Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ADM.261.2.2025 Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz przy ul. Wojska Polskiego 24
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Raciborzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Racibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4594660
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Dyrektor@raciborz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciborz.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e0c444b-dd66-4c98-a10e-0b34938e6b0d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ADM.261.2.2025 Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz przy ul. Wojska Polskiego 242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0c444b-dd66-4c98-a10e-0b34938e6b0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00653581/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Całodobowa ochrona obiektów osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 i przy ul. Wojska Polskiego 24.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz przy ul. Wojska Polskiego 24
3. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Adm 261.2.2025
4. Nazwy i kody określone według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla niniejszego przedmiotu zamówienia: CPV 79.71.00.00-4.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy;
• załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ze względu na nadmierne trudności w realizacji zamówienia oraz znaczący wzrost kosztów, a także w związku z ewentualnym brakiem koordynacji, skutkującym groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Brak podziału na części pozwala na uzyskanie korzystniejszej oferty cenowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie innej umowy niż umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zapis ten dotyczy również ewentualnych nadgodzin i godzin nocnych związanych z realizacją zamówienia (każda roboczogodzina musi być wypracowana przez pracownika ochrony w ramach stosunku pracy/umowy o pracę).
11. Zamawiający nie określa formy zatrudnienia w zakresie realizacji zamówienia przez grupę interwencyjną. Forma zatrudnienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
12. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
13. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1016352 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1109400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1016352 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM SERVICE MONITORING Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAXUS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543
7.3.3) Ulica: TRYBUNALSKA 21
7.3.4) Miejscowość: KRUSZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WSPARCIE
GRUP INTERWENCYJNYCH
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1016352 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Raciborzu"
- Dostawa serwerów.
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.