Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00024352/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00045573/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka w Łącku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łąck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gostynińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łąck
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 384 14 00
1.5.8.) Numer faksu: 24 384 14 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalack.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminalack1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka w Łącku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf2be8f-a5b9-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075240/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa żłobka w Łącku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa żłobka w Łącku”.
2. Przedmiot umowy obejmuje budowę żłobka (gm. Łąck dz. nr ewid. 18/3, obręb: 0011 PSO Łąck) tj. budynku w rzucie prostokąta, usytuowanego równolegle do frontu ul. Kolejowej w Łącku. Budynek posiadać będzie 1 kondygnację nadziemną i poddasze nieużytkowe o dachu jednospadowym i kącie nachylenia 10° oraz powierzchni użytkowej (parter) – 160,99 m².
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
1) wytyczenie budynku i obiektów terenowych na działce;
2) wykonanie fundamentów;
3) murowanie ścian zewnętrznych;
4) montaż konstrukcji dachowej;
5) wykonanie pokrycia dachowego;
6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
7) roboty instalacji wewnętrznych;
8) roboty wykończeniowe;
9) wykonanie przyłączy wodociągowych oraz kanalizacyjnych, z uwzględnieniem niezbędnych robót ziemnych oraz dokonanie włączenia ww. przyłączy odpowiednio do sieci wodociągowej / kanalizacyjnej zgodnie z warunkami technicznymi znak: GZK.WiK.410.1.20.2023 z dnia 28.09.2023 r. oraz GZK.WIK.410.1.21.2023 z dnia 28.09.2023 r., a także wykonanie podłączenia budynku żłobka do istniejącej sieci ciepłowniczej, na której zaprojektowany jest żłobek.
10) poprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) od istniejącego złącza kablowo-pomiarowego Energa Operator S.A. do wewnętrznej rozdzielni projektowanego budynku. Przekrój przewodu musi być dostosowany do planowanego zużycia energii (dł. 36 m, kabel YKY 5x16);
11) opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania zezwolenia na użytkowanie obiektu;
11) wydzielenie miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej i innych miejsc postojowych.
4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie wykonać wszystkie roboty, które należy zrealizować, by przedmiot, którego zakres został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, specyfikacji warunków zamówienia, osiągnął gotowość do użytkowania i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać:
1) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);
2) zgodnie z dokumentacją techniczną;
3) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
4) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami z uwzględnieniem celu, któremu służy przedmiot zamówienia;
5) na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z kosztorysem ofertowym i harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym przez Wykonawcę.
6. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ, składającej się z następujących opracowań:
1) projekt architektoniczno-budowlany;
2) projekt zagospodarowania terenu;
3) specyfikacja techniczna;
4) projekt techniczny – branża instalacyjna sanitarna;
5) projekt techniczny – instalacje elektryczne;
6) projekt techniczny – wykonawczy architektura i konstrukcja;
7) przedmiary robót.
Uwaga: zapewnienie całości materiałów, sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. Uwaga: udostępnione Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Dokumenty te należy traktować jako pomocnicze do obliczenia ceny ryczałtowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego stanowi dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1196280,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2650000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1196280,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milodom sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761707691
7.3.3) Ulica: Leśna
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1196280,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.