Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137343/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00146468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00153006/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 64 65 265
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82ac16b6-c2f7-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego budynku Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/II/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 683883,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”, zgodnie Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Na Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1 do SWZ, składają się:
a) Załącznik nr 1A1 do SWZ - OPZ: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie
b) Załącznik nr 1A2 do SWZ - wykaz powierzchni: nowa część, tereny zewnętrzne, odśnieżanie
c) Załącznik nr 1A3 do SWZ - rzuty powierzchni: nowa część
d) Załącznik nr 1A4 do SWZ - rzuty powierzchni: tereny zewnętrzne, odśnieżanie
e) Załącznik nr 1B1 do SWZ - OPZ: stara część, Masztalarnia
f) Załącznik nr 1B2 do SWZ - wykaz powierzchni: stara część, Masztalarnia
g) Załącznik nr 1B3 do SWZ - rzuty powierzchni: stara część, Masztalarnia
h) Załącznik nr 1C do SWZ - formularz kontroli czystości
i) Załącznik nr 1D do SWZ - wzór odzieży do sprzątania
j) Załącznik nr 1E do SWZ - wzór wózka do sprzątania.
Szczegółowe zakresy czynności, wykazy pomieszczeń z wyszczególnionymi powierzchniami i rodzajami posadzki oraz cyklami sprzątania (sprzątanie codzienne, nocne, na zlecenie), rzuty pomieszczeń (z zachowaniem podziału na nową i starą część ZAMKU) zawierają Załączniki nr 1A1, 1A2, 1A3, 1A4, 1B1,1B2, 1B3 stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627863,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1072199,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627863,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Support Line Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 606-01-05-639
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 46
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Wielkopolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 64-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627863,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- usługa ochrony i monitorowania obiektów WSPL-u
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Świadczenie usług hotelarskich w ramach organizowanych szkoleń kondycyjno-wysokościowych
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.