Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119851/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00133793/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00133884/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00137997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowej na terenie Gminy Kamień” w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Diamentowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Kamień
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-113
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825671551
1.5.8.) Numer faksu: 825671571
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamien.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66ddf628-ba5d-11ec-9f44-6e63702cb2f71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowej na terenie Gminy Kamień” w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ddf628-ba5d-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000515/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kamień. Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Kamień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119851/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.III.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa sieci wodociągowej PCV 110, o długości około 1 500 m, zasuw sekcyjnych oraz hydrantów p.poż w ilości zgodnej z przepisami w miejscowościach Rudolfin - Kamień Kol., Pławanice Kol., Strachosław, Kamień. Lokalizacje sieci wodociągowej w poszczególnych miejscowościach opisane są w Programie funkcjonalno – użytkowym i Zał. Nr 29 – 32.Zamawiający zmienia treść Rozdziału 4 pkt 4.2.1 SWZ poprzez dodanie w niniejszym punkcie treści:
Zamawiający dopuszcza zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych zgrzewanych PE o parametrach opisanych lub wyższych w Dziale 2.1.2.3 informacje szczegółowe – sieć wodociągowa w Programie Funkcjonalno Użytkowym, spełniających obowiązujące normy.
Pozostała treść Rozdziału 4 SWZ nie ulega zmianie.
Zakres zamówienia obejmuje:
ETAP I - opracowanie projektu
- uzyskanie map do projektowania sieci oraz warunków projektowania i włączenia do sieci istniejących w MPGK Chełm, niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości, opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego,
- wykonanie wizji lokalnej terenu objętego projektowaniem,
- opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej na podstawie opracowanego i załączonego do przetargu Programu Funkcjonalno –Użytkowego sieci wodociągowej o długości około 1500 m, zasuw sekcyjnych oraz hydrantów p.poż naziemnych zgodnie z wymogami obowiązującego prawa w zakresie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę i prawa budowlanego w 5 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie stosownego pozwolenia na wykonanie robót,
– złożenie w imieniu Zamawiającego dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę lub wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Chełmie,
- sporządzenie kosztorysu ofertowego na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej.
Uzyskanie warunków oraz zgody na wykonanie włączenia do istniejącej sieci wodociągowe u Zarządcy sieci - MPGK Sp. z o.o w Chełmie.
Zamawiający sugeruje wykonanie robót ziemnych przy budowie sieci wodociągowej w okresie jesiennym po zbiorach upraw celem minimalizowania strat i wypłat odszkodowań.
ETAP II - budowa
- budowa na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej sieci wodociągowej,
- obsługa geodezyjna (wytyczenie i inwentaryzacja),
- wykonanie płukania sieci i badań laboratoryjnych - w zakresie wymaganym przez Powiatową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Chełmie,
- wykonanie badania wydajności zamontowanych hydrantów.
Planowane do wbudowania materiały winne być dopuszczone do stosowania przy budowie sieci wodociągowej wody przeznaczonej do spożycia.
Wykonawca – projektant w kosztach projektu zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną przez Starostwo Powiatowe w Chełmie dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą oraz inwentaryzację wybudowanej sieci wodociagowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno –Użytkowym stanowiącym Zał. Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 317073,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kamień”.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w ilości 31 szt. w tym oczyszczalnie o przepustowości do 0.9 m3/d – 21 szt. oraz oczyszczalnie o przepustowości do 1,4 m3/d – 10 szt. w miejscowościach Czerniejów, Haliczany, Józefin, Kamień Kol. Koczów, Natalin, Pławanice Kol., Rudolfin, Wolawce. Lokalizacje poszczególnych oczyszczalni opisane są w Programie funkcjonalo – użytkowym i Zał. Nr 1 - 28.
Zakres zamówienia obejmuje:
ETAP I – opracowanie projektów
- uzyskanie map do projektowania oraz wszelkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości, opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego,
- wykonanie wizji lokalnej oraz badań gruntowo – wodnych terenu objętego projektowaniem,
- opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej na podstawie opracowanego i załączonego do przetargu Programu Funkcjonalno –Użytkowego dla 31 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków zgodnie z zapisami obowiązującego prawa budowlanego w 5 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę lub dokonaniem zgłoszenia wykonania robót,
– złożenie w imieniu Zamawiającego dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę lub wykonanie robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Chełmie,
- sporządzenie kosztorysu ofertowego poszczególnych oczyszczalni na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej.
ETAP II - budowa
- budowa na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków,
- obsługa geodezyjna (wytyczenie i inwentaryzacja),
- zapewnienie wymaganych prawem wskaźników oczyszczania ścieków,
- przeprowadzenie instruktażu oraz przekazanie instrukcji obsługi dla
użytkowników oczyszczalni.
Wykonawca – projektant w kosztach projektu zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną przez Starostwo Powiatowe w Chełmie dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą przydomowych oczyszczalni ścieków, inwentaryzację wykonanych przydomowych oczyszczalni ścieków oraz dokumenty potwierdzające uruchomienie i przeprowadzenie instruktażu obsługi oczyszczalni ścieków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno –Użytkowym stanowiący Zał. Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 644715,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631866852
7.3.4) Miejscowość: Okopy - Kolonia 49
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678714,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812169,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678714,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekofirma Przemysław Gruszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 18A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678714,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.