Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212887/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00231938/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00237511/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00241798/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00271358/01 - Wynik z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia – Samodzielny Publiczny Zespoł Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910332953
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szpitalna 6A
1.4.2.) Miejscowość: Włocławek
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 54 416 53 97
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@spzps.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzps.wloclawek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213700
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00212887
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia pn. „ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” jest wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej i słaboprądowej.
1.1 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA POMIESZCZEŃ POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA (PCZ) O POMIESZCZENIA PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO (TK) I REZONANSU MAGNETYCZNEGO (RM) ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem odpowiedniej windy osobowej we Włocławku przy K.St. Wyszyńskiego 21a na działce nr 21/8 obręb 0350 Włocławek.
Zaprojektowana rozbudowa jest jednokondygnacyjna bez podpiwniczenia, funkcjonalnie będzie kontynuacja na tym samym poziomie istniejącego zespołu pracowni RTG.
W dobudowywanej części zaplanowano umieszczenie pomieszczeń związanych z powstaniem w PCZ pracowni tomografii komputerowej i pomieszczeń pracowni rezonansu magnetycznego wraz z szeregiem pomieszczeń towarzyszących. W części dobudowanej znajdą swoje nowe miejsce dwie pracownie USG oraz pracownia densytometrii i opisownie. W miejscu pracowni densytometrii będą dwa nowe stanowiska rejestracji. W części wejściowej zaplanowana jest dobudowa windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w celu zapewnienia pełnej dostępności budynku. Istniejący podjazd dla wózków oraz schody zostaną przesunięte.
Planowana inwestycja realizowana będzie pod potrzeby wskazanych przez Zamawiającego urządzeń RM i TK i na etapie realizacyjnym wymagane jest skoordynowanie robót instalacyjnych z wymaganiami dla wskazanych urządzeń.
Pomieszczenia piętra przebudowane zostaną tylko w zakresie dobudowywanej windy.
1.2. Zakres robót i dostaw wyłączony z opracowania w zakresie RM.
- Dostawa i montaż aparatu rezonansu magnetycznego wraz z wyposażeniem dodatkowym.
UWAGA: Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy otwór technologiczny do wprowadzenia aparatu oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.
- Klatka Faraday’a z kompletnym wykończeniem:
- wykonie sufitu podwieszonego w klatce Faraday’a,
- wykonanie niemagnetyczną instalacje wentylacji wewnątrz klatki Faraday’a,
- wykonanie Quench rury – awaryjny wyrzut helu – wewnątrz klatki Faraday’a,
- wykonanie oświetlenie w technologii LED w klatce Faraday’a,
- Drzwi wejściowe RF.
- Okno ze szkła bezpiecznego.
- Dostawa i montaż panelu gazów medycznych instalowany w klatce Faraday'a.
- Dostawa szafki na cewki.
- Testy klatki zgodnie z wytycznymi producenta ( zgodnie z normami IEEE STO 299-1991 i
MIL-STO-285 lub równoważne) wraz z raportem.
- Końcowy pomiar pola magnetycznego.
- Klimatyzacja:
- dostawa, montaż i uruchomienia agregatu wody lodowej do chłodzenia rezonansu magnetycznego oraz klimatyzacji pomieszczeń: technicznego, sterowni klatki Faraday'a,
- dostawa, montaż i uruchomienie klimakonwektorów:
- Pomieszczenie techniczne: klimakonwektor stojący/wiszący
- Sterownia: kaseta sufitowa
- Klatka Faraday'a: klimakonwektor kanałowy
Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.
- Monitoring:
- dostawca zainstaluje monitor poziomu tlenu w pracowni i wyprowadzi pomiar wraz z sygnalizacją do sterowni,
- wykonanie instalacji video do obserwacji pacjenta - kamera w pomieszczeniu badań + monitor w sterowni,
- dostawa i montaż zestawu audio - video przystosowanego do pracy w polu magnetycznym, przeznaczonego do zmniejszenia odczucia dyskomfortu przez pacjenta w trakcie badania,
- dostawa i instalacja na serwerze Zamawiającego.
