Ogłoszenie z dnia 2022-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku Ambasady RP w Waszyngtonie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Waszyngtonie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2640 16th Street NW
1.5.2.) Miejscowość: Washington DC
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-009
1.5.5.) Kraj: Stany Zjedn. Ameryki
1.5.7.) Numer telefonu: 202 499 1700
1.5.8.) Numer faksu: 202 328 2152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: waszyngton.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/usa/ambasada-rp-w-waszyngtonie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/usa/ambasada-rp-w-waszyngtonie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Placówka zagraniczna MSZ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku Ambasady RP w Waszyngtonie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78bc2a3-ee63-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097983/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w budynku Ambasady RP w Waszyngtonie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie jest udzielane przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 21 stycznia 2021 r.
o służbie zagranicznej, a jego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
140 000 euro dla dostaw lub usług / 5 382 000 euro dla robót budowlanych/ 750 000 euro dla usług społecznych i innych szczególnych usług.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 782968,00 USD
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana wszystkich starych okien na nowe drewniane okna z zachowaniem historycznego stylu, zastosowanie okien Aluminum Clad (drewniana rama okenna z aluminiową obudową -pomalowaną na odcień bieli w uzgodnieniu z konserwatorem zabytków ), szyby we wszystkich oknach z filtrem UV, szkło wypełnione argonem, z historycznym podziałem szprosami zgodnie z wymaganiami konserwatora zabytków, szprosy okienne symulowane,
okna fabrycznie pomalowane od strony wewnętrznej - białe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 782968,00 USD
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840115,00 USD
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 782968,00 USD
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windows Craft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 30-0507847
7.3.3) Ulica: 11201 Peartree Way, Unit E
7.3.4) Miejscowość: Columbia
7.3.5) Kod pocztowy: 21044
7.3.7.) Kraj: Stany Zjedn. Ameryki
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 782968,00 USD
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-16Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.