Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00086645/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957426930
1.5.8.) Numer faksu: 957426960
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbbd09ea-c0f6-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042683/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Aktywizacja i wsparcie lokalnych wytwórców żywności oraz przedstawicieli drobnego handlu poprzez podniesienie standardu Targowiska Miejskiego w Międzyrzeczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego w Międzyrzeczu wraz z elementami małej architektury i oświetleniem, położonego na działkach nr ewid. 412/2, 413 obr. 080302.4.0002 Międzyrzecz – 2, ul. Garncarska, 66-300 Międzyrzecz.
1.2. Obecnie na działkach nr ewid. 412/2 i 413 zlokalizowane jest targowisko miejskie. Na terenie targowiska znajduje się obecnie 37 kiosków handlowych i ok. 74 stoły handlowe. Droga pożarowa jest zajęta przez stoiska handlowe, układ dróg ewakuacyjnych jest nieczytelny. Energia elektryczna do obiektów jest podłączona poprzez złącza napowietrzne, kioski nie maja podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Nawierzchnia targowiska jest zniszczona, odwodnienie terenu jest poprowadzone powierzchniowo i poprzez siec kanalizacyjna do rzeki. Brak wiaty śmietnikowej i toalet.
1.3. Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, projektu budowlanego, projektów wykonawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, ewentualnych warunków technicznych i decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych;
1.4. Zamawiający wymaga, aby w toku projektowania oraz realizacji inwestycji Wykonawca realizował założenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego. Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej PFU, określa wymagane przez Zamawiającego zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia.
1.5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej na zakres wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym:
- dokumentacja projektowa powinna być kompletna i branżowo wzajemnie skoordynowana pod względem technicznym z punktu widzenia celu jakim ma służyć,
- wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
- dokumentacja projektowa powinna być wykonana z należytą starannością zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej,
- wykonawca w momencie podpisania przez strony protokołu zdawczo – odbiorczego, bez prawa dodatkowego wynagrodzenia przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe,
- dokumentacja projektowa winna zostać przekazana Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej.
b) Wykonanie robót budowlanych, obejmujących:
- demontaż istniejących obiektów budowlanych, linii napowietrznych, ogrodzenia, nawierzchni utwardzonych, słupów oświetleniowych, nieczynnej lub w złym stanie infrastruktury podziemnej: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz energii elektrycznej itp., demontażu wszelkich nieczynnych lub w złym stanie technicznym instalacji i urządzeń podziemnych,
- wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej wydzielającej drogę pożarowa i drogi ewakuacyjne, nawierzchnia posiadać będzie odprowadzenie wód deszczowych do sieci kanalizacji deszczowej,
- budowa hali targowej, na dachu zamontowane zostaną panele fotowoltaiczne, część socjalna musi zostać wyposażona w elektryczny podgrzewacz do wody, zlew aluminiowy z ociekaczem, kranem i syfonem, zabudowę kuchenną: szafki dolne i wiszące – min. po 2 szt., lodówkę o wys. min. 150 cm, stół kuchenny 1 szt. z krzesłami; część toaletowa musi zostać wyposażona w umywalki, podgrzewacze do wody, muszle ustępowe, podajniki na mydło i ręczniki papierowe, lustro, kosz na śmieci,
- wykonanie wiaty handlowej przeznaczonej do lokalizacji stołów handlowych dla rolników, wiata będzie posiadać ściany boczne i oświetlenie, na dachu wiaty zamontowane zostaną panele fotowoltaiczne,
- wykonanie zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej do hali targowej oraz obiektu toalety miejskiej, a także instalacji energii elektrycznej do wiaty dla rolników,
- wykonanie kanalizacji deszczowej na placu targowiska z odprowadzeniem do sieci kanalizacji deszczowej lub do rzeki (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
- wykonanie obiektów małej architektury: klombów, ławek, koszy na śmieci, stojaków na rowery, tablic informacyjnych,
- wykonanie ogrodzenia targowiska, główna brama wjazdowa od ul. Garncarskiej w formie słupów murowanych z cegły klinkierowej, na jednym ze słupów zegar, pomiędzy słupami napis z blachy stalowej, główna brama wjazdowa jezdna, ogrodzenie od strony ul. Garncarskiej w formie paneli stalowych w kolorze grafitowym, pozostałe ogrodzenie systemowe na cokole prefabrykowanym, pozostałe bramy wjazdowe i furtka rozwierane ręcznie,
- montaż słupów oświetleniowych, monitoringu, altany śmietnikowej przeznaczonej dla osób pracujących na targowisku,
- założenie trawników i posadzenie krzewów i drzew, wykonanie ścieżki rowerowej prowadzącej od zejścia z drewnianego mostu pieszego przez rzekę Paklicę, wzdłuż rzeki do granicy z działka nr ewid. 423/2, montaż ławek,
- przebudowę istniejących miejsc postojowych i jezdni zlokalizowanych na części działki nr 409/2 poprzez demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej a następnie wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej wraz z wydzieleniem miejsc postojowych,
- organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie i w zakresie opracowanej i uzgodnionej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli jest wymagane) wraz ze wskazaniem objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg dojazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami,
- zapewnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP,
- zapewnienie ochrony przed uszkodzeniem koron, pni oraz korzeni drzew i krzewów zlokalizowanych w obrębie prowadzonych robót,
- wykonanie niezbędnych prób i badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratorium do odbioru robót zanikowych,
- zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem, transportem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
- uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
- materiał z rozbiórki, nie nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca wywiezie z terenu budowy i zutylizuje we własnym zakresie. W cenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i koszt utylizacji.
- drewno z wycinki wykonawca przywiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość nie większą niż 10 km. W cenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek we wskazanym miejscu.
- materiał w postaci karpiny i gałęzi Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. W cenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i utylizację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12447512,05 PLN
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części praktycznej kursu prawa jazdy kat. B i T
- Dostawa preparatów do dezynfekcji II
- Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.