Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty bud. podobne do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn.Budowa i przebudowa miejskiego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Abrahama, Andersa, Mickiewicza i Paderewskiego w Sopocie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zdiz.sopot.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty bud. podobne do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn.Budowa i przebudowa miejskiego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Abrahama, Andersa, Mickiewicza i Paderewskiego w Sopocie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-921af776-f060-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zagospodarowanie wód opadowych w zlewniach cieków i kanałów zlokalizowanych na terenie miasta Sopotu, uchodzacych do Zatoki Gdańskiej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamówienie podstawowe uprzednio prowadził na podstawie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane
dla zamówienia o wartości powyżej wyrażonej w złotych kwoty 5 350 000 € , prowadzony wg ustawy z dnia 29.01.2004r -
Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający w postępowaniu podstawowym przewidywał możliwość udzielenia zamówień
polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ogłoszeniu o zamówieniu Dz.U./S S250 23/12/2020 623127-
2020-PL z dnia 23.12.2020r. oraz SIWZ, zgodnie z Art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy PZP. Wykonawca realizował dotychczas
roboty budowlane w terminie, z należytą starannością. Dla wykonania zamówienia na roboty podobne Wykonawca
zapewnia nie gorszy standard prowadzenia robót niż dla zamówienia podstawowego, w którym Zamawiający przewidział
udzielenie zamówień podobnych. Wobec powyższego Zamawiający nie zmieniając w sposób istotny pierwotnych warunków
zamówienia, udzielił zamówienia i posiada zabezpieczone środki finansowe na wykonanie ww robót.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 72/NZ/2020/EB/2/WR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 72/NZ/2020/EB/2/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 677428,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Regulacja Studni Teletechnicznych – 35 szt.;
2. Opaska z kostki kamiennej 10 cm wokół drzew – 409,57 mb;
3. Regulacja skrzynek wodociągowych i gazowych – 53 szt.;
4. Dodatkowe obrzeża – 41,64 mb;
5. Rozbiórki betonowych podmurówek wchodzących w pas drogowy – 115,05 m2;
6. Wykonanie ciągów pieszych z nawierzchni z kostki betonowej – 53,75 m2;
7. Dowiązanie istniejących wjazdów i chodników w posesjach do niwelety nowego chodnika - 53,31 mb;
8. Przebudowa istniejących wjazdów – 11,3 m2;
9. Ułożenie opaski z kruszywa 16/32 przy posesji Andersa 23 – 8,4 m2;
10. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej przy posesji Mickiewicza 13 – 52,18 m2;
11. Murowanie/zakrywanie, usuwanie kolanek w murach i ogrodzeniach – 5 szt.;
12. Przesunięcie fundamentu bez słupa i oprawy – 2 szt.;
13. Przesunięcie fundamentu, słupa i oprawy – 1 szt.;
14. Udrożnienie przepustów kanalizacji teletechnicznej – 2 szt.;
15. Montaż dodatkowych przykanalików PVC DN160 – 168,78 mb;
16. Montaż rury GRP DN300 – 6,55 mb
17. Montaż dodatkowej studni DN1200 – 1 kpl.;
18. Montaż dodatkowego wpustu DN500 – 2 kpl;
19. Montaż dodatkowej studni DN425 – 7 kpl.;
20. Montaż dodatkowych przykanalików PVC DN110 do posesji – 2,85 mb;
21. Doświetlenie przejść dla pieszych – 4 kpl;
22. Nasadzenia zieleni niskiej i bioretencyjnej – powierzchnia łącznie: 508 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843548,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843548,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825929,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401
7.3.3) Ulica: Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie poczta Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825929,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia 3 matkom z małoletnimi dziećmi, kobietom w ciąży, ojcom z małoletnimi dziećmi, innym osobom sprawującym opiekę prawną nad małoletnimi dziećmi
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.