eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zaklików

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a5b951f-f09f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Zdziechowice Drugie dojazd do posesji – połączenie z DW 855 w kierunku Państwa Rybak

1.1.34 Przebudowa drogi do remizy Zdziechowice Drugie na działce nr 2629

1.1.39 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 137 w Józefowie

1.1.42 Przebudowa drogi wewnętrznej w m-ci Kruszyna

1.1.49 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Silikatowa w m-ci Lipa

1.1.51 Przebudowa drogi wewnętrznej do stadionu na dz. nr ewid. 1441/1 wraz utwardzeniem działki przyległej 1432/11 w Lipie

1.1.54 Przebudowa drogi na „błoniach” w m-ci Irena na dz. nr ewid. 550/1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie,
jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu.
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Krzysztof Kalina, Sylwia Buwaj, tel. 15 8738476, email: zamowienia@zaklikow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym), lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku, ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na
rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
 zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wy-danej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępną na stronie
https://adoptopenjdk.net;
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wy-danej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę;
 certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykona-ca będzie się logował do konta (certyfikat musi być
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający
informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ZAKLIKÓW,”prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg wewnętrznych w Gminie Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Zdziechowice Drugie, Józefów, Kruszyna, Irena polegających na wykonaniu nowych nawierzchni dróg w zakresie następujących zadań inwestycyjnych:
a) Przebudowa drogi do remizy Zdziechowice Drugie na dz. nr ewid. 2629
b) Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 137 w Józefowie
c) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kruszyna
d) Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Silikatowa w Lipie
e) Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Zdziechowice Drugie dojazd do posesji
f) Przebudowa drogi wewnętrznej do stadionu na dz. nr ewid.1441/1 w Lipie
g) Przebudowa drogi na „błoniach” w m-ci Irena na dz. nr ewid. 550/1
4.2. Planowany zakres robót budowlanych, uwzględniając podział na poszczególne zadania inwestycyjne, obejmuje w szczególności:
4.2.1. Zadanie nr 1 : Przebudowa drogi do remizy Zdziechowice Drugie na dz. nr ewid. 2629 w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Regulacja elementów urządzeń podziemnych – odtworzenie studni ściekowej fi 400 wraz z przykanalikiem fi 200 dł. 4 mb
c) Podbudowy – wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego
d) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
e) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 137 w Józefowie w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego
c) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
d) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kruszyna w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego
c) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
d) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy
Zadanie nr 4: Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Silikatowa w Lipie w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, korytowanie wraz z usunięciem korzeni do gł. 0,2 m, wykonanie podbudowy na całej szerokości jezdni z kruszywa łamanego
c) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
d) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy
Zadanie nr 5: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Zdziechowice Drugie dojazd do posesji w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wzmocnienie podbudowy wraz z wyprofilowaniem kruszywem łamanym
c) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
d) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy
e) Elementy ulic – wykonanie ścieku z prefabrykowanych elementów betonowych na ławie betonowej
Zadanie nr 6: Przebudowa drogi wewnętrznej do stadionu na dz. nr ewid.1441/1 w Lipie w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Roboty rozbiórkowe – rozbiórka istniejącej nawierzchni z płytek betonowych z odwozem, rozbiórka nawierzchni z kruszywa kamiennego, rozbiórka krawężników betonowych, rozbiórka kostki brukowej betonowej
c) Podbudowy – mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, wykonanie górnej i dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego
d) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
e) Roboty wykończeniowe i pozostałe – uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym, ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej, ułożenie kostki brukowej ( materiał z rozbiórki)
Zadanie nr 7: Przebudowa drogi na „błoniach” w m-ci Irena na dz. nr ewid. 550/1 w zakresie obejmującym:
a) Roboty przygotowawcze – odtworzenie punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym ( roboty pomiarowe)
b) Podbudowy - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wzmocnienie podbudowy wraz z wyprofilowaniem kruszywem łamanym
c) Nawierzchnie – wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
d) Roboty wykończeniowe – uzupełnienie poboczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 33

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrównanie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika robót w specjalności drogowej

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi i obejmowała minimum wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda,

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową1 lub przebudową2 dróg o nawierzchni asfaltowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
BSZK w Kraśniku o/Zaklików
numer konta:07 8717 1093 2012 1200 0101 0006
z dopiskiem „Wadium – postępowanie IN.271.13.2023 „PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY ZAKLIKÓW".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.
12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz
postanowień Projektu Umowy.
1) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa
miejscowego – zmiana umowy w zakresie wprowadzenia skutków zmian przepisów.
2) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności
zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w
znacznych rozmiarach – zmiana umowy w zakresie wprowadzenia skutków danego zdarzenia losowego.
3) W przypadku zaistnienia sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji inwestycji,
obniżenie kosztów utrzymania lub poprawę warunków użytkowania przedmiotu umowy (np.
zastosowanie alternatywnych rozwiązań technologicznych lub materiałowych
niewpływające negatywnie na realizację zamierzonego celu) – zmiana umowy w zakresie
zastosowanych rozwiązań projektowych (materiałów, technologii wykonania)
zaakceptowanych przez projektanta oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze
związaną z tym zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy o kwotę
nieprzekraczającą 5% wartości umowy;
4) W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%,
wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w przypadku, gdy w trakcie realizacji robót
zostanie ujawniona sytuacja umożliwiająca rezygnację z części robót objętych przedmiotem
umowy, które nie są niezbędne do prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu
umowy, co zostanie potwierdzone przez projektanta oraz Inspektora nadzoru. W takim przypadku wynagrodzenie
Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
5) W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy Strony ustalą wykonanie robót
zamiennych. Zakres robót zamiennych zostanie określony w protokole konieczności lub
przedmiarze robót sporządzonym przez Inspektora nadzoru. Natomiast wynagrodzenie
z tytułu wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego
Wykonawcy, uwzględniając, że roboty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian określonych w protokołach
konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
6) Zmiany technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materiałów, z których będą wykonane
roboty budowlane, w przypadku w szczególności zaprzestania produkcji materiału bądź
wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych
lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych albo właściwszych w
zaistniałej sytuacji. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Inspektora
nadzoru i Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę
szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta
parametrów nowych materiałów. Zmiana rodzaju materiałów i/lub technologii realizacji,
jeśli nie powoduje zmiany wynagrodzenia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
7) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, tj.
możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie
Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa;
Pozostałe zmiany umowy określone są w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewidujezamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewidujerozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
Zamawiający nie przewidujezwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymagaobowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewidujezawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewidujewyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie stawiawymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.