Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Piasecznie w ramach projektu "Laboratoria Przyszłości "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Piasecznie w ramach projektu "Laboratoria Przyszłości "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-142e0f41-bc93-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Wyposażenie szkoły w sprzęt odnośnie programu "Laboratoria Przyszłości". Szkoła Podstawowa nr 5 w Piasecznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Zakup i dostawa i wyposażenie szkoły w ramach prog "Laboratoria Przyszłości" jest finans. w ramach Lab Przyszłości które jest udzielane na pods art.65 ust. 28 ustawy z dnia 31.03.2020 o zm. Ust o szczególnych rozwiązaniach zw. Z zapobieganiem p/działaniem i zwalczaniem COVID-19 innych (Dz.U.2020 poz.568)zwanej dalej "ustawą", ze środków Funduszu p/działania COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr.42/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia podstawowego i wyposażenia stanowisk pracy do pracy specjalistycznej, specjalistycznych urządzeń, sprzętu gospodarstwa domowego do gotowania, robótek ręcznych i majsterkowania, materiałów edukacyjnych oraz oprogramowania, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki, części zamiennych oraz wyposażenie drobne i materiały eksploatacyjne, sprzętu do nagrywania, rejestrowania, i obróbki obrazu i dźwięku
Zakupy są finansowe w ramach Laboratoriów Przyszłości które jest udzielane na podstawie art. 65 ust. 28 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2020 poz. 568), zwanej dalej „ustawą”, ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346811,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395084,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346811,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346811,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-01INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Opracowanie projektu budowy ulicy Jarząbka na odcinku od ul. Tukanów do ul. Pawiej w Piasecznie.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) typu minibus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby uczniów ZSS w Pęcherach.
- Dostawa 2 ciągników komunalnych wraz z osprzętem
- Najem samochodów do odśnieżania wraz z kierowcami
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.