Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00211393/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00228156/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00239894/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00247228/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00250623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00450206/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią, z zapleczem szatniowym i urządzeniami budowlanymi, na terenie Stadionu przy ul. Fałata 34 w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: +48 94 348 86 54
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.niedzialek@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213628
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00211393
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. C.d treści zawartej w SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY w pkt. 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
(...) 7.W przypadku wniosku WYK o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2 WYK obowiązany jest przedstawić dok potwierdz kwalif wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SWZ. 8.ZAM dop możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynagr w przypadku zmiany: 1)stawki podatku VAT oraz podatku akcyz; 2)wysokości min. wynag za pracę albo wysokości min stawki godz., ustalonych na podstawie ustawy z dn 10.10.2002 r. o min wynagr za pracę; 3)zasad podlegania ubezp społ lub ubezp zdr lub wysokości st skł na ubezp społ lub ubezp zdr; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dn 4.10.2018 r. o PPK - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYK. 9. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagr brutto, o której mowa w ust. 8, WYK jest obowiązany złożyć wniosek i przedstawić ZAM na piśmie, wpływ zmian st podatku VAT oraz podatku akcyz, zmiany wysokości min wynagr za pracę albo wysokości min st godz. ustalonych na podst przepisów ustawy z dn 10.10.2002 r. o min. wynagr za pracę, zmiany zasad podlegania ubezp społ lub ubezp zdr lub wysokości st skł na ubez społ lub ubezp zdr oraz zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dn 4.10.2018 r. o PPK, na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowej wysokości wynagr, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany. WYK zobowiąz jest dołączyć do wniosku dok, z których będzie wynikało w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszt wykonania umowy. Wniosek wraz z uzasad musi być złożony w siedzibie ZAM w terminie 30 dn od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmianę, wniosek złożony po tym terminie nie będzie rozpatrywany. Zmiana wynagr brutto następuje po zawarciu przez Strony aneksu do umowy i obejmuje okres od dn złożenie wniosku przez WYK.
II. Zam informuje, że na zadanie Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią, z zapleczem szatniowym i urządzeniami budowlanymi, na terenie Stadionu przy ul. Fałata 34 w Koszalinie otrzymał Wstępną Promesę dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia: 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV. Wyk, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zama przed zawarciem umowy:
1)wypełnioną tabelę elementów scalonych,
2)szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów robót, na które zakres określony został w dokumentacji projektowej. Kosztorysy te powinny zawierać przyjęte do wyliczeń stawki robocizny, wysokość przyjętych procentowo narzutów kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu, przyjęte podstawy wyceny robót, ilości wyliczonych przez siebie robót, ceny jednostkowe wszystkich materiałów oraz ceny jednostkowe najmu sprzętu, wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz tabelę elementów scalonych wraz z ich wartościami. Sumaryczna wartość końcowa wszystkich kosztorysów szczegółowych musi być zgodna z oferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
3)tabelę z wyliczoną wartością pozyskanego drewna, o jaką zmniejszono wartość zamówienia,
4)uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż;
5)polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezp OC prowadzonej dział gospj, w zakresie objętym przedm zamów, na wartość nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł;
6)w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wyk wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującej współpracę tych Wyk;
7)info dotyczącą organu podatkowego właściwego dla Wyk
8)dowód wniesienia ZNW umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Po zmianie:
I. C.d treści zawartej w SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY w pkt. 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
(...) 7.W przypadku wniosku WYK o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2 WYK obowiązany jest przedstawić dok potwierdz kwalif lub dośw wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SWZ. 8.ZAM dop możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynagr w przypadku zmiany: 1)stawki podatku VAT oraz podatku akcyz; 2)wysokości min. wynag za pracę albo wysokości min stawki godz., ustalonych na podstawie ustawy z dn 10.10.2002 r. o min wynagr za pracę; 3)zasad podlegania ubezp społ lub ubezp zdr lub wysokości st skł na ubezp społ lub ubezp zdr; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dn 4.10.2018 r. o PPK - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez WYK. 9. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagr brutto, o której mowa w ust. 8, WYK jest obowiązany złożyć wniosek i przedstawić ZAM na piśmie, wpływ zmian st podatku VAT oraz podatku akcyz, zmiany wysokości min wynagr za pracę albo wysokości min st godz. ustalonych na podst przepisów ustawy z dn 10.10.2002 r. o min. wynagr za pracę, zmiany zasad podlegania ubezp społ lub ubezp zdr lub wysokości st skł na ubez społ lub ubezp zdr oraz zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dn 4.10.2018 r. o PPK, na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowej wysokości wynagr, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany. WYK zobowiąz jest dołączyć do wniosku dok, z których będzie wynikało w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszt wykonania umowy. Wniosek wraz z uzasad musi być złożony w siedzibie ZAM w terminie 30 dn od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmianę, wniosek złożony po tym terminie nie będzie rozpatrywany. Zmiana wynagr brutto następuje po zawarciu przez Strony aneksu do umowy i obejmuje okres od dn złożenie wniosku przez WYK.
