eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotRoboty bud. podobne do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn.Budowa i przebudowa miejskiego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Abrahama, Andersa, Mickiewicza i Paderewskiego w Sopocie



Ogłoszenie z dnia 2022-06-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty bud. podobne do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn.Budowa i przebudowa miejskiego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Abrahama, Andersa, Mickiewicza i Paderewskiego w Sopocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdiz.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty bud. podobne do zamówienia podstawowego dla inwestycji pn.Budowa i przebudowa miejskiego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Abrahama, Andersa, Mickiewicza i Paderewskiego w Sopocie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-921af776-f060-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zagospodarowanie wód opadowych w zlewniach cieków i kanałów zlokalizowanych na terenie miasta Sopotu, uchodzacych do Zatoki Gdańskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamówienie podstawowe uprzednio prowadził na podstawie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane
dla zamówienia o wartości powyżej wyrażonej w złotych kwoty 5 350 000 € , prowadzony wg ustawy z dnia 29.01.2004r -
Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający w postępowaniu podstawowym przewidywał możliwość udzielenia zamówień
polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ogłoszeniu o zamówieniu Dz.U./S S250 23/12/2020 623127-
2020-PL z dnia 23.12.2020r. oraz SIWZ, zgodnie z Art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy PZP. Wykonawca realizował dotychczas
roboty budowlane w terminie, z należytą starannością. Dla wykonania zamówienia na roboty podobne Wykonawca
zapewnia nie gorszy standard prowadzenia robót niż dla zamówienia podstawowego, w którym Zamawiający przewidział
udzielenie zamówień podobnych. Wobec powyższego Zamawiający nie zmieniając w sposób istotny pierwotnych warunków
zamówienia, udzielił zamówienia i posiada zabezpieczone środki finansowe na wykonanie ww robót.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 72/NZ/2020/EB/2/WR

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 72/NZ/2020/EB/2/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 677428,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Regulacja Studni Teletechnicznych – 35 szt.;
2. Opaska z kostki kamiennej 10 cm wokół drzew – 409,57 mb;
3. Regulacja skrzynek wodociągowych i gazowych – 53 szt.;
4. Dodatkowe obrzeża – 41,64 mb;
5. Rozbiórki betonowych podmurówek wchodzących w pas drogowy – 115,05 m2;
6. Wykonanie ciągów pieszych z nawierzchni z kostki betonowej – 53,75 m2;
7. Dowiązanie istniejących wjazdów i chodników w posesjach do niwelety nowego chodnika - 53,31 mb;
8. Przebudowa istniejących wjazdów – 11,3 m2;
9. Ułożenie opaski z kruszywa 16/32 przy posesji Andersa 23 – 8,4 m2;
10. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej przy posesji Mickiewicza 13 – 52,18 m2;
11. Murowanie/zakrywanie, usuwanie kolanek w murach i ogrodzeniach – 5 szt.;
12. Przesunięcie fundamentu bez słupa i oprawy – 2 szt.;
13. Przesunięcie fundamentu, słupa i oprawy – 1 szt.;
14. Udrożnienie przepustów kanalizacji teletechnicznej – 2 szt.;
15. Montaż dodatkowych przykanalików PVC DN160 – 168,78 mb;
16. Montaż rury GRP DN300 – 6,55 mb
17. Montaż dodatkowej studni DN1200 – 1 kpl.;
18. Montaż dodatkowego wpustu DN500 – 2 kpl;
19. Montaż dodatkowej studni DN425 – 7 kpl.;
20. Montaż dodatkowych przykanalików PVC DN110 do posesji – 2,85 mb;
21. Doświetlenie przejść dla pieszych – 4 kpl;
22. Nasadzenia zieleni niskiej i bioretencyjnej – powierzchnia łącznie: 508 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 843548,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 843548,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825929,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272885401

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie poczta Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825929,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwota kontraktowa wynika z przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.