Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Poznań: Ochrona fizyczna Kompleksu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie
w Poznaniu oraz konwojowanie środków pieniężnych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 200213 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Termy Maltańskie Sp. z o. o. , ul. Termalna 1, 61-028 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 222 61 01, faks 61 222 61 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.termymaltanskie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Kompleksu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie w Poznaniu oraz konwojowanie środków pieniężnych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna Kompleksu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie w Poznaniu oraz konwojowanie środków pieniężnych dla Spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a)Część I - 9.258,00,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) b)Część II - 156,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt sześć złotych 00/100) 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275z późniejszymi zmianami.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w części I SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przez Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców/Pełnomocnika
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - ocena na podstawie załączonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi, polegające na fizycznej ochronie obiektu, o wartości usługi brutto co najmniej 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) dla każdej z tych usług dla Części I zamówienia- ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego wykazu wykonanych usług. Dla Części II zamówienia - Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku - ocena na podstawie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że dysponuje co najmniej: 2 telefonami komórkowymi przeznaczonymi dla realizacji zamówienia; radiotelefonami - co najmniej 3 szt,; 1 kpl. zestaw wyważeniowy składający się z co najmniej tarana, nożyc, siekieryi łomu; paralizatora - co najmniej 3 szt., latarki - co najmniej 5 szt.; pałka typuTonfa lub klasyczna- co najmniej 3 szt. ; pojemnik z żelem łzawiącym lub z pianą łzawiącą co najmniej 3 szt. dla Części I zamówienia. W przypadku Części II - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje samochodem do konwoju wyposażonym zgodnie z obowiązującymi przepisami - ocena na podstawie załączonego wykazu sprzętu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że dysponuje 7 osobami posiadającymi ważne licencje I lub II stopnia w przypadku Części I, a w przypadku Części II - 1 osobą posiadającą ważną licencję I lub II stopnia - ocena na podstawie wykazu osób, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek w sytuacji gdy wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę na dwie części - OC na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty na każdą Część oddzielnie - OC na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł dla każdej części - ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od obu Stron lub z powodu działania siły wyższej w zakresie jakich te przyczyny dotyczą; - w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT w stosunku do niezafakturowanej części wynagrodzenia, - innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.termymaltanskie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Termy Maltańskie Sp. z o.o. ul. Termalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Termalnej 1. Miejscem złożenia ofert jest Sekretariat Zamawiającego, piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania tj. w dniu 07.10.2013r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Termalnej1, piętro I, sala konferencyjna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach biurowych i muzealnych należących do Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego w Warszawie w podziale na 3 części
- Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- Usługa ochrony mienia wraz z obsługą portierni i szatni w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego Polbus we Wrocławiu przy ul. Suchej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.