Ogłoszenie z dnia 2022-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124969/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby ZUKiR Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I ROLNICZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLESZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180693093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-630
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zukir@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający sektorowy - gospodarka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZBIERANIE ODPADÓW, POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY, DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z REKULTYWACJĄ I POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z GOSPODARKĄ ODPADAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby ZUKiR Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c343c9-bf0c-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00124926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby ZUKiR Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ciągnika rolniczego na potrzeby ZUKiR Sp. z o.o.
Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający w SWZ oraz w pozostałych dokumentach postępowania posługuje się zamiennie pojęciami "ciągnik" i "pojazd", które oznaczają ten sam przedmiot zamówienia - ciągnik.
Wykonawca zobowiązuje się, by dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie był wcześniej rejestrowany.
Pojazd będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposażenia, szczegółowo określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Dla wyspecyfikowanego pojazdu podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy pojazd o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Pojazd będący przedmiotem zamówienia powinien spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących homologacji pojazdów obowiązujących na terytorium RP oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać ww. pojazd przed dopuszczeniem go do użytkowania, Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego
określonym w ustawie z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z póz. zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późno zm.). Wraz z pojazdem Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały wszystkich dokumentów, niezbędnych do jego rejestracji, ubezpieczenia i eksploatacji.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ciągnik musi zostać dostarczony do miejsca siedziby zamawiającego: ul. RYNEK, nr 1, miejsc. OLESZYCE, kod 37-630, poczta OLESZYCE, kraj POLSKA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zaoferowany przez wykonawcę ciągnik musi posiadać niżej wymienione parametry:
− ciągnik fabrycznie nowy rok produkcji nie starszy niż 2021R,
− silnik spełniający normę euroV o pojemności minimum 4000 cm3,
− napęd 4x4 (rozłączny)
− główne elementy napędowe i konstrukcyjne wykonane przez jednego producenta,
− silnik minimum 4 cylindrowy z turbosprężarką,
− minimum 16 zaworów,
− przekładnia mechaniczna z rewersem minimum 16x16
− moc silnika minimum 125 KM,
− prędkość 40 km/h lub większa
− zbiornik paliwa minimum 220 l,
− tylny WOM o minimalnych parametrach 540/540E obr./min 1000/1000E obr min
− pompa hydrauliczna o wydajności minimum 65 l/min,
− hamulce sterowane hydraulicznie,
− układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
− hydraulika szybkozłączy minimum 6+1,
− sterowanie podnośnikiem elektryczne ,
− przedni TUZ- udźwig min. 2000 kg,
− udźwig podnośnika tylny minimum 6800 kg,
− koła tył nie mniejsze niż 520/65 R38
− koła przód nie mniejsze niż 420/65 R28
− instalacja pneumatyczna 1 obwodowa i 2 obwodowa,
− kabina operatora wentylowana i ogrzewana z klimatyzacją, dwudrzwiowa, szyberdach,
− lusterka zewnętrzne
− homologacja na 2 osoby,
− pulsujące światło koloru pomarańczowego
− instalacja radiowa z głośnikami,
− gwarancja minimum 18 miesięcy na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz na usługę związaną z ewentualną diagnostyką tych urządzeń i naprawą lub wymianą.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego dot. opisu przedmiotu zamówienia.
− wykonawca zobowiązany jest do dysponowania autoryzowanym serwisem zaoferowanego ciągnika,
− serwis w okresie gwarancji będzie wykonywany na terenie Zamawiającego (siedziby firmy ),
− usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji i będzie objęta gwarancją będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem lub transportem przedmiotu umowy do serwisu, kosztami części, diagnostyki i robocizny,
− wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki lub awarii w okresie gwarancji w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez zamawiającego,
− wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROMARKET JARYSZKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060673287
7.3.3) Ulica: ul. Szczebrzeska 19
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMARKET JARYSZKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROMARKET JARYSZKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie jednostki w urządzenia niezbędne do świadczenia usług - zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Zakup i dostawa kabinowego mikrociągnika z akcesoriami do UWM w Olsztynie.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Jabłoń
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania dróg powiatowych
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.