Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.8.) Numer faksu: 525888240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7301181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3008d8db-b35d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045046/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie w celu zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Dostępny samorząd - granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259999,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106686,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części pierwszej przebudowę pomieszczenia archiwum na toaletę dla niepełnosprawnych. Wymiary toalety wynosić będą 2,2 x 3,35 m. Zwiększona zostanie tym samym toaleta damska oraz przedsionek. Przedsionek oraz toaleta dla niepełnosprawnych przystosowane będą w taki sposób, aby zapewnić osobie niepełnosprawnej strefę bezpieczną wynoszącą 1,5 m. W pomieszczeniu archiwum skute zostaną płytki ścienne oraz rozebrana zostanie ściana działowa. Następnie wykonane zostaną ścianki działowe z bloczków Solbet gr. 12 cm otynkowane obustronnie tynkiem cementowo-wapiennym. Okładzinę ścian stanowić będzie gres, natomiast wykończenie podłogi stanowić będzie gres o podwyższonych właściwościach antypoślizgowych. W toalecie zamontowany zostanie kompakt WC oraz umywalka przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Do ściany po obu stronach zamontowane zostaną poręcze umożliwiające korzystanie z toalety.Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Rozbiórka ściany działowej
• Rozbiórka drzwi i ościeży
• Rozbiórka płytek na ścianach i podłodze w pomieszczeniach archiwum i przedsionka
• Skucie części posadzki pod odpływ
• Wykonanie odpływu podłogowego
• Wykonanie odpływu kanalizacji z rur PCV 110
• Wykonanie przyłącza wodociągowego do umywalki oraz kompaktu WC z rury PE 20
• Ułożenie kabli elektrycznych pod oświetlenie
• Tynkowanie ścian
• Gipsowanie ścian
• Wykonanie wylewki pod płytki
• Ułożenie gresu na podłodze oraz ścianach
• Montaż ościeżnic i drzwi
• Podwójne gruntowanie oraz malowanie ścian i sufitu na biało
• Montaż oświetlenia
• Montaż umywalki, kompaktu WC, poręczy oraz innych akcesoriów.
W związku z przebudową archiwum na toaletę dla niepełnosprawnych, która przylega do toalety męskiej oraz damskiej nastąpi również przebudowa obu przylegających toalet. Powiększona względem pierwotnej zostanie toaleta damska zgodnie z rysunkiem. Zamontowane zostaną w niej dwie kabiny WC oraz kompakty WC. W ramach przebudowy w obu toaletach zerwane zostaną płytki ceramiczne oraz ułożony zostanie gres antypoślizgowy. W męskiej toalecie zamontowane zostaną dwa pisuary.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Zburzenie ścianek działowych
• Zerwanie płytek na ścianach i podłodze
• Wykucie koryta w posadzce pod kratkę odpływową
• Postanowienie ścianek działowych
• Zmiana trasy przebiegu istniejącej kanalizacji sanitarnej w dotychczasowym archiwum za pomocą kolanka
• Ułożenie rur wraz z wykonaniem przyłącza do istniejącej kanalizacji
• Wykonanie bruzd w ścianach i suficie pod kable elektryczne
• Otynkowanie nowo postawionych ścianek działowych
• Ułożenie kabli elektrycznych
• Ułożenie płytek podłogowych oraz ściennych do wysokości 1,5 m
• Wykonanie fug
• Montaż przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej do kompaktu oraz umywalki
• Postawienie ścianki z płyt g-k wraz z izolacją z wełny mineralnej wokół rury kanalizacji sanitarnej znajdującej się przy ścianie
• Gipsowanie pozostałej części ściany oraz sufitu
• Dwukrotne malowanie części ściany na biało
• Biały montaż wraz z montażem akcesoriów