1.3. Zakres robót i dostaw wyłączony z opracowania w zakresie TK.
- Dostawa i montaż aparatu TK wraz z wyposażeniem dodatkowym.
UWAGA : Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy trasę do wprowadzenia aparatu oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.
- Drzwi wejściowe do pracowni TK.
- Okno ze szkła Pb.
- Wykonanie osłon radiologicznych wynikających z wymogów wybranego przez Inwestora aparatu TK , w tym wykończenie budowlane posadzki, ścian i sufitu w obrębie pracowni TK Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.
1.4. Roboty budowlano–montażowe należy prowadzić w sposób nie utrudniający użytkowania sąsiednich obiektów, przy zachowaniu przepisów bhp, przepisów sanitarnych i p/poż., dotrzymując obowiązujące normy natężenia hałasu. Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa (Projekty: architektoniczno-budowlany, zagospodarowania terenu, techniczne, wykonawcze, technologiczne itp.), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w wymaganych branżach, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: robót rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich, dekarskich, blacharskich, instalacyjnych, montażowych i wykończeniowych.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia pn. „ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” jest wykonanie robót budowlanych w następujących branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej i słaboprądowej.
1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA POMIESZCZEŃ POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA (PCZ) O POMIESZCZENIA PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO (TK) I REZONANSU MAGNETYCZNEGO (RM) ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem odpowiedniej windy osobowej we Włocławku przy K.St. Wyszyńskiego 21a na działce nr 21/8 obręb 0350 Włocławek.
Zaprojektowana rozbudowa jest jednokondygnacyjna bez podpiwniczenia, funkcjonalnie będzie kontynuacja na tym samym poziomie istniejącego zespołu pracowni RTG.
W dobudowywanej części zaplanowano umieszczenie pomieszczeń związanych z powstaniem w PCZ pracowni tomografii komputerowej i pomieszczeń pracowni rezonansu magnetycznego wraz z szeregiem pomieszczeń towarzyszących. W części dobudowanej znajdą swoje nowe miejsce dwie pracownie USG oraz pracownia densytometrii i opisownie. W miejscu pracowni densytometrii będą dwa nowe stanowiska rejestracji. W części wejściowej zaplanowana jest dobudowa szybu windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych w celu zapewnienia pełnej dostępności budynku. Istniejący podjazd dla wózków oraz schody zostaną przesunięte.
Planowana inwestycja realizowana będzie pod potrzeby wskazanych przez Zamawiającego urządzeń RM i TK i na etapie realizacyjnym wymagane jest skoordynowanie robót instalacyjnych z wymaganiami dla wskazanych urządzeń.
Pomieszczenia piętra przebudowane zostaną tylko w zakresie dobudowywanego szybu windy.
1.2. Zakres robót i dostaw wyłączony z zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia dotyczący RM:
- Dostawa i montaż aparatu rezonansu magnetycznego wraz z wyposażeniem dodatkowym.
UWAGA: Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy otwór technologiczny do wprowadzenia w przyszłości do rozbudowanego budynku aparatu RM oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.
- Klatka Faraday’a z kompletnym wykończeniem:
- wykonie sufitu podwieszonego w klatce Faraday’a,
- wykonanie niemagnetyczną instalacje wentylacji wewnątrz klatki Faraday’a,
- wykonanie Quench rury – awaryjny wyrzut helu – wewnątrz klatki Faraday’a,
- wykonanie oświetlenie w technologii LED w klatce Faraday’a.
- Drzwi wejściowe RF.
- Okno ze szkła bezpiecznego.
- Dostawa i montaż panelu gazów medycznych instalowany w klatce Faraday'a.
- Dostawa szafki na cewki.
