Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139946/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00146215/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00212481/01 - Wynik z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na potrzeby CSK UM w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472147559
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Pomorska 251
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 92-213
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.miskiewicz@csk.umed.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZOZ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213263
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00213227/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania pn.: „Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na potrzeby CSK UM w Łodzi ”. Ze względu na obszerny opis - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części, w tym:
Część 1: komputery stacjonarne – 60 szt., monitory – 26 szt., laptopy – 11 szt., replikartor plików – 1 szt., nagrywarka DVD – szt., przełączniki niezarządzalne – 30 szt.,
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa do siedziby Zamawiającego nowego, nie powystawowego sprzętu oraz oprogramowania. Dostarczony sprzęt komputerowy oraz urządzenia peryferyjne muszą posiadać instrukcje obsługi w języku polskim (i ile są wymagane), muszą być objęte co najmniej okresem gwarancji - określonym dla danego urządzenia, sprzętu w załączniku Nr 7.
3.3. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY – Załącznik Nr 7 „Parametry techniczne” uzupełniony dla danej Części - dla wszystkich oferowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw / numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Brak złożenia zał. Nr 7 stanowi brak możliwości oceny oferty a tym samym podstawę odrzucenia oferty z postępowania.
3.4. Dostarczony sprzęt (komputerowy, multimedialny) musi spełniać następujące warunki:
a) posiadać deklaracje CE,
b) dostarczone urządzenia (przedmiot zamówienia) muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
d) posiadać okres gwarancji nie krótszy aniżeli określony dla poszczególnych urządzeń, sprzętu w załączniku nr 7 do SWZ,
e) oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,
f) oferowane oprogramowanie w dniu składania ofert nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji, sprzedaży lub wsparcia technicznego,
g) Zamawiający wymaga, by dostarczone oprogramowanie było oprogramowaniem w wersji aktualnej na dzień poprzedzający dzień składania ofert.
h) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia.
i) Dostarczone wyposażenie/sprzęt musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.5. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
3.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.7. CPV:
3.7.1. Część 1: 30213300-8 – komputer biurkowy, 30213100-6 – komputery przenośne, 30231300-0 monitory ekranowe, 30233151-4 – Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD), 30232000-4 Sprzęt peryferyjny, 48700000-5 pakiety oprogramowania użytkowego,
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie:
5.1.1. 40 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne – dotyczy części nr: 1, 2, 3,
5.1.2. 14 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne – dotyczy części nr 4.
5.1.3. Dotyczy części Nr: 1, 2, 3 - Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Komputer biurkowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Komputery przenośne,Monitory ekranowe,Sprzęt peryferyjny,Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD),Pakiety oprogramowania użytkowego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7282483242
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
7282483242
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
7282483242
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Rokicińska 142
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Łódź
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Łódź
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
92-412
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
92-412
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
łódzkie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
łódzkie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak, ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź, REGON: 473159671, NIP: 7282483242
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Net-System M. Tygielski, M. Godala, R. Dworak, ul. Rokicińska 142, 92-412 Łódź, REGON: 473159671, NIP: 7282483242
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-05-25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-05-25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
291510,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
291510,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zapewnienie obsługi animacyjnej i przygotowanie stanowiska wraz z wyposażeniem podczas zajęć edukacyjnych realizowanych przez Doradców Energetycznych WFOŚiGW w Łodzi.
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Świadczenie usługi ochrony mienia dla nieruchomości należących do Łódzkich Inwestycji sp. z o.o.
- 53/TP/ZP/D/2025 sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej na potrzeby USK nr 2 w Łodzi
- Remont części budynku garażowego z dostosowaniem do obsługi pojazdu RTG w Areszcie Śledczym w Łodzi
- Budowa Parkingu dla 10 samochodów osobowych na zapleczu bloku przy ul. Okrzei 3 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie, świadczenie serwisu gwarancyjnego kreatora elektronicznego dzienniczka pacjenta (kreatora EDP) do zdalnego gromadzenia danych w badaniu klinicznym.
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.