• Montaż lampy oświetleniowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 50148,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dla części drugiej przebudowę schodów zewnętrznych oraz budowę pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu A do budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10, dz. nr. ewid. 1887/4. Przebudowa schodów zewnętrznych będzie polegała m.in. na wymianie spękanej konstrukcji betonowej na krawężniki oporowe o wymiarach 100x60x10 cm w kolorze antracyt RAL 7016. Krawężniki osadzone będą na ławie oporowej wykonanej z półsuchego betonu klasy min. C12/15. Nawierzchnię schodów stanowić będzie kostka betonowa. Jako podbudowę pod kostkę przewidziano kruszywo łamane o frakcji 0-31,5mm grubość warstwy wynosić będzie 15 cm. Bezpośrednio pod kostką wykonana będzie podsypka cementowo-piaskowa o grubości 5 cm tak aby wyrównać powierzchnię. Od strony wschodniej schodów wykonana zostanie pochylnia dla niepełnosprawnych o długości 5 m oraz 1,5 m spocznika. Spadek pochylni wynosić będzie 6,4%. Komunikację stanowić będzie chodnik łączący pochylnię wraz z chodnikiem wzdłuż drogi powiatowej. Chodnik wykonany będzie z kostki betonowej szarej ograniczonej po obu stronach przez obrzeża betonowe z oporem. Wzdłuż pochylni zamontowane zostaną balustrady o wysokości 1,1 m oraz poręcze na wysokościach 0,9m i 0,75m.Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Demontaż istniejących balustrad
• Wyburzenie istniejących schodów
• Korytowanie pod schody, pochylnię oraz chodnik
• Demontaż 2 m obrzeży istniejącego chodnika wzdłuż ulicy Ogrodowej
• Wykonanie ławy oporowej z montażem krawężników oporowych i obrzeży
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
• Wykonanie warstwy cementowo-piaskowej pod kostkę
• Ułożenie palisady ozdobnej jako podstopnicy schodów
• Ułożenie kostki betonowej
• Montaż balustrad i poręczy
Część druga zamówienia obejmuje również przebudowę schodów zewnętrznych oraz modernizację pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściu B budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ulicy Ogrodowej 10, dz. nr. ewid. 1887/4. Całość należy rozebrać w taki sposób, aby możliwe było korytowanie terenu pod ławy oraz murki oporowe. Równocześnie należy wykonać podstopnice pod schody palisady ozdobnej. Po wykonaniu robót przygotowawczych należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15 cm ubitej za pomocą płyty wibracyjnej. Następnie należy wykonać podsypkę cementowo-piaskową będącą bezpośrednio warstwą, na której układana zostanie kostka betonowa. Grubość podsypki po zagęszczeniu wyniesie 5 cm. Jako warstwę wykończeniową stanowić będzie kostka betonowa w kolorze RAL 7016 i grubości 8 cm. Dopuszcza się użycie kostki o mniejszej grubości tj. 6 cm. Na końcu należy zamontować balustrady oraz poręcze do murków oporowych oraz ściany budynku.
Zakres robót obejmuje w szczególności:
• Demontaż istniejących balustrad i poręczy
• Wyburzenie istniejących schodów i pochylni dla niepełnosprawnych
• Korytowanie pod schody oraz pochylnię
• Wykonanie ławy oporowej z montażem krawężników oporowych i obrzeży
• Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
• Wykonanie warstwy cementowo-piaskowej pod kostkę
• Ułożenie palisady ozdobnej jako podstopnicy schodów
• Ułożenie kostki betonowej
• Montaż balustrad i poręczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 56538,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107089,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-BUD JAN SPRINGMANN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571027561
7.3.3) Ulica: Głęboczek 5
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94987,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205790,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94987,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-BUD JAN SPRINGMANN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571027561
7.3.3) Ulica: Głęboczek 5
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94987,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny i odzieży szpitalnej
- Usługa sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego wraz z transportem
- Zakup kosiarki wysięgnikowej
- Zakup ciągnika z przyczepą
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.