Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00374161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ul. Okrężnej i ul. Stodólnej we Włocławku” z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZIDiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 544116454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzidit.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28ae7b83-cd73-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ul. Okrężnej i ul. Stodólnej we Włocławku” z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ae7b83-cd73-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062587/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rekonstrukcja jezdni ulicy Okrężnej na odcinku od ul. Leśnej do ul. Stodólnej
1.1.9 Rekonstrukcja jezdni ulicy Stodólnej od ulicy Celulozowej do ulicy Okrężnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Okrężnej na odcinku od ul. Leśnej do ul. Stodólnej.I. Roboty przygotowawcze
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 1.1 do 1.2.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Opracowanie oraz wdrożenie Projektu Czasowej Zmiany Organizacji Ruchu,
-Roboty pomiarowe.
II. Roboty rozbiórkowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 2.1
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm wraz z oczyszczeniem i odwozem destruktu na składowisko Inwestora na plac składowy MZIDiT na ul. Papieżka 75.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
III. Roboty nawierzchniowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 3.1 do 3.7.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Oczyszczenie frezowanej nawierzchni i warstwy wyrównawczej,
-Skropienie nawierzchni frezowanej i warstwy wyrównawczej asfaltem lub emulsją asfaltową,
-Ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W w ilości 100 kg/m2,
-Ułożenie warstwy ścieralnej mieszanki mineralno - asfaltowej SMA11 - grubość 4 cm.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
IV. BRD, oznakowanie pionowe i poziome
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 4.1 do 4.7.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Demontaż istniejącego i montaż nowego oznakowania pionowego,
-Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego masą termoplastyczną o grubości 3 mm, gładkie z mikrokulami.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
V. Roboty wykończeniowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 5.1 do 5.4.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – wpustów ulicznych, nowych włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
- Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1162312,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Rekonstrukcja nawierzchni jezdni ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Okrężnej do ul. Celulozowej.I. Roboty przygotowawcze
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 1.1 do 1.2.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Opracowanie oraz wdrożenie Projektu Czasowej Zmiany Organizacji Ruchu,
- Roboty pomiarowe.
II. Roboty rozbiórkowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 2.1 do 2.3.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm wraz z oczyszczeniem i odwozem destruktu na składowisko Inwestora na plac składowy MZIDiT na ul. Papieżka 75,
-Wykonanie rozebrania fragmentu podbudowy.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
III. Roboty ziemne
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 3.1 do 3.3.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruntach kat. I-IV, głębokość koryta 50 cm,
- Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km
z zagospodarowaniem. Kategoria gruntu III.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
IV. Podbudowy
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 4.1 do 4.2.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
-Wykonanie podbudowy z mieszanki C1,5/2 grubość warstwy po zagęszczeniu 50 cm,
- Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubości 20cm.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
V. Roboty nawierzchniowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 5.1 do 5.11.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Oczyszczenie frezowanej nawierzchni i warstwy wyrównawczej,
- Skropienie nawierzchni frezowanej i warstwy wyrównawczej asfaltem lub emulsją asfaltową,
- Ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC16W w ilości 100 kg/m2,
- Ułożenie warstwy ścieralnej mieszanki mineralno - asfaltowej SMA11 - grubość 4 cm.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
VI. BRD, oznakowanie pionowe i poziome
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 6.1 do 6.4.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Demontaż istniejącego i montaż nowego oznakowania pionowego,
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego masą termoplastyczną o grubości 3 mm, gładkie z mikrokulami.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
VII. Roboty wykończeniowe
1. Zakres robót objętych zamówieniem zawiera Kosztorys Ofertowy pozycja 7.1 do 7.4.
2. Zamówienie obejmuje następujące roboty podstawowe:
- Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – wpustów ulicznych, nowych włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
- Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
3. Wymagania techniczne wykonania i odbioru robót przedstawione są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących integralną część niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 755070,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985324,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1165147,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985324,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WPRD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985324,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638572,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831537,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 638572,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WPRD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 638572,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.)
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Świadczenie poradnictwa specjalistycznego przez psychologa w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej.
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- Przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 101750L w Olszewnicy od km 0+003 do km 0+669
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.