumulator –co najmniej 45 km na jednym ładowaniu,
- moc – co najmniej 450 W,
- parametry – waga do 20kg, tempomat, sygnał dźwiękowy, wyświetlacz, podwójny hamulec
- oświetlenie – zgodnie z wymogami bezpieczeństwa (tył i przód), odblaski
- koła – min 8,5 cala, opony pneumatyczne.
- prędkość – do 25 km/h
3. Na daną dostawę udzielona będzie co najmniej 24 miesięczna gwarancja.
Szczegóły w załączniku nr 2_2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246046,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EUROBLASK MARIOLA WYRWIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511273138
7.3.3) Ulica: S. BATOREGO 37b
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. EUROBLASK-MARIOLA WYRWIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ten zakres nie złożono oferty
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w branży hotelarsko-gastronomiczno-turystycznej w dziedzinie gastronomii i kelnerstwa
- Dostawa optyki artroskopowej z oprzyrządowaniem do zabiegów stawu kolanowego, barkowego i skokowego - kompatybilna z torem wizyjnym ARTREX - kpl. 2
- Przebudowa drogi powiatowej nr K1928 Myślenice - Wiśniowa wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań na rondo w miejscowości Osieczany i Droginia
- Rozbudowa z przebudową budynku administracji samorządowej przy ul. Drogowców 2a w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Zakup remontera drogowego wraz z przyczepą do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Krokowa
więcej: Pojazdy elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.