Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540784/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 848 84 94
1.5.8.) Numer faksu: 74 848 84 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ad6fc3d-95b6-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67805,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 1a do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w asortymentowo – cenowym do 20% wartości zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę transportu materiałów elektrycznych do siedziby Zamawiającego. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę. Wskazane w SWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzu asortymentowo – cenowym) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust 6 ustawy Pzp parametry, stanowiące kryterium równoważności, określono dla poszczególnych pozycji w Formularzu asortymentowo – cenowym. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania
produktów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod
względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.
W ramach zamówienia Wykonawca ma obowiązek odebrać zużyty sprzęt elektryczny, zgodnie z Ustawą z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. poz. 1688) w terminie wskazanym w ofercie oraz wystawić protokół odbioru, wymagany przepisami prawa. Zamawiający będzie składał zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego. Zamówienia składane będą w formie elektronicznej. Dostawy asortymentu specjalistycznego realizowane będą nie później niż w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia, od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 15:30. Materiały elektryczne muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Strony postanawiają, że w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przysługują kary umowne. Kary umowne będą naliczane do wysokości 20% wartości umowy netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31300000-9 - Drut i kabel izolowany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31221000-1 - Przełączniki elektryczne
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31214100-0 - Przełączniki
31211300-1 - Bezpieczniki
31532920-9 - Żarówki i świetlówki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej oferty, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126092,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126092,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126092,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 5 w Wałbrzychu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Ochrona budynku Dworca Szczawienko przy ul. Stacyjnej 1 w Wałbrzychu"
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczeństwo Urzędu Gminy w Żórawinie
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych i narzędzi dla Sekcji Elektrycznej
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2025
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.