eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołaczkowoWyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kołaczkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Władysława Reymonta 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-306

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614380330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@kolaczkowo.pl, ug@kolaczkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d28d3d6-b52b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008184/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-2029. Dofinansowanie przez Unię Europejską NEXT GenerationUE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044931

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 270355,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawienie wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia: zawiera WYKAZ OPZ – cz. I
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenie sal opieki nad dziećmi
Klubiku Dziecięcego Jarzębinka pl. Wł. Reymonta 4, 62-306 Kołaczkowo, działka nr 153/33

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

37520000-9 - Zabawki

4.5.5.) Wartość części: 100724,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenie do pomieszczeń
Klubiku Dziecięcego Jarzębinka pl. Wł. Reymonta 4, 62-306 Kołaczkowo, działka nr 153/33
Zestawienie wyposażenia stanowiących przedmiot zamówienia: zawiera WYKAZ OPZ – cz. II

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 169630,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono dla części I - siedem ofert, dla części II – trzy oferty.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie otrzymał wnioskowanych środków publicznych zewnętrznych jakie zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia publicznego, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.
Gmina Kołaczkowo nie otrzymała finansowania, wskazywanego w dokumentacji zamówienia jako źródło finansowania zadania.
Brak jest jednocześnie możliwości pozyskania finansowania z innych źródeł, co czyni niewykonalnym realizację inwestycji w założonym zakresie i czasie. W świetle sytuacji finansowej zamawiającego
(w szczególności relacji wartości projektu do budżetu zamawiającego) nie jest możliwa realizacja inwestycji.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono dla części I - siedem ofert, dla części II – trzy oferty.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie otrzymał wnioskowanych środków publicznych zewnętrznych jakie zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia publicznego, podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania.
Gmina Kołaczkowo nie otrzymała finansowania, wskazywanego w dokumentacji zamówienia jako źródło finansowania zadania.
Brak jest jednocześnie możliwości pozyskania finansowania z innych źródeł, co czyni niewykonalnym realizację inwestycji w założonym zakresie i czasie. W świetle sytuacji finansowej zamawiającego
(w szczególności relacji wartości projektu do budżetu zamawiającego) nie jest możliwa realizacja inwestycji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.