eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i wdrożenie systemu teleinformatycznej obsługi pacjenta



Ogłoszenie z dnia 2023-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i wdrożenie systemu teleinformatycznej obsługi pacjenta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ciołka 11

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213816

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00187941

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
9. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Zgodnie z art. 441 pzp „Zamawiający może skorzystać z opcji, jeżeli przewidział ją w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia w postaci zrozumiałych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych. Postanowienia te muszą przy tym spełniać łącznie następujące warunki:
- określać rodzaj i maksymalną wartość opcji;
- określać okoliczności skorzystania z opcji;
- nie modyfikować ogólnego charakteru umowy”.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące okoliczności skorzystania z prawa opcji przewidziane zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w zakresie dodatkowych zakupów:
a) bezterminowych licencji systemu contact center dla użytkowników w ilości do 15 sztuk licencji;
b) bezterminowych licencji systemu contact center dla supervisorów w ilości do 2 szt. licencji;
c) bezterminowych licencji systemu contact center dla administratorów w ilości do 2 licencji;
d) prac rozwojowych w Systemie contact center wg stawki za 1 rbh (tj. 1 roboczogodzinę) w wymiarze do 100 rbh;
e) oprogramowanie voicebot - 20 kanałów dostępowych.

Zakup licencji oraz prace rozwojowe mogą być dodatkowo dokupione przez Zamawiającego w okresie 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru Wdrożenia Systemu contact center w cenie zaproponowanej przez Wykonawcę
w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Po zmianie:
Szczegółowe zagadnienia dotyczące okoliczności skorzystania z prawa opcji przewidziane zostały we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający zobowiązuje się, że ilość udzielonych licencji w ramach prawa opcji:
- do oprogramowania contact center w zakresie licencji Użytkowników zwykłych będzie nie większe niż dodatkowe 15 licencji dla Użytkowników zwykłych w stosunku do zamawianych 38 licencji dla Użytkowników zwykłych w ramach zamówienia podstawowego.
- do oprogramowania contact center w zakresie licencji supervisorów będzie nie większa niż dodatkowe 2 licencje dla supervisorów w stosunku do zamawianych 3 licencji dla supervisorów
w ramach zamówienia podstawowego.
- do oprogramowania contact center w zakresie licencji administratorów będzie nie większe niż dodatkowe 2 licencje dla administratorów w stosunku do zamawianych 2 licencji dla administratorów w ramach zamówienia podstawowego.
- do oprogramowania voicebot w zakresie kanałów dostępowych będzie nie większa niż 20 kanałów dostępowych. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia kanałów dostępowych do 20 kanałów dostępowych w stosunku do zamawianych 2 kanałów dostępowych
w ramach zamówienia podstawowego.
- w ramach prawa opcji w zakresie prac rozwojowych Wykonawcy mogą być zlecone prace rozwojowe w Systemie contact center wg stawek za 1 rbh (tj. 1 roboczogodzinę) wymienionych w ofercie Wykonawcy, tj. kwoty [________] (słownie: [______] i zleconych przez Zamawiającego zgodnie z zasadami zawartymi w Umowie w wymiarze do 100 rbh;

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 660.000,00 (słownie: sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wykaz minimum
jednego zrealizowanego zamówienia tego rodzaju co przedmiot zamówienia o wartości minimum: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych i 00/100), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 660.000,00 (słownie: sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wykaz minimum
jednego zrealizowanego zamówienia tego rodzaju co przedmiot zamówienia o wartości minimum: 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych i 00/100), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 660.000,00 (słownie: sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych).
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wykaz minimum
jednego zrealizowanego zamówienia tego rodzaju co przedmiot zamówienia o wartości minimum: 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych i 00/100), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz

Po zmianie:
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 660.000,00 (słownie: sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych).
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wykaz minimum
jednego zrealizowanego zamówienia tego rodzaju co przedmiot zamówienia o wartości minimum: 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych i 00/100), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub jest wykonywana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 7 do swz

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1.1. zmiana terminów lub zasad współpracy Stron wraz z konsekwencjami wprowadzenia tych zmian
(w tym w szczególności zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, zmiany wynagrodzenia), w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, przy czym zmiana terminów obejmie wyłącznie czas trwania Siły Wyższej;
1.2. zmiana w rozumieniu pojęć, sformułowań lub postanowień użytych w Umowie, w przypadku gdy wynikną rozbieżności lub niejasności, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
1.3. zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian, w szczególności dotyczącymi zmiany zasad wynagradzania czy wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia konieczności zmiany parametrów technologicznych, której nie można było przewidzieć wcześniej;
1.4. zmiana harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian, w szczególności dotyczącymi zmiany zasad wynagradzania czy wysokości wynagrodzenia, w przypadku zwłoki Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zwłoka ta powoduje niemożność dotrzymania kolejnych terminów wskazanych w harmonogramie;
1.5. zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli wystąpiła konieczność zmiany tych osób (np. choroba, śmierć, ustanie stosunku prawnego łączącego z jedną ze Stron, inny wypadek losowy tych osób), pod warunkiem, że osoby zastępujące osoby odpowiedzialne za realizację Umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego posiadać będą co najmniej równorzędne doświadczenie i kwalifikacje, co osoby zastępowane;
1.6. zmiana postanowień Umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, w tym zwłaszcza Standardów Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień Umowy do nowego stanu prawnego;
1.7. zmiana parametrów Systemu contact center na wyższe lub lepsze, a zmiany te nie będą powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

Po zmianie:
1. Strony przewidują możliwość podpisania aneksu do Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie:
1.1. stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
1.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
1.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
1.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, na zasadach wskazanych poniżej.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1.1. Umowy będzie odnosić się wyłącznie do części Przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1.1. Umowy, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt. 1.2., 1.3. lub 1.4. Umowy będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub w zakresie zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1.2. Umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących prace w ramach realizacji przedmiotu umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących prace, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1.3. lub 1.4. Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym pracę w ramach realizacji Przedmiotu Umowy. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących pracę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy.
6. W celu zawarcia aneksu w zakresie, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Całość zmian wyszczególniono w Załączniku nr 5 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.