Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00131087/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
- 2021/BZP 00232834/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego sprzętu elektrycznego i gospodarstwa domowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/2wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobnego sprzętu elektrycznego i gospodarstwa domowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5423a521-f03f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00212864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa sprzętu elektrycznego gospodarstwa domowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131087/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŻYWN/328/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu elektrycznego i gospodarstwa domowego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.1 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39711120-6 - Zamrażarki
39711130-9 - Chłodziarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 95146,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu elektrycznego i gospodarstwa domowego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załącznik nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2 do SWZ - wzór umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39223200-3 - Widelce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38412000-6 - Termometry
38414000-0 - Higrometry
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221122-8 - Zestawy
39221170-9 - Stojaki do suszenia
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 41845,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55032,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67519,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60942,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Marcin Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572626117
7.3.3) Ulica: ul. Barwinek nr 5/26
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60942,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Dostawa środków czystości
- Sprzedaż i dostawa ekspresów do kawy dla Wydziału Medycznego
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
więcej: Termometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.