eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowicePrzebudowa drogi gminnej nr 115164D i 115165D - ul. Czarny Strumień i ul. Górna w Łomnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 115164D i 115165D - ul. Czarny Strumień i ul. Górna w Łomnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9383ea5a-d463-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 115164D i 115165D - ul. Czarny Strumień i ul. Górna w Łomnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9383ea5a-d463-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072632/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg i mostów na terenie Gminy Mysłakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167771

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 115164 D i 115165 D – ulica Czarny Strumień i ulica Górna w
Łomnicy.
1) Długość inwestycji wynosi – 800,00 mb i 78,00 mb, łącznie 878,00 mb. Długość sięgaczy wynosi 80,00mb i 129,00 mb.
2) Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Łomnica, gmina Mysłakowice, powiat jeleniogórski, województwo
dolnośląskie. Realizacja inwestycji obejmuje działki pasa drogowego. Oznaczenie działek według katastru – 443/2, 886/1,
914/1, 849/3, 849/5, 856/3, 859 obręb Łomnica, gmina Mysłakowice, powiat jeleniogórski, województwo dolnośląskie.
2. Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową. Szczególną uwagę należy przywiązać do właściwego
zagęszczenia i wyprofilowania podłoża.
UWAGA:
Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, rumosz, materiały rozbiórkowe etc.)
są po stronie Wykonawcy.
3. Roboty przygotowawcze:
Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy przeprowadzić pomiar geodezyjny. Celem realizacji inwestycji
konieczna jest rozbiórka istniejącej nawierzchni jezdni oraz demontaż odcinka kanalizacji deszczowej. W cenie robót należy
również ująć obsługę geodezyjną i opracowanie dokumentacji powykonawczej. Koszt składowania (utylizacji) materiałów
rozbiórkowych jest po stronie Wykonawcy robót.
4. Podbudowy:
Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie o głębokości wynikającej z profilu. Grunt pozostały z
korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty
gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę z kruszywa łamanego
stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm pod projektowaną jezdnią i 15 cm pod zjazdami. Pod
projektowaną jezdnią po skropieniu warstwy z kruszywa należy ułożyć podbudowę zasadniczą z betonu asfaltowego AC22P
D 50/70, gr. 7 cm po zagęszczeniu.
5. Nawierzchnie
Nawierzchnię jezdni i zjazdów projektuje się jako dwuwarstwową, warstwa wiążąca AC16W D50/70, gr. 5 cm po
zagęszczeniu oraz układana na niej warstwa ścieralna AC11S D50/70, gr. 4 cm po zagęszczeniu.
6. Urządzenie bezpieczeństwa ruchu:
Roboty należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć na czas wykonywania robót. Wykonać oznakowanie stałe wg
projektu organizacji ruchu.
7. Elementy ulic:
Zjazdy i jezdnia spięte będą krawężnikami betonowymi 15x22cm układanymi na ławach betonowych z oporem z betonu
C12/15.
8. Roboty pozostałe:
Projektuje się wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego, warstwa umocnienia grubości 20 cm po zagęszczeniu. W cenie
robót należy ująć regulację wysokościową zaworów, zasuw, studzienek i studni istniejących z ewentualną niezbędną
wymianą zwężek.
9. Odwodnienie korpusu drogowego:
Przewidziano wymianę istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Po demontażu istniejącego rurociągu i armatury należy
wykonać sieć kd z rur PVC SN8 średnicy 400mm z przykanalikami PVC SN8 średnicy 200mm. Studnie rewizyjne betonowe
Dn 1000,studzienki wpustów ulicznych D400.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2768537,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3358287,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2768537,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112589260

7.3.3) Ulica: Kaczawska 19

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-514

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2768537,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.