Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154146/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych dla 4 szkół podstawowych w Gminie Wisła ramach realizacji projektu pn. Lepszy start
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://um.wisla.pl/SWZ/2021_doposazenie/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych dla 4 szkół podstawowych w Gminie Wisła ramach realizacji projektu pn. Lepszy start2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69f2247c-00b5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000476/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostaw sprzętu do wyposarzenia pracowni w ramach projektu Lepszy start
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest finansowane z środków RPO dla województwa śląskiego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154146/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.18.2021.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348225,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu TIK: Zestawy komputerowy z oprogramowaniem, Laptopy z oprogramowaniem, Stanowiska komputerowe, Zestaw interaktywny, Monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarka 3D, drukarka sieciowa wielofunkcyjna, punkt dostępowy dla laptopów, tablety, tablety piórkowe, myszki.4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30232100-5 - Drukarki i plotery
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
42940000-7 - Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 203717,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych - pomoce dydaktyczne: Program komputerowy do matematyki, Program multimedialny do biologii, dostęp do testów, monokular, binokular, tors człowieka, preparaty mikroskopowe, model helisy DNA, Program komputerowy do powrótek z mamtematyki, listwy ułamkowe, magnetyczne ułamki i procenty, waga ułamkowa, zestaw geoplanów, prostopadłościany i potęgi, ułamkowe listwy magnetyczne, listwy w podstawie ułamka zwykłego, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych, budowanie cieni gra przestrzenna, komplet naczyń do mierzenia objętości, edukacja wczesnoszkolna - materiały dla nauczyciela, zasilacze, pałeczki ebonitowa i akrylowa, maszyna elektrostatyczna, zestaw edukacyjny do budowy obwodów elektronicznych, przewody łączeniowe czarne, przewody łączeniowe czerwone, miernik uniwersalny, opornica suwakowa, galwanometr, model silnika elektrycznego, elektromagnes, zestaw do demonstracji indukcji elektromagnetycznej, oscyloskop cyfrowy ,zestaw podstawowe obwody elektryczne, obwody elektryczne, generator ręczny, zestaw do badania przewodników i izolatorów, zestaw łącza krokodyl-banan, zestaw końcówka krokodyl-banan, atlas geograficzny, mapy ścienne, program multimedoialny do geografii, modele komórek, mikroskop, preparaty- zestaw, modele, schematy i układy ciała człowieka, stetoskop, ciśnieniomierz, program multimedialny zwierzeta rosliny, plansze dydaktyczne, schemat magnetyczny fotosynteza, model DNA, plansze dydaktyczne, podstawy genetyki, model kwiatu, schemat magnetyczny budowa kwiatu, modele kiełkowanie roślin, magnetyczne modele cykl rozwoju rośliny, domino przyrodnicze, królestwo zwierząt okazy w akrylu, świat stawonogów okazy w akrylu, cykl rozwoju żaby okazy w akrylu, przewodnik – ksiązka, interaktywne plansze przyrodnicze, program multimedialny anatomia człowieka, schemat magnetyczny obieg wody w przyrodzie, skały i minerały, magnetyczne plansze dydaktyczne ekosystemy, domino przyrodnicze rośliny chronione w Polsce, plansze dydaktyczne mikrobiologia i zdrowie człowieka, schemat magnetyczny warstwy lasu, magnetyczna piramida żywienia, termometr klasowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38510000-3 - Mikroskopy
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 46171,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych – roboty i klocki edukacyjne : Roboty edukacyjne, zestaw mazaków dla robota, drewniane puzzle, zestaw matematyczny z matą do kodowania do robota, mata do kodowania, zestaw edukacyjny klocków4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32912,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych – pomoce dydaktyczne wspierające rozwój uczniów ze szczególnymi potrzebami: komputerowy program edukacyjny wspierający rozwój uczniów, logopedyczny niezbędnik, fleciki do terapii, walizeczka logopedyczna.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2492,68 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa doposażenia pracowni szkolnych - pracownie: zestawu mulimedialnego do pracowni przyrodniczej i zestawu multimedialnego do pracowni matematycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38510000-3 - Mikroskopy
39112000-0 - Krzesła
39143310-2 - Stoliki
4.5.5.) Wartość części: 62931,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 6 w zw z art. 457 ust 1 pkt 1) w zw z art. 99 i art. 16 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t.j. Dz.U.2021 poz 1129 zwanej dalej ustawą) unieważniono postępowanie dla zadania Dostawa doposażenia pracowni szkolnych dla 4 szkół podstawowych w Gminie Wisła w ramach realizacji projektu pn. Lepszy start - dla części 1 Dostawa sprzętu TIK . Z uwagi na nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający, po otrzymaniu informacji od jednego z oferentów, dokonał ponownej weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia dla części 1 w pozycji 4 – tablica interaktywna. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, posłużył się parametrami kilku różnych tablic interaktywnych, jednak ilość parametrów oraz drobiazgowość opisu spowodowały, że ostatecznie tylko jeden producent mógł wypełnić wskazane w SWZ warunki. W tym zakresie działania Zamawiającego były nieumyślne, a przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w sposób ograniczający konkurencję, nie był jego intencją. Wobec powyższego, mając na uwadze art. 99 ustawy, Zamawiający, na podstawie art. 255 ust. 6 dokonał unieważnienia postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MERITUM Adam Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: ul. Struga
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49507,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484
7.3.3) Ulica: ul.Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2774,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2774,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLADREW Urszula Muża-Klamann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588 100 93 62
7.3.3) Ulica: ul. Bema
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2774,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2021 poz 1129 ze zmianami, zwanej dalej ustawą), dokonano unieważnienia postępowania z uwagi na nie złożenie żadnej oferty dla części 5. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 2 września 2021 roku, w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta dla części 5.
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Dostawa wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.