Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187680/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Kameralny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384789040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodzka 14-16
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-109
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 885-904-192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@teatrkameralny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrkameralny.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platforma zakupowa.pl/pn/teatrkameralny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5c9936d-e0eb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007863/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TK-6/PP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283547,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemu mikrofonów bezprzewodowych do Teatru Kameralnego wBydgoszczy. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe, a także były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
4.5.5.) Wartość części: 173384,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia studia nagrań Teatru Kameralnego w Bydgoszczy. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe, a także były dopuszczone do obrotu na rynku krajowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32343000-9 - Wzmacniacze
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
30121420-3 - Nadajniki cyfrowe
30237110-3 - Interfejsy sieciowe
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.5.5.) Wartość części: 109713,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wadliwe skonstruowanie opisu przedmiotu zamówienia. Błąd dotyczy treści opisu przedmiotu zamówienia odmiennej z decyzją
o przyznanych środkach z dotacji urzędu miasta. Powstała wada postępowania ma charakter nieusuwalny, gdyż na obecnym etapie postępowania nie można usunąć skutków, jakie nastąpiły w
wyniku dokonanego przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia. Powyższe naruszenie spowodowało złożenie oferty, ale wada postępowania uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186727,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186727,22 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta, która zgodnie z przyjętymi w SWZ kryteriami oceny stanowi dla zamawiającego ofertę najkorzystniejszą (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu) przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Po analizie możliwości finansowych Zamawiający stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do wartości oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152466,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176013,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
więcej: Nadajniki cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.