II. Zam informuje, że na zadanie Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią, z zapleczem szatniowym i urządzeniami budowlanymi, na terenie Stadionu przy ul. Fałata 34 w Koszalinie otrzymał Wstępną Promesę dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia: 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV. Wyk, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zama przed zawarciem umowy:
1)wypełnioną tabelę elementów scalonych,
2)szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów robót, na które zakres określony został w dokumentacji projektowej. Kosztorysy te powinny zawierać przyjęte do wyliczeń stawki robocizny, wysokość przyjętych procentowo narzutów kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu, przyjęte podstawy wyceny robót, ilości wyliczonych przez siebie robót, ceny jednostkowe wszystkich materiałów oraz ceny jednostkowe najmu sprzętu, wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz tabelę elementów scalonych wraz z ich wartościami. Sumaryczna wartość końcowa wszystkich kosztorysów szczegółowych musi być zgodna z oferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
3)tabelę z wyliczoną wartością pozyskanego drewna, o jaką zmniejszono wartość zamówienia,
4)uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż;
5)polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezp OC prowadzonej dział gospj, w zakresie objętym przedm zamów, na wartość nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł;
6)w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wyk wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującej współpracę tych Wyk;
7)info dotyczącą organu podatkowego właściwego dla Wyk
8)dowód wniesienia ZNW umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Określono w § 14 projektu umowy, tj.: 1.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących Podwyk., o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy PZP. Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na którego zasoby WYK powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt. 2 ustawy PZP, WYK jest obowiązany wykazać ZAM, iż proponowany inny Podwyk lub WYK samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje WYK na zasadach innych niż określone w ust. 1. W takim przypadku WYK zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifik nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.ZAM może wyrazić zgodę na wykonanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1. 4.ZAM może dokonać rezygnacji lub na wniosek WYK wyrazić zgodę na rezygnację z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1. Wartość części przedmiotu umowy objętej rezygnacją nie może wynosić więcej niż 15% wartości umowy i obniża wysokość wynagrodzenia. 5.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie; 2)braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających lub bardzo utrudniających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temp. poniżej -5οC); 3)wstrzymania robót przez ZAM lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAM lub osoba trzecia; 4)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYK; 5)nasilenia zjawisk związanych z COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; 6)zwiększenia przez ZAM zakresu rzeczowego prac objętych zamówieniem; 7)w przypadku wystąpienia robót dodatkowych jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych; 8)w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, wystąpienie odmiennych warunków gruntowych w stosunku do przekazanych w postępowaniu o udz zam publ).
6.Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, 4, 5 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian oraz dostarczony przez WYK i sprawdzony przez inspektora nadzoru szczegółowy kosztorys robót dodatkowych i zamiennych sporządzony na podstawie ogólnie dostępnych katalogów nakładów rzeczowych w oparciu o aktualne na dzień jego sporządzenia średnie ceny jednostkowe materiałów, stawki robocizny kosztorysowej oraz średnie ceny pracy sprzętu budowlanego publikowane w kwartalnych informacjach wydawnictwa „Sekocenbud” lub ceny wynikające z faktur zakupowych.(...)
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków c.d. powyższej treści znajduje się w SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE w pkt. 1 .
Po zmianie:
Określono w § 14 projektu umowy, tj.: 1.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących Podwyk., o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy PZP. Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na którego zasoby WYK powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 pkt. 2 ustawy PZP, WYK jest obowiązany wykazać ZAM, iż proponowany inny Podwyk lub WYK samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących osób, którymi dysponuje WYK na zasadach innych niż określone w ust. 1. W takim przypadku WYK zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zamówienia posiadające kwalifik lub doświadczenie nie niższe niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.ZAM może wyrazić zgodę na wykonanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy robót zamiennych lub dodatkowych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1. 4.ZAM może dokonać rezygnacji lub na wniosek WYK wyrazić zgodę na rezygnację z wykonywania części (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1. Wartość części przedmiotu umowy objętej rezygnacją nie może wynosić więcej niż 15% wartości umowy i obniża wysokość wynagrodzenia. 5.ZAM dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku: 1)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie; 2)braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających lub bardzo utrudniających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temp. poniżej -5οC); 3)wstrzymania robót przez ZAM lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAM lub osoba trzecia; 4)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYK; 5)nasilenia zjawisk związanych z COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; 6)zwiększenia przez ZAM zakresu rzeczowego prac objętych zamówieniem; 7)w przypadku wystąpienia robót dodatkowych jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych; 8)w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne, wystąpienie odmiennych warunków gruntowych w stosunku do przekazanych w postępowaniu o udz zam publ).
6.Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, 4, 5 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian oraz dostarczony przez WYK i sprawdzony przez inspektora nadzoru szczegółowy kosztorys robót dodatkowych i zamiennych sporządzony na podstawie ogólnie dostępnych katalogów nakładów rzeczowych w oparciu o aktualne na dzień jego sporządzenia średnie ceny jednostkowe materiałów, stawki robocizny kosztorysowej oraz średnie ceny pracy sprzętu budowlanego publikowane w kwartalnych informacjach wydawnictwa „Sekocenbud” lub ceny wynikające z faktur zakupowych.(...)
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków c.d. powyższej treści znajduje się w SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE w pkt. 1 .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.