Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099157/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 46 98 200
1.5.8.) Numer faksu: 91 46 98 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f16e260-ac2d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja dróg w technologii płyt betonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099157/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.8.2022.ŁJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadanie pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji.
2.Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi w n/w miejscowościach (zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ):
a) Mosty – „do grzybka” - ( projekt nr 7)
b) Kliniska Wielkie ul. Jana Pawła II - ( projekt nr 8a)
c) Mosty - ( projekt nr 12)
d) Kliniska Wielkie ul. Wiosenna - ( projekt nr 13)
3. Zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie, w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych (zgodnie z cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ). Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 5.2.1.) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi w n/w miejscowościach:
a) Zabród - projekt nr 20a,
b) Kliniska Wielkie - projekt nr 8b,
c) Stawno - projekt nr 25,
d) Tarnowiec – projekt nr 60,
UWAGA! W ramach prawa opcji Zamawiający może zlecić wykonanie utwardzenia jednej lub wszystkich dróg, o których mowa powyżej w lit. a) – d).
4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W zakresie usługi obejmującej projektowanie:
a) na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ, specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 12 do SWZ (będących materiałem pomocniczym) opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do:
• uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
• wykonanie robót, o których mowa w SWZ.
UWAGA! Wykonawca ma obowiązek uzgodnić (z Zamawiającym, właścicielami infrastruktury technicznej - GWiK Sp. z o.o., Enea S.A., nadzorem wodnym - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie) dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Goleniowie, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe w Goleniowie, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, w ilości 2 egz. wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi.
b) uzgodnienie dokumentacji z właścicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowę/zgłoszenie rozpoczęcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej lub raportu oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, łagodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkę drzew, zatwierdzenie stałej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego,
d) prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego),
e) koszty uzyskania wszystkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
W zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, obejmujących w szczególności wykonanie nawierzchni dróg z prefabrykowanych płyt drogowych żelbetowych oraz płyt wielootworowych typu yombo o szerokości jezdni od 3 m do 6 m. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie również do wznowienia granic działek drogowych, wykonania nasypów, wykopów, likwidacji kolizji z sieciami napowietrznymi (np. słupów) i podziemnymi, uzyskania decyzji na wycinkę drzew, wykonania nasadzeń zastępczych, budowa przepustów.
5. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489549,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489549,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489549,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGEO Paweł Symonowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561829705
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka 3
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
RDS Multiprojekt Radosław Żarkiewicz - realizacja zamówienia w zakresie branży drogowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489549,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goleniów wraz z instytucjami kultury, jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- Kompleksowa usługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowie przy ul. Szkolnej 39
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych oraz projektów koncepcyjnych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Czerwonak wzdłuż rzeki Warty
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.