Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549509/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK39 w m. Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice, Lubsza, Michałowice i Pisarzowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK39 w m. Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice, Lubsza, Michałowice i Pisarzowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0350e09d-98d2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK39 w m. Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice, Lubsza, Michałowice i Pisarzowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.56.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2430081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK39 w m. Smarchowice Wielkie, Nowe Smarchowice, Lubsza, Michałowice i Pisarzowice”
Zakres zamówienia obejmuje etap projektowy oraz etap realizacji, zgodnie z założeniami systemu „projektuj i buduj”.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zaprojektowania i wykonania następujących robót:
1. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 50+930.
2. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze wojewódzkiej nr 457 w km 50+971.
3. Wykonanie dedykowanego doświetlenia z ewentualną zmianą lokalizacji istniejącego przejścia dla pieszych, aby odsunąć przejście dla pieszych od zjazdu (na etapie opracowania dokumentacji) wraz z korektą krawężników i elementami odwodnienia na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 51+107.
4. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, wykonanie strefy oczekiwania na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze gminnej nr 101972O w km 51+185.
5. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów na wlocie podporządkowanym DK39, drodze gminnej nr 101919O w km 51+213.
6. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym DK39 w km 51+621.
7. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 51+826.
8. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze gminnej nr 101968O w km 51+844.
9. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 52+245.
10. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym DK39 w km 52+585.
11. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39 w km 52+600.
12. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39 w km 52+660.
13. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze powiatowej nr 1167O w km 52+740.
14. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejeździe dla rowerów na wlocie podporządkowanym do DK39 w km 52+865.
15. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 56+245.
16. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 56+454.
17. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 57+184.
18. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 74+645.
19. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 74+735.
20. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 75+220.
21. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym DK39 w km 75+815.
22. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, ewentualna zmiana lokalizacji istniejącego przejścia dla pieszych w głąb drogi podporządkowanej, aby pojazd zatrzymując się na krawędzi jezdni nie wystawał na przejście dla pieszych (na etapie opracowywania dokumentacji) wraz z korektą krawężników, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze powiatowej nr 1195O w km 75+830.
23. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, na przejeździe dla rowerów w ciągu głównym DK39 w km 75+830.
24. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 76+810.
25. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, ewentualna zmiana lokalizacji istniejącego przejścia dla pieszych w głąb drogi podporządkowanej, aby pojazd zatrzymując się przy krawędzi jezdni nie wystawał na przejście dla pieszych (na etapie opracowywania dokumentacji) wraz z korektą krawężników, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze powiatowej nr 1196O w km 77+035.
26. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych i przejeździe dla rowerów w ciągu głównym DK39 w km 77+237.
27. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 77+530.
28. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym do DK39, drodze gminnej nr 100134O w km 77+685.
29. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 77+750.
30. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych w ciągu głównym DK39 w km 78+635.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do
do wykonania wszelkich prac i czynności wynikających z wymagań określonych w PFU , obowiązujących przepisów prawa oraz opracowanej dokumentacji projektowej, w tym m.in. :
a) Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
b) Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in.
c) Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania.
d) Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianę uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych i przejazdów.
e) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót;
f) Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji;
g) Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych (wraz z analizą istniejącego oświetlenia drogowego i dostosowaniem go do odcinków przejściowych zgodnych z Wytycznymi, w tym ewentualna wymiana opraw), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
h) Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych.
i) Dowiązanie się do istniejącej infrastruktury drogowej.
j) Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
k) Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń;
l) Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze;
m) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem);
n) Montaż niezbędnego oznakowania zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
o) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych;
p) Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót;
q) Nadzór elektryczny i drogowy nad ww. robotami.
r) Po zakończeniu robót pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
s) Wykonanie innych czynności związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia, nie ograniczając się do wyżej wymienionych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1691250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2923818,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1691250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 971245793
7.3.3) Ulica: ul. Szosa Poznańska 17
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej oraz roboty branży elektrycznej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1691250,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- D/49/2024 - Zakup i dostawa kamer sportowych wraz z akcesoriami na potrzeby Innowacyjnego centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego - 2 komplety
- Świadczenie usługi niszczenia i utylizacji elektronicznych nośników danych
- Budowa zasilania elektrycznego, przepustów rezerwowych ze studniami przelotowymi oraz słupów aluminiowych infrastruktury technicznej.
- WIW.DA.272.13.2024 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.