Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139495/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont sprzętu koszarowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obornicka 126
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 261 65 68 01
1.5.8.) Numer faksu: 261 65 68 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sprzętu koszarowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-466de450-c6e5-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064377/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Remont sprzętu koszarowego i polowego systemem zleconym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139495/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/VI/SSp/22/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont szafki metalowej WP2-24 szt. 145
1) demontaż szafki (drzwiczek, szuflady, półki, stopki);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafki (szuflady i jej prowadnic, drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafki na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafki – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafki nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) prostowanie elementów szafki zapewniając równoległość i prostolinijność linii krawędzi oraz powierzchni bocznych, blatu i spodu szafki oraz płynne przesuwanie szuflady w prowadnicach, a także równe domykanie szuflady i drzwiczek zapewniające jednakowa szczelinę pomiędzy frontami
a korpusem szafki (niedopuszczalne nierówności na powierzchniach bocznych , blacie, spodzie i frontach szuflady i drzwiczek;
5) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
6) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
7) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji szafki w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
8) montaż szafki i oznakowanie WP2-24, montaż nowych stopek ochronnych z tworzywa sztucznego
Remont szafy metalowej WP2-34 szt. 219
1) demontaż szafy (drzwiczek, półek);
2) naprawa uszkodzonych elementów szafy (drzwiczek, korpusu, zawiasów, zaczepów i zamknięć) poprzez prostowanie, spawanie, nitowanie lub wymianę (niedopuszczalne spawanie elementów konstrukcji szafy
na długości elementu – wymiana całych odcinków - od narożnika
do narożnika, niedopuszczalne spawanie wypełnienia ścian, pleców, spodu i góry szafy – wymiana całych elementów);
3) wymiana uszkodzonych bądź zużytych elementów szafy nie nadających się do remontu, uzupełnianie brakujących elementów metalowych;
4) szlifowanie spawów i elementów metalowych (niedopuszczalne zadziory, ostre krawędzie i nadlewki spawów);
5) usunięcie starej farby metodą strumieniowo – ścierną (śrutowanie/piaskowanie) do I klasy czystości;
6) Malowanie proszkowe konstrukcji farbą zapewniającą min. 10 letnią gwarancję jednorodności powłoki przy przechowywaniu i eksploatacji łóżka w warunkach koszarowych w kolorze jasno szarym (wg palety barw RAL 7035) lub równorzędnym;
7) montaż szafy i oznakowanie WP2-34
4.5.3.) Główny kod CPV: 50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39157000-7 - Części mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297592,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297592,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297592,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Rafał Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531017802
7.3.3) Ulica: Na Wzgórzu 42c
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-327
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297592,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-29INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Remont elewacji budynku Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 76/78 wraz z wykonaniem podświetlania elewacji oraz konserwacja sieni przejazdowej i bram wejściowych do obiektu
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.