Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00056503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju napędowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Rolniczy Zakład Doświadczalny Wilanów-Obory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obory 8
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 756 31 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Agnieszka_Wytrzes-Juzko@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzdwilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec7c76ce-aed9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7c76ce-aed9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109663/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.3 Zakup i dostawy oleju napędowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/RZD/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy oleju napędowego
w szacunkowej ilości maksymalnej 190 000 litrów w gatunkach B, D, F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego), Oferowany przez Wykonawcę olej napędowy, będący przedmiotem zamówienia, musi spełniać wszystkie wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, a w szczególności określone w: Rozporządzeniu Ministra Gospodarski
z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych
(Dz. U z 2023 r., poz. 1314), z uwzględnieniem:
• Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw
( tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1315 ze zm.),
• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu kontroli rodzaju używanego paliwa (dz. U. 2010 nr 257 poz. 1735),
• Rozporządzenia Ministra gospodarski z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 247 ze zm.),
• Rozporządzenie Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji, oraz których przewóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz. U. z 2021 r., poz. 2336 ze zm.) – oleje napędowe o kodach CN 2710 1943 2710 20 11,
• PN-EN-590 odpowiedniej dla danej pory roku lub równoważnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107738 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149804 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107738 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp. z o.o., sp.komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223011428
7.3.3) Ulica: Sidorska 61
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PETRODOM PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107738 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Świadczenie usługi kompleksowego dowozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku 2025
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Sławków na 2025 rok
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Szczerców
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
- Zakup Paliw płynnych na rok 2025 dla ZGKiM Ślęża
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.