Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00116154/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – etap II Polski Ład
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c9924f4-ad0a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice – etap II Polski Ład2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c9924f4-ad0a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038035/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice - etap II Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRD.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termoizolacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrowie.Szkoła zlokalizowana jest na działkach nr: 193/1; 193/2, Obręb: 0008 Ostrów, Gmina Wierzchosławice.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Dane ogólne budynku nr I
Liczba kondygnacji nadziemnych: 1
Liczba kondygnacji podziemnych: 1 (niedostępna)
Kubatura budynku: 1923,8 m3
Powierzchnia użytkowa: 174 m2
Wysokość kondygnacji w świetle: od 2,20 do 3,20 m
Dane ogólne budynku nr II
Liczba kondygnacji nadziemnych: 1+1 (częściowo I piętro)
Liczba kondygnacji podziemnych: 1 (częściowe podpiwniczenie)
Kubatura budynku: 2221,7m3
Powierzchnia użytkowa: 470,50 m2
Wysokość kondygnacji w świetle: od 2,20 do 3,20m
Zakres prac obejmuje:
a) pogrubienie docieplenia ścian zewnętrznych budynku,
b) wymiany stolarki okiennej w miejscu wskazanym w Projekcie,
c) docieplenia stropodachów budynku,
d) innych prac towarzyszących.
Pozostałe informacje zawarte są w Dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Dokumenty te stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45431000-7 - Kładzenie płytek
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 621637,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w WierzchosławicachSzkoła zlokalizowana jest na działkach nr: 1325/1; 1326/4; 1323/1, Obręb: 0011 Wierzchosławice, Gmina Wierzchosławice.
RAZEM POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKU: 2 801,17 m²
Budynek o wysokości powyżej 12 m (nie wyższy niż 25 m), składający się
z 3 kondygnacji nadziemnych w tym częściowo poddasze nieużytkowane, oraz miejscowo z części podziemnej – piwnic.
Zakres prac obejmuje:
a) izolację przegród zewnętrznych budynku,
b) wymianę stolarki okiennej i częściowo drzwiowej zewnętrznej (3 szt.), montaż nowych parapetów,
c) zewnętrznych i wewnętrznych,
d) remont instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetlenia użytkowego,
e) remont instalacji c.o. i c.w.u.,
f) remont instalacji zimnej wody wraz z instalacją ppoż,
g) montaż nagrzewnic w sali gimnastycznej oraz kuchni,
h) montaż instalacji fotowoltaicznej,
i) remont przegród wewnętrznych w budynku – po w/w robotach budowlanych,
j) remont kotłowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2581347,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termoizolacja budynku Szkoły Podstawowej w MikołajowicachSzkoła zlokalizowana jest na działce nr 321, Obręb: 0007 Mikołajowice, Gmina Wierzchosławice.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
Liczba kondygnacji podziemnych: 1
Kubatura budynku: 5526 m3
Powierzchnia użytkowa: 1617,2 m2
Wysokość kondygnacji w świetle:
Część główna: 3,20 m
Przewiązka: 3,20 m
Sala gimnastyczna: 5,50 m
Zakres prac obejmuje:
a) pogrubienie docieplenia ścian zewnętrznych budynku,
b) wymiany stolarki okiennej w miejscu wskazanym w Projekcie,
c) docieplenia stropodachów budynku,
d) innych prac towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45431000-7 - Kładzenie płytek
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.5.) Wartość części: 1021783,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termoizolacja budynku Szkoły Podstawowej w ŁętowicachSzkoła zlokalizowana jest na działce nr 1390/1, Obręb: 0006 Łętowice, Gmina Wierzchosławice.
Dane techniczne budynku:
Szerokość całkowita budynku: 9,32 m
Długość całkowita budynku: 40,65 m
Wysokość całkowita budynku: 8,26 m
Kubatura budynku: 2 992,99 m3
Pow. zabudowy budynku: 378,86 m2
Powierzchnia użytkowa: 651,00 m2
Ilość kondygnacji: 2
Zakres prac obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze
b) Docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie
c) Opaska wokół budynku
d) Docieplenie ścian zewnętrznych ponad gruntem – cokół
e) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły powyżej cokołu
f) Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, antresoli sali gimnastycznej i pomieszczeń socjalnych
g) Ocieplenie stropów wełna mineralną
h) Ocieplenie dachu budynku szkoły styropapą
i) Pas przyokapowy
j) Stolarka okienna, drzwiowa
k) Remont kominów
l) Remont schodów wejściowych do budynku
m) Schody do piwnicy
n) Chodnik
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1182110,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793958,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Tomasz Warzecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123063347
7.3.3) Ulica: Zagumnie 100
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ocieplenie stropodachu, Ocieplenie Ścian zewnętrznych, Ocieplenie ścian fundamentowych, opaska wokół budynku, Remont wejścia do budynku nr 1 i wejście do kotłowni i piwnicy w budynku nr 2, Remont chodnika na elewacji południowo-zachodniej budynku nr 2
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TOMASZ WARZECHA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TOMASZ WARZECHA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2317809,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3601219,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2317809,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Józef Smyda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490750566
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Barcice Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Józef Smyda Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2317809,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1122584,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1397854,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1122584,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo Budowlana RENOWATION Stanisława Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120203888
7.3.3) Ulica: Złocista 34
7.3.4) Miejscowość: Zgłobice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-113
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "RENOWATION" WÓJCIK STANISŁAWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "RENOWATION" WÓJCIK STANISŁAWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1122584,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1342273,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1621140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1342273,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- FAS-BUD Jacek Pieprz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850545856
7.3.3) Ulica: Żelazówka 75
7.3.4) Miejscowość: Żelazówka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1342273,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.