eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA drogi wojewódzkiej nr 448 z drogą powiatową nr 1500D, z uwzględnieniem ulicy Malczewskiego i Nowy Dwór w m. SYCÓW wraz z budową kanalizacji sanitarnej.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA drogi wojewódzkiej nr 448 z drogą powiatową nr 1500D, z uwzględnieniem ulicy Malczewskiego i Nowy Dwór w m. SYCÓW wraz z budową kanalizacji sanitarnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 28

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dsdik.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dsdik.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48618189-7e35-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarząd drogowy

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sycowska Gospodarka Komunalna Sp. z .o. o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 8

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgk@sgk-sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sgk-sycow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA drogi wojewódzkiej nr 448 z drogą powiatową nr 1500D, z uwzględnieniem ulicy Malczewskiego i Nowy Dwór w m. SYCÓW wraz z budową kanalizacji sanitarnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48618189-7e35-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097779/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa skrzyżowania DW 4458 z drogą powiatową nr 1500D, m. Syców .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NI.2720.127.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA drogi wojewódzkiej nr 448 z drogą powiatową nr 1500D, z uwzględnieniem ulicy Malczewskiego i Nowy Dwór w m. SYCÓW wraz z budową kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7247450,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8341949,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7247450,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010663804

7.3.3) Ulica: Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

tymczasowa organizacja ruchu, docelowa organizacja ruchu, roboty przygotowawcze, usunięcie drzew i krzewów, ochrona istniejących drzew w okresie budowy drogi, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, odwodnienie, oświetlenie drogowe, likwidacja kolizji, sieć teletechniczna, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa, przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacja sanitarna, wszystkie roboty budowlane wyłączając główne roboty branżowe mostowe i drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7247450,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

w dniu 12.02.2024 r. zawarto 2 umowy, tj.:
1) zakres DSDiK – 6407484,37 PLN, realizacja: 11 m-cy
2) zakres SGK Syców – 839966,27 PLN, realizacja: 6 m-cy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.