- Testy klatki zgodnie z wytycznymi producenta ( zgodnie z normami IEEE STO 299-1991 i
MIL-STO-285 lub równoważne) wraz z raportem.
- Końcowy pomiar pola magnetycznego.
- Klimatyzacja:
- dostawa, montaż i uruchomienia agregatu wody lodowej do chłodzenia rezonansu magnetycznego oraz klimatyzacji pomieszczeń: technicznego, sterowni, klatki Faraday'a,
- dostawa, montaż i uruchomienie klimakonwektorów:
- Pomieszczenie techniczne: klimakonwektor stojący/wiszący,
- Sterownia: kaseta sufitowa,
- Klatka Faraday'a: klimakonwektor kanałowy.
- Monitoring:
- dostawca zainstaluje monitor poziomu tlenu w pracowni i wyprowadzi pomiar wraz z sygnalizacją do sterowni,
- wykonanie instalacji video do obserwacji pacjenta - kamera w pomieszczeniu badań + monitor w sterowni,
- dostawa i montaż zestawu audio - video przystosowanego do pracy w polu magnetycznym, przeznaczonego do zmniejszenia odczucia dyskomfortu przez pacjenta w trakcie badania,
- dostawa i instalacja na serwerze Zamawiającego.
Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.
1.3. Zakres robót i dostaw wyłączony z zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia dotyczący TK:
- Dostawa i montaż aparatu TK wraz z wyposażeniem dodatkowym.
UWAGA: Wykonawca robot budowlanych zabezpieczy trasę do wprowadzenia aparatu TK do rozbudowanego budynku oraz dokona zabezpieczenia właściwych przestrzeni i otworów na całej trasie transportu.
- Drzwi wejściowe do pracowni TK.
- Okno ze szkła Pb.
- Wykonanie osłon radiologicznych wynikających z wymogów wybranego przez Inwestora aparatu TK , w tym wykończenie budowlane posadzki, ścian i sufitu w obrębie pracowni TK Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiednich możliwości montażowych oraz podłączenia mediów dla dokonania montażu i rozruchu powyższych instalacji.
1.4. Roboty budowlano–montażowe należy prowadzić w sposób nie utrudniający w możliwym zakresie użytkowania sąsiednich obiektów, przy zachowaniu przepisów bhp, przepisów sanitarnych i p/poż., dotrzymując obowiązujące normy natężenia hałasu.
Budynek położony jest w strefie ochrony konserwatorskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Dokumentacja projektowa (Projekty: architektoniczno-budowlany, zagospodarowania terenu, techniczne, wykonawcze, technologiczne itp.), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR) w wymaganych branżach, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania z użyciem technicznych środków wsparcia osób z niepełnosprawnościami.
Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
Okres gwarancji i rękojmi jest kryterium oceny ofert.
Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 7 lat.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, t.j.) tj. pracowników fizycznych i wykonywania przez nich: robót rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, fundamentowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich, dekarskich, blacharskich, instalacyjnych, montażowych i wykończeniowych.
3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:
„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07 marca 2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462, ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. Nr rachunku: 03 1440 1101 0000 0000 0817 6687 z dopiskiem „Wadium - ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08 marca 2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462, ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. Nr rachunku: 03 1440 1101 0000 0000 0817 6687 z dopiskiem „Wadium - ROZBUDOWA BUDYNKU „E” POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA WE WŁOCŁAWKU POD POTRZEBY PRACOWNI TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO ORAZ SZYBU WINDOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:00
Po zmianie:
2024-03-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-07 10:30
Po zmianie:
2024-03-08 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-05
Po zmianie:
2024-04-06
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Dostawa sprzętu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanal. na terenie Gm. Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalj."
- OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Budowa ulicy Energetyków na odcinku od ulicy Hutniczej do przejścia podziemnego dla pieszych pod torami kolejowymi
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1562K Podole Górowa - Łęka w km ok 9+301,54 - 9+615,00 w m. Siedlce
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.