Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00089041/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.8.) Numer faksu: 525888240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7222711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6a286d-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123644,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części pierwszej przewiduje się wymianę drzwi wewnętrznych na parterze i piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10 oraz drzwi zewnętrznych przy wejściu A do budynku.Wymagania dotyczące drzwi wewnętrznych na parterze:
• 24 szt. drzwi pełne, gładkie: 8 szt. prawe, 16 szt. lewe
• Wymiary 2030/80 (4 szt. 2030/90, w tym 1 szt. poszerzenie z 2030/80)
• Okleina drzwi CPL w kolorze BETON JASNY
• 25 szt. ościeżnicy drzwi regulowanej (180-220 mm), wymiary 80
(4 szt. 90) okleina CPL w kolorze CZARNY MATOWY
• Demontaż: wycięcie istniejącej ościeżnicy
• Kompleksowa usługa demontażu drzwi (utylizacja starych drzwi i ościeżnic po demontażu)
• Montaż z obróbką: montaż na piankę, bez kołków rozporowych,
• Klamka w kolorze czarnym, w kształcie litery L lub C, przekrój okrągły, zamontowana na wysokości najlepiej 85 cm (dopuszczalna 80-110 cm), może posiadać łukowe zakończenie rękojeści utrudniające zaczepienie o klamkę, wyłącza się klamki w kształcie kuli
• Wkładka do zamka na klucz
Wymagania dotyczące drzwi wewnętrznych na piętrze:
• 20 szt. drzwi pełne gładkie: 18 szt. lewe, 1 szt. prawe, 1 szt. dwuskrzydłowe
• Wymiary 2030/80
• prawe wewnętrzne, pełne, wyposażone w co najmniej dwa zamki, w tym jeden zamek certyfikowany lub wkładka klasy C albo kat. 3 wg PN-EN 1627 lub równorzędne;
• dwuskrzydłowe 2 x 90 skrzydło, ościeżnica regulowana (zakres 160 mm -180 mm)
• Okleina drzwi CPL w kolorze BETON JASNY
• 19 szt. ościeżnicy drzwi regulowanej (180-220 mm), okleina CPL w kolorze CZARNY MATOWY
• Demontaż: wycięcie istniejącej ościeżnicy
• Kompleksowa usługa demontażu drzwi (utylizacja starych drzwi i ościeżnic po demontażu)
• Montaż z obróbką: montaż na piankę, bez kołków rozporowych,
• Klamka w kolorze czarnym, w kształcie litery L lub C, przekrój okrągły, zamontowana na wysokości najlepiej 85 cm (dopuszczalna 80-110 cm), może posiadać łukowe zakończenie rękojeści utrudniające zaczepienie o klamkę, wyłącza się klamki w kształcie kuli
• Wkładka do zamka na klucz
Wymagania dotyczące drzwi zewnętrznych przy wejściu A do budynku:
• 1 szt. drzwi wejściowe dwuskrzydłowe asymetryczne (90 + 60), przeszklone do połowy wysokości, lewe, aluminium ciepłe
• Szyba obustronnie bezpieczna
• Wymiary: szerokość 1500 mm, światło ościeżnicy 2000 mm
• Otwieranie zewnętrzne
• Zamykanie – samozamykacz z blokadą
• Pochwyt owalny, dwustronny
• kolor RAL 8017 brąz czekoladowy z zewnątrz, RAL 7016 szary antracyt matowy od wewnątrz
• dwa zamki
• wykonanie obejmuje kompleksową usługę demontażu (montaż i utylizacja starych drzwi po demontażu) oraz montaż nowych drzwi, wymagane powiększenie otworu drzwiowego, aby światło ościeżnicy wynosiło 2000 mm (obecnie 1970 mm)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 99863,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części drugiej przewiduje się dostawę i montaż drzwi wewnętrznych manualnych na automatyczne, dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze przy wejściu B do budynku. Minimalne wymagania to:• Szerokość konstrukcji (FW): 1375 mm
• Wysokość konstrukcji (FH): 2050 mm
• Całkowita wysokość przejścia (COH): 2050 mm
• Całkowita szerokość przejścia (COW): 1353 mm
• Długość pokrywy (CL): 3003 mm
• Otwieranie na lewą i prawą stronę
• Szyba obustronnie bezpieczna, 8 mm
• Akumulator 24V
• Rygiel elektromechaniczny, bez zamka
• Czujniki z funkcją monitorowania
• Przycisk awaryjnego otwierania
• Profil aluminiowy 160 x 8, długość: 2970 mm
• Kolor RAL 1014 słomkowo-beżowy
• Montaż wraz z demontażem i utylizacją starego systemu
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221230-6 - Drzwi przesuwane
4.5.5.) Wartość części: 15275,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części trzeciej przewiduje się dostawę krzesła do ewakuacji z szafką do przechowywania w celu umożliwienia jednaj osobie ewakuację osoby z ograniczoną zdolnością poruszania się po schodach w dół w przypadku wystąpienia zagrożenia oraz konieczności skorzystania z pomieszczeń na piętrze. Minimalne wymagania to:• 4 kółka do poruszania się po płaskich powierzchniach
• Uchwyty z przodu i z tyłu
• Pas zabezpieczający osobę siedzącą
• Podnóżek
• Udźwig do 150 kg
• Waga około 20 kg (+-5 kg)
• Konstrukcja składana
• Szafka do przechowywania
• Instrukcja obsługi
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 8506,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione z powodu przekroczenia przez cenę oferty najkorzystniejszej kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosiła 112 355,65 zł (słownie: sto dwanaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć złotych 65/100). Cena oferty najkorzystniejszej wynosiła 135 935,76 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione z powodu przekroczenia przez cenę oferty najkorzystniejszej kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosiła 18 299,37 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 37/100). Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 26 937,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA ĆWIEK HALTIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111400397
7.3.3) Ulica: UL. CHORWACKA 64/21
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 51-107
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- REMONT DWÓCH LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- REMONT LOKALI MIESZKALNYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE - FINANSOWANY PRZEZ FUNDUSZ DOPŁAT W BGK W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU BEZZWROTNEGO WSPARCIA BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.