Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133649/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stacja Uzdatniania Wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BRZOZIE 50
1.5.2.) Miejscowość: Brzozie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-313
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564912910
1.5.8.) Numer faksu: 564912911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzozie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gm-brzozie.rbip.mojregion.info/category/zamowienia-publiczne/powyzej-130-000-zl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stacja Uzdatniania Wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88c0ad4-c488-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Stacja Uzdatniania Wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133649/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2112118,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia realizowany jest w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w zakresie:
- opracowania koncepcji rozwiązań technicznych obejmujących:
- bilans zapotrzebowania na wodę,
- określenie warunków hydraulicznych zasilania sieci wodociągowej, - proponowaną technologię uzdatniania wody,
- propozycję podłączenia istniejącego zbiornika magazynowania wody uzdatnionej na terenie objętym zakresem zamierzenia inwestycyjnego,
- propozycję podłączenia istniejących studni głębinowych, osadnika wód popłucznych na terenie objętym zakresem zamierzenia inwestycyjnego,
- określenie technologii odprowadzania wód popłucznych, do istniejącego zbiornika wód popłucznych z uwzględnieniem ich rozbudowy do aktualnego zapotrzebowania nowej stacji uzdatniania wody
- określenie propozycji rozwiązań architektonicznych oraz konstrukcyjnych budynku stacji uzdatniania wody. Budynek powinien wykonany być w technologii tradycyjnej – murowanej o powierzchni użytkowej ok. 150 m2. Zamawiający nie dopuszcza wykonanie budynku w szkieletowej konstrukcji stalowej z przegrodami z płyty warstwowej,
- propozycję planu zagospodarowania terenu działki przewidzianej pod budowę SUW,
W koncepcji przedstawić należy również, proponowane rozwiązania zasilania sieci odbiorczej w wodę uzdatnioną, przez budowę nowej pompowni drugiego stopnia – zestawu pompowo-hydroforowego, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą. Koncepcja techniczna i przedstawione w niej rozwiązania, wymagają akceptacji Zamawiającego, przed rozpoczęciem fazy przygotowawczej do prac projektowych. - wykonanie badań hydrotechnicznych (geologicznych) gruntu, pod budowę budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- wykonanie projektów budowlanych w tym projektu planu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektów technicznych dla zatwierdzonych przez Zamawiającego rozwiązań koncepcyjnych obejmujących branże:
- technologiczną ( w zakresie uzdatniania wody)
- wod – kan w zakresie instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- elektryczną,
- automatykę i sterowanie,
- konstrukcyjną,
- architektoniczną,
- drogową (wykonanie projektu drogi dojazdowej od istniejącego ogrodzenia do projektowanego budynku)
- zagospodarowanie terenu.
- uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, decyzji oraz pozwolenia na budowę,
- uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego dla zamierzenia inwestycyjnego jeżeli planowana inwestycja zmieni parametry istniejącej decyzji pozwolenia wodnoprawnego w szczególności dotyczącej zmiany wydajności stacji - wraz z uzyskaniem decyzji hydrogeologicznej dla studni nr 2 gdyż Gmina Brzozie takiej decyzji nie posiada.
- W dokumentacji technicznej należy uwzględnić zachowanie ciągłości podczas prowadzonych prac i przepięć zaopatrzenia w wodę socjalną i p.poż zasilającą sieć wodociągową gminną
2) Realizacja prac wykonawczych, obejmujących zatwierdzone rozwiązania techniczne, w zakresie:
- wykonania budynku stacji uzdatniani wody,
- proponowanej technologii uzdatniania wody,
- proponowanych rozwiązań materiałowych,
- proponowanych rozwiązań w zakresie automatyki i sterowania,
- budowy instalacji zewnętrznych dla prawidłowego funkcjonowania nowej Stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem demontażu istniejących rurociągów z starego budynku S.U.W..
- Podczas wykonywanych prac należy zachować ciągłość zaopatrzenia w wodę gminnej sieci wodociągowej.
Wszystkie materiały użyte na budowie mające kontakt z wodą powinny posiadać atest PZH.
- wykonania pompowni drugiego stopnia, zasilającej wodociągową sieć odbiorczą, w zasięgu oddziaływania zamierzenia inwestycyjnego, z zastosowaniem przetwornicy częstotliwości obrotów silników pomp i monitoringiem pracy pomp zestawu,
- wykonania rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej,
- wykonania towarzyszących instalacji elektrycznych i sterowniczych,
- wykonanie monitoringu pracy obiektu – poprzez zastosowanie powiadomienia sms o awariach,
- przygotowanie miejsca montażu agregatu prądotwórczego o mocy wynikającej z obliczonego zapotrzebowania na energię elektryczną wraz z uzgodnieniem z operatorem sieci energetycznej warunków jego współpracy,
- wykonania instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, rurowych wod-kan oraz elektrycznych, sterowniczych i wentylacyjnych,
- zaadaptowanie odstojnika wód popłucznych wraz z ewentualną jego rozbudową ,
- wykonanie zbiornika bezodpływowego ścieków pochodzących z chlorowni,
- wykonanie zbiornika bezodpływowego ścieków sanitarnych,
- wykonanie drogi dojazdowej do stacji uzdatniania wody od istniejącego ogrodzenia do projektowanego budynku),
- wykonania zagospodarowania terenu zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania terenu SUW,
- przygotowanie dokumentów do zgłoszenia urządzeń ciśnieniowych do UDT w celi ich pierwszej ich rejestracji, - uruchomienia instalacji wraz z badaniami laboratoryjnymi i szkoleniem obsługi,
- uzyskania wyników jakościowych wody uzdatnionej w zakresie monitoringu przeglądowego, zgodnie z wymogami obowiązującego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 07 grudnia 2017 roku, Dz.U. 2017 poz. 2294.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik do SWZ nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3244999,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4628500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3244999,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FISZER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341562691
7.3.3) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 60a
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3244999,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.