Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00132447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów – etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Andrychów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów – etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1bb4a3c-c0ff-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063390/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów – etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych .
5.2 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa odcinków dróg na terenie Sołectw Gminy Andrychów, obejmująca:
5.3 Przebudowę ul. Radosnej w Inwałdzie.
5.3.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
5.3.2 Roboty ziemne.
5.3.3 Kanalizacja deszczowa.
5.3.4 Elementy krawędziowe.
5.3.5 Konstrukcja jezdni, zjazdów, chodnika, pobocza, placu, zatoki parkingowej.
5.3.6 Regulacja i zabezpieczenia.
5.3.7 Budowa oświetlenia.
5.4 Przebudowę ul. Granicznej Górnej w Roczynach
5.4.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
5.4.2 Roboty ziemne.
5.4.3 Regulacja i zabezpieczenia
5.4.4 Odwodnienie.
5.4.5 Krawężniki, obrzeża i ściek.
5.4.6 Konstrukcja jezdni, zjazdów, pobocza, dojść dla pieszych
5.4.7 Budowa oświetlenia drogowego.
5.5 Przebudowę drogi os. Młocki Górne do os. Za Kościołem w Rzykach wraz z budową mostu na potoku Wieprzówka
5.5.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
5.5.2 Roboty ziemne.
5.5.3 Regulacja i zabezpieczenia
5.5.4 Odwodnienie.
5.5.5 Obrzeża, korytka.
5.5.6 Konstrukcja jezdni, zjazdów, pobocza, dojść dla pieszych.
5.5.7 Budowa mostu o konstrukcji ramowej żelbetowej, demontaż istniejącej kładki.
5.6 Przebudowę łącznika od os. Wawrzynówka do ul. Zarzecznej i do ul. Floriańskiej w Targanicach
5.6.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
5.6.2 Roboty ziemne.
5.6.3 Regulacja i zabezpieczenia.
5.6.4 Odwodnienie.
5.6.5 Krawężniki, obrzeża i korytka.
5.6.6 Konstrukcja jezdni, zjazdów, pobocza, dojść dla pieszych
5.6.7 Budowa oświetlenia drogowego.
5.7 Przebudowę drogi bocznej od ul. Biadasowskiej w Zagórniku.
5.7.1 Roboty ziemne.
5.7.2 Regulacja i zabezpieczenia
5.7.3 Odwodnienie.
5.7.4 Konstrukcja jezdni, pobocza.
5.8 Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
5.8.1 oznakowanie opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
5.8.2 wykonanie wszelkich robót przygotowawczych (oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót), demontażowych, wyburzeniowych i odtworzeniowych, porządkowych, zagospodarowania terenu budowy,
5.8.3 opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
5.8.4 organizację i utrzymanie zaplecza,
5.8.5 wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną,
5.8.6 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
5.8.7 zajęcie pasa drogowego, dozorowanie budowy, likwidację terenu budowy, wywóz nadmiaru gruntu oraz materiałów nadających się z rozbiórki do ponownego użytku w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wywóz odpadów z rozbiórki i gruzu na wysypisko wraz z opłatą za utylizację (jeżeli dotyczy),
5.8.8 zapewnienie nadzoru specjalistycznych zarządców sieci i nadzoru archeologicznego wynikające z uzgodnień,
5.8.9 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, badań, pomiarów, prób /gdy wymagana/,
5.8.10 wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej,
5.8.11 zapewnienie badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych gruntu, podbudowy i nawierzchni,
5.8.12 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
5.8.13 wykonanie robót naprawczych dla osób trzecich i infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
5.8.14 uzyskanie pozwolenia na użytkowanie mostu.
5.9 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót.
5.10 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
5.11 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w zakresie założeń dokumentacji projektowej, których skutki miałyby wpływ na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne oraz parametry technologiczne. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890156,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8890156,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8890156,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorca Franciszek Fryc Franciszek Fryc.Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo – Mostowe "DROG - BUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070167501
7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3
7.3.4) Miejscowość: Spytkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-116
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy Podwykonawcom wykonanie następujących robót budowlanych, dostaw, usług: roboty elektryczne i oświetlenie – EL-BUD-HAN S.C. Katarzyna i Mariusz Szczerbowski, 32-600 Oświęcim, ul. M. M. Kolbego 15a stanowiących nie więcej niż 6% wartości przedmiotu umowy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8890156,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.