Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182735/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej realizowana w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351612501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-070
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (0-12) 422-06-36 wew. 22
1.5.8.) Numer faksu: (0-12) 422-06-36 wew. 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rops.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Superwizja dla kadry jednostek organizacyjnych pomocy społecznej realizowana w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie – postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900ee11f-dda1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034656/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowanie oraz przeprowadzenie: szkoleń oraz superwizji dla pracowników służb społecznych oraz warsztatów z zakresu animacji społecznej środowisk senioralnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182735/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-ZP-261-15/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 428000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30480 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPOTKANIA SUPERWIZYJNE DLA KADRY DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ ORAZ ŚRODOWISKOWYCH DOMÓW
SAMOPOMOCY
120 godzin spotkań superwizyjnych dla 5 grup
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYNERGIA WSPARCIE I EDUKACJA KATARZYNA WOJTANOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391081603
7.3.3) Ulica: BODZANÓW 435
7.3.4) Miejscowość: WIELICZKA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYNERGIA Wsparcie i Edukacja Katarzyna Wojtanowicz
jakie przetargi wygrała firma
SYNERGIA Wsparcie i Edukacja Katarzyna Wojtanowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie- zamówienie powtórzone
- Dostawy materiałów do biopsji medycznych
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie robót modernizacyjno-budowlanych na Oddziale Klinicznym Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii
- Obsługa cateringowa imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 r. Etap II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 edycji szkolenia zamkniętego wyjazdowego